Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

З дисципліни «Біологія»

для студентів І курсу

спеціальність 5.10010201, 5.10010102, 5.03050901, 5.03050702, 5.03040101.

викладач: Царенко О.Д., Кабак Н.В.

 

№ п/п Тема самостійної роботи Кількість годин
Єдність хімічного складу організмів.
Сучасна клітинна теорія. Цитотехнології.
Прокаріоти: будова, різноманітність, роль.
Зчеплене успадкування. Позаядерна спадковість.
5-6 Основні напрями сучасної біотехнології.
Етологія
Характеристика популяцій.
9-10 Можливі шляхи подолання екологічної кризи.
  Всього:

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ

ТЕМА 1 «ЄДНІСТЬ ХІМІЧНОГО СКЛАДУ ОРГАНІЗМІВ»

Мета– систематизувати знання студентів про неорганічні та органічні речовини живих організмів та спільність їхніх елементів. Розвивати уміння порівнювати різноманітні сполуки та їх значення у житті організмів; уміння визначати співвідношення цих елементів у живій та неживій природі.

Ключові слова та поняття:молекули, органічні речовини, неорганічні речовини, хімічні елементи, хімічний склад, генетичний код.

Студент повинен знати: елементний склад живих організмів; будову, властивості і функції неорганічних та органічних сполук.

Студент повинен вміти: наводити приклади значення органічних речовин, пояснювати хімічну сталість організмів; обґрунтовувати взаємозв’язок будови органічних речовин з їх функціями; робити висновки про єдність хімічного складу живої і неживої природи.

Питання, які виносяться на самостійне опрацювання:

1.Закони молекулярної логіки живого.

2.Хімічні елементи та неорганічні речовини.

3.Органічні сполуки.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  10. Актуальні методи соціальної роботи
  11. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 727

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА | Методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.