Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модель оцінювання ефективності інвестиційних програм

У процесі фінансово-господарської діяльності адміністрації навчаль­ного закладу доводиться здійснювати інвестиції в програми, результати яких можуть бути отримані лише після завершення тривалого періоду.

Прикладами таких довгострокових інвестицій є придбання цінного об­ладнання (наприклад, комп'ютерної техніки), науково-дослідницькі роз­робки, направлення співробітників на курси підвищення кваліфікації, організація семінарів, конференцій, виставок. Результати інвестування виявляться у віддаленому майбутньому. Тому вкрай важливо розробити механізм оцінювання ефективності інвестиційних програм.

Ухвалення інвестиційної програми здійснюється відповідно до цілей навчального закладу. Оптимальність такої програми визначається показниками досягнення мети.

Цільовою настановою для закладу є підвищення якості навчального процесу та наукових досліджень: під­вищення якості викладання предметів, покращення матеріально-тех­нічної бази навчання, покращення побутових умов, організація дозвіл­ля учнів, покращення якості послуг, які надає заклад.

Результатом реа­лізації такої цільової настанови має бути збільшення контингенту Учнів, кількості угод на науково-дослідницькі роботи та інші послуги закладу. В цілому ці результати становлять програму діяльності закла­ду, спрямовану на максимізацію прибутків.

 

Показниками, що характеризують ступінь ризику програ­ми, виступають операційний та фінансовий леверидж.

Фінансовий левериджхарактеризує ефективність використання позики, за яку заклад має виплатити певний відсоток. Рівень фінансо­вого левериджу показує, на скільки відсотків зміниться прибутковість позикових коштів зі зміною прибутку закладу на 1 %.

Модель оцінювання ефективності інвестиційних програмроз­глядається на певний проміжок часу. Вхідними змінними моделі є об­сяги послуг,що надає заклад, та ціни на них. Враховуються постійні та змінні витрати зкожного виду послуг. Крім того, постійні витрати поділяються на обов'язкові(матеріальна база та забезпечення її екс­плуатації, амортизаційні відрахування, комунальні послуги, бюджетні відрахування та податки, страхування майна, заробітна платня вчителів та інших працівників закладу) і

дискреційні(витрати на дослідження, наукову діяльність, розробки у сфері удосконалення навчального про­цесу, рекламу, підвищення кваліфікації викладачів). Величина обов'яз­кових витрат залишається практично незмінною протягом відносно незначного проміжку часу, величина ж дискреційних витрат може змі­нюватися відповідно до цілей функціонування закладу.

Таким чином, розміри дискреційних витрат фактично визначають перспективи розвитку закладу, реклама дає змогу збільшувати попит на послуги, дослідження та розробки у сфері удосконалення навчаль­ного процесу та наукової роботи сприяють зниженню обов'язкових витрат, а підвищення кваліфікації викладачів забезпечує покращення якості освітніх послуг і, як наслідок, зростання цін на них.

Модель дає змогу визначити сукупний додатковий попит, зумовле­ний рекламою, на період планування з кожного виду послуг; розміри необхідної матеріальної бази; забезпечення ресурсами плану набору учнів.

Визначення ризику програмиздійснюється шляхом розрахунку рівня операційного (на підставі показників постійних витрат та маржи-нального прибутку на планований період) та фінансового леверидж) (на підставі зміни прибутковості позикових коштів та забезпечення прибутковості закладу).


Читайте також:

  1. Cisco Packet Tracer - Знайомство з програмою. Інтерфейс
  2. G2G-модель електронного уряду
  3. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. II. Із програм для 11 класу
  6. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  7. II.1 Програмне забезпечення
  8. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  9. III. Навчально-програмний етап.
  10. III. Програма
  11. III. Програма
  12. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем




Переглядів: 208

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Модель оцінювання прибутковості депозитних вкладів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.