Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кодекс честі ділової людини

• ставтеся до влади з повагою;

• повага повинна мати місце на всіх рівнях (поважайте не тільки начальника, але й підлеглого);

• будьте цілеспрямовані;

• особисті справи і моральні цінності не повинні розходитися;

• не розділяйте слово і діло;

• ваша мова ваша повинна бути простою і коректною;

• умійте думати про себе і своє життя;

• поважайте старших;

• правильно розраховуйте свій достаток;

• будьте чесні й правдиві;

• нагороджуйте підлеглих справедливо;

• проявляйте співчуття до інших, до підлеглих.

 

 

5.3. Стислі нотатки із книги китайського мудреця IV ст. до н.е. Лао Цзи “Дао де Цзин”

 

Вважаємо за доцільне запропонувати для ознайомлення. лідерові, адміністраторові, особистості.

Будь–яка поведінка складається із взаємодії, протидії, опозиції, тому бажано це пам’ятати. Наприклад, велике бажання бути гарною робить людину вульгарною; справжня простота не є простота; хто прагне бути першим, залишиться останнім. Тому лідер, знаючи, як працюють протилежності, не квапить події, а осмислює їх. Лідер навчає власним прикладом, не закликаючи інших, не вказуючи ін­шим, як їм належить поводитися.

Розумний лідер не має багато грошей і похвал. Проте в нього є того й іншого достатньо.

Бути самим собою – проблема. Мудрий лідер не робить шоу зі своєї святості або набутих знань, щоб мати гарний вигляд. Інакше це створює обставини для успіху або поразки.

Мудрий лідер звертає увагу на власний імідж при різній поведінці. Цим самим група стає відкритою до нових і нових можливостей у по­ведінці. Люди навчаються різному, коли до цього спрямовані, а не зму­шені розгадувати, що може подарувати задоволення їхньому вчителю.

Жодна особистість, жоден індивід не кращий, ніж усе людство. Один і той же принцип лежить в основі всього. Одна особистість цінна, як інша, як усі. Вічна проблема: навіщо виділяти улюбленців? Знаючи це, лідер не дозволяє собі бути упередженим. Мовчазність – велике джерело сили й мудрості. Мудре досвідчене керівництво являє собою служіння, а не егоїзм і не любов до себе. Лідер працює й існує довше, якщо ставить добро­бут усіх вище за власний добробут! Проблемний парадокс: самовід­даністю, відмовою від себе лідер посилює самого себе.

Мудрий лідер – як вода. Вода очищує й освіжає всі творіння, вона вільно й безстрашно проникає в глибини речей, вода плинна й сприйнятна, слідує закону без примусу.

Так і лідер у будь–якій ситуації працює без скарг, з кожною особистістю і за будь–якого результату, неначе все корисно й добре служить незалежно від власної користі, лідер розмовляє просто, чесно і трудиться заради того, щоб відшукати істину й утвердити гармонію. Так само, як вода, він іде на вчинки.

Лідер не бере собі всю честь від того, що відбувається, і не прагне слави.

“Я” в міру є доказом його мудрості. Навчайтеся бути готовим допомогти без особливого впливу, примусу чи похвал. Не підміняйте навчання сентенціями. Звертайтеся до себе внутрішньо і прагніть усвідомити, що відбувається. Дозвольте почуттям вгамуватися.

Якщо ви не можете зрозуміти, що відбувається в групі, не завдавайте собі клопоту, розслабтеся і виважено огляньте власним внутрішнім поглядом.

Якщо ви чимось заклопотані й не можете зрозуміти, про що вам людина хоче доповісти, – заспокойтеся. Коли людина спокійна, складні події сприймаються простіше.

Вчителі лідерів були уважними до інших. Вони не робили шкоди. Вони були ввічливими, небагатослівними в розмові, поводилися, як гості. Вони знали, як невимушенo йти на вчинки, як бути природним і “не впадати у вічі”. Вони позбавлялися егоїзму і були спроможними допомогти в цьому іншим.

Мудрий лідер не втручається без необхідності. Присутність лідера відчувається, однак група діє самостійно.

Кепський лідер використовує страх, щоб енергізувати групу, застосовує силу, щоб подолати опір. Дарма, це нічого не дасть.

Лідер може засліплювати інших, тому сам він чітко бачить. Лідер, який бачить і знає, коли слухати, коли діяти, коли зупинитися, може працювати майже з кожним, навіть з іншими професіоналами, лідерами груп.

Лідери, які використовують утиски, думають, що вони полегшують процес, але, по суті, блокують його.

Коли робота групи базується на ясній природній основі, правила і регулювання не потрібні, щоб примусити людей проявити себе.

Щоб знати, як поводяться інші, потрібна інтелігентність. Щоб знати себе, потрібна мудрість.

Щоб керувати життям інших людей, потрібна сила; щоб управля­ти власним життям, потрібна справжня енергія. Якщо прагнете багатіти, будьте щирі. Велике самолюбство не робить людину великою. Якщо прагнете бути вільним, живіть просто.

Мудрий лідер не збирає колекцію успіхів, він допомагає іншим знайти свої успіхи.

Традиційна мудрість:

Наше завдання полягає в тому, щоб полегшити процес, сприйня­ти проблему й пояснювати конфлікти.

Однак ця здатність залежить не лише від освіти, а й від традицій­ної мудрості й здорового глузду: наповніть чашу ваших вчинків та

дій рекомендаціями мудрості усіх релігій, занесених у святі книги життя: Біблію, Коран, Талмуд.

Мудрість святих книг навчає істини: Бог служить тому, хто слу­жить Богові.

Моральні чесноти для всіх:

1. Мудрість.

2. Справедливість.

3. Мужність.

4. Стриманість.

Головні гріхи і супротивні їм чесноти:

1. Гордість – покора.

2. Скупість – щедрість.

3. Нехлюйство – чистота.

4. Заздрість – доброзичливість.

5. Непомірність – поміркованість.

6. Гнів – лагідність.

7. Лінощі – ревність.

Милосердя, до якого маємо бути причетні:

Грішника навернути. Спраглого напоїти. Невігласа навчити. Голого зодягнути. У сумнівах порадити. Подорожнього в дім прийняти. Сумного потішити. Недужого відвідати. Кривду терпляче зносити. В’язня відвідати. Образу з серця прощати. Померлого поховати. Голодного нагодувати.

 


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  3. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  4. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Акустичні поля людини
  8. Аналіз ділової активності підприємства
  9. Аналіз ділової активності підприємства
  10. Аналіз ризику в життєдіяльності людини.
  11. Аналіз умов ураження людини електричним струмом.
  12. Аналізатори людини та їхні властивості.




Переглядів: 1187

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поради керівникові щодо уникнення внутрішньо особистісних конфліктів | Організація соціально-педагогічного дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.