МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ДодатковаВидана ДЕРЕВ`ЯНІЙ ОКСАНІ МИКОЛАЇВНІ лікарю дитячому інфекціоністу інфекційного відділення Тернопільської міської дитячої комунальної лікарні про те, що вона прочитала лекції для лікарів на наступні теми:
Організація, де прочитані лекції: Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня Тривалість лекцій: по 45 хв. Витяг з плану проведення семінарських занять для лікарів в ТМДКЛ за 2011-2013 роки додається.
Головний лікар Книш Р.О.
Заступник головного лікаря з лікувальної роботи Томашівська Т.В.
ДЕРЕВ`ЯНОЇ ОКСАНИ МИКОЛАЇВНИ, лікаря дитячого інфекціоніста інфекційного відділення Тернопільської міської дитячої комунальної лікарні
ЛЕКЦІЯ 1 ВСТУП МЕТА: Розширити знання студентів про екологічну хімію, як навчальну дисципліну та навколишнє середовище. ПЛАН 1. Екологічна хімія як навчальна дисципліна, її мета та завдання. 2. Поняття про середовище існування. 2.1 Фактори навколишнього середовища. 3. Живі організми, як об’єкт дослідження екологічної хімії.
ЛІТЕРАТУРА Основна 1. Бойчук Ю.Д., Солошенко Е.М., Бугай О.В. Екологія і охорона навколишнього середовища: Навчальний посібник. – 3 – тє вид., випр. і доп. – Суми: ВТД „Університетська книга”; К.: Видавничий дім „Княгиня Ольга”, 2005. – 302 с. 2. Білявський Г.О., Падун М.М., Фурдуй Р.С. Основи загальної екології. – К.: Либідь, 1993. 3. Голубець М.А., Кучерявий В.П., Генсірук С.А. та ін. Конспект лекцій з курсу „Екологія і охорона природи”. – К.: УМК ВО, 1990. Додаткова 1. Джигирей В.С., Сторожук В.М., Яцюк Р.А. Основи екології та охорона навколишнього середовища. – Львів: Афіша, 2001. 2. Злобін Ю.А., Кочубей Н.В. Загальна екологія. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2003.
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 1. Зв’язок з іншими дисциплінами та практичне значення екологічної хімії. 2. Проблеми екології.
Виникли екологічні проблеми не сьогодні й не вчора. Як свідчать стародавні літописи, ще близько 4 тисяч років тому вавілонський цар Хаммураті, а пізніше - китайські й монгольські імператори та європейські монархи вже дбали про збереження природи й видавали накази про охорону лісів, трав`яного покриву степів, водних джерел. Українська козацька старшина, незважаючи на надзвичайне багатство нашої природи тих часів, теж уболівала за збереження довкілля й видавала ряд наказів і документів про охорону придніпровських лісів і лук, заборону спалювання лісів, браконьєрства, хижацького знищення звірів та риби. Із розвитком цивілізації та науково-технічного прогресу, бурхливим зростанням кількості населення на Землі, обсягів виробництва та його відходів проблеми стосунків між природою та суспільством дедалі загострюються. Страшною дійсністю стали голод, отруєні річки та моря, задушливе шкідливе повітря у великих промислових центрах, загублені ліси, сотні зниклих видів тварин і рослин, загроза кліматичних аномалій, ерозія та майже повне виснаження грунтів у аграрних районах. Ліквідація глобальної екологічної кризи є на сьогодні найважливішим завданням людства. Ми - люди кінця XX століття - майже ненароком для себе раптом опинились у подвійній ролі свідків і винуватців катастрофічних змін у навколишньому середовищі. Ми бачимо це, розуміємо, що це дуже серйозно, але чому ж тоді не припиняється цей страшний “марафон”, що неминуче приведе людство до загибелі? Можна виділити два аспекти екологічної проблеми: - екологічні кризи, що виникають внаслідок природніх процесів; - і кризи, що визвані антропогенною дією і нераціональним природокористуванням. Природа переживає вплив суспільства по наступним напрямкам: - використання компонентів навколишнього середовища в якості ресурсної бази виробництва; - дія виробничої діяльності людей на навколишнє природнє середовище (її забруднення); - демографічний тиск на природу (сільськогосподарське використання земель, збільшення кількості населення, ріст крупних міст). Тут переплітаються в одне багато глобальних проблем людства – ресурсна, продовольча, демографічна – всі вони мають в тій чи іншій мірі вихід на екологічну проблематику. Але вона має великий вплив на ці та інші проблеми людства. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|