Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Радянська влада ліквідувала університети, вважаючи їх розсадником буржуазної ідеології.

Відновилися інститутирізних профілів: сільськогосподарські, педагогічні, медичні та інші.

Освітню піраміду увінчувала Академія наук зі своїми науково – дослідницькими установами.

 

Система народної освіти в 20 – х роках:

v дошкільне виховання (дитячий садок);

v шкільництво ( заклади соціального виховання, профшколи, семирічки);

v вища освіта (технікуми, інститути).

 

У 1922 році створено піонерську організацію. Багато уваги: трудовому вихованню, антирелігійному ( вечори, бесіди, диспути ). Менше приділялося уваги розумовому вихованню і дисципліні учнів.

 

Отже, перші десятиліття ХХст. в українській освіті можна ви­значити як період культурно-освітньої нестабільності.

 

 

У 20-х роках існувала проблема оцінки і обліку знань учнів. педагогічна література критикувала такі види контролю як опитування, оцінка, залік, екзамен. Як колективні форми обліку використовувалися конференції, диспути, реферати, колективні щоденники. Формами індивідуального обліку виступали участь дитини у дискусії, процес виконання учнем певної роботи, врахування якості виконаної роботи. Учні вели облікові картки відвідування кабінетів чи виконаних завдань. Підкреслювалась роль самоконтролю і самообліку. Поступово у школи ввійшла чотирьохбальна система оцінок: незадовільно, задовільно, цілком задовільно, добре.

 


Читайте також:

  1. Виконавча влада
  2. Виконавча влада в Україні
  3. Виконавча владабазується на певних принципах: пріоритет прав людини, демократизм, законність, рівноправність громадян у державному управлінні, гласність.
  4. Влада і соціальні норми в первісному суспільстві
  5. Влада і стилі керівництва в управлінні змінами
  6. Влада керівника, її форми та джерела
  7. Влада підлеглих.
  8. Влада типу противаги.
  9. Влада як соціальний феномен. Ресурси влади. Класифікація влади
  10. Влада як суспільне відношення і як системоутворюючий чинник.
  11. Влада як явище
  12. Влада як явище




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Важливо знати, що... | Уніфікація школи. Введення єдиної системи народної освіти в Радянському союзі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.