Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління науковою діяльністю на кафедрі

Основною структурною ланкою ВНЗ є кафедра, де, власне, й про­водиться найбільша кількість наукових робіт. Керує такою роботою завідувач кафедри, що призначається ректором із числа най­більш кваліфікованих науково-педагогічних працівників, що мають науковий ступінь.

Начальник (завідувач) кафедри як суб'єкт наукової діяльності виконує такі повноваження:

— організовує роботу кафедри та визначає разом з іншими науко­вцями кафедри основні пріоритетні напрямки наукової та науково-тех­нічної діяльності підрозділу;

— проводить самостійні або разом з іншими членами кафедри на­укові дослідження;

— організовує наукове співробітництво з іншими кафедрами на науковими установами;

— організовує роботу наукових семінарів, проблемних груп, круг­лих столів;

— ініціює у встановленому порядку проведення наукових та науко­во-практичних конференцій і вносить відповідні пропозиції керівни­цтву наукової установи;

— несе персональну відповідальність перед Вченою радою за про­ведення на кафедрі наукових на науково-технічних розробок;

— керує науковою діяльністю кафедри. Він може доручити коорди­націю наукових розробок на кафедрі провідним ученим;

— розподіляє наукове навантаження між членами кафедри та інши­ми особами;

— контролює наукову на науково-технічну діяльність підлеглих;

— має право перерозподілити навантаження і збільшити його обсяг тим членам кафедри, які плідно займаються науковою діяльність і роб­лять вагомий внесок і розвиток науки;

— оцінює проведену роботу;

— звітує про проведену наукову та науково-технічну діяльність.

Керівник кафедри повинен встановлювати творчі та особисті стосу­нки з провідними вченими за профілем діяльності. Наскільки керівник кафедри є активним у проведенні наукових досліджень, підтримує в цьому своїх членів, настільки є вагомими здобутки кафедри.

Порядком перерозподілу функціональних обов'язків завідувач кафед­ри може призначити заступника з наукових питань з найбільш досвід­чених науковців і доручити йому координацію наукових досліджень.

При виконанні досліджень молодими науковцями багато залежить від призначеного наукового керівника, який:

— визначає напрямки та програму наукової діяльності колективу;

— узгоджує з іншими науковцями плани проведення робіт та коор­динує їх між виконавцями;

— несе персональну відповідальність за результати наукових дослі­джень;

— контролює роботу підлеглих членів творчих колективів;

— вносить корективи у проведення досліджень.
Науковий керівник дисертаційного дослідження:

— разом з дисертантом та замовником узгоджує тему майбутнього дисертаційного дослідження. Інколи він визначає її самостійно з ура­хуванням схильностей та здібностей дисертанта, загальної проблема­тики наукової установи та її наукового підрозділу;

— перевіряє обрану тему та її напрям на дисертабельність та пер­спективи захисту;

— допомагає дисертантові підготовити обґрунтування та план ро­боти, затверджує підготовлений план роботи;

— разом з дисертантом вносить пропозицію про затвердження теми в установленому порядку на кафедрі чи іншому науковому підрозділі та Вченій раді. Якщо попередньо тема обговорюється на засіданні коорди­наційної чи погоджувальної ради, то бере участь у її обговоренні;

— контролює роботу над темою, прищеплює здобувачу навички наукової роботи, етику спілкування у науковому співтоваристві;

встановлює час та тематику основних розділів галузевої науки, з яких дисертант повинен пройти теоретичну Та практичну підготовку, оцінює її рівень;

— виносить рішення про готовність дисертанта до складання кан­дидатського іспиту зі спеціальності;

— оцінює роботу аспіранта і вирішує питання про доцільність по­дальшого перебування ад'юнктом чи аспірантом, про що у планах під­готовки та звітах про їх виконання робить відповідні записи;

надає аспіранту методичну допомогу в проведенні дослідження, спрямовує його та консультує з проблемних питань;

— перевіряє наукові статті аспіранта, надає дозвіл (рецензію) на їх опублікування;

— визначає напрямки та форми апробації отриманих результатів;

— вносить зміни у плани дослідження відповідно до потреб Та з урахуванням стану розробки того чи іншого наукового напрямку в науці та потреб практики;

— дає висновок за результатами проведеного дослідження;

— вносить пропозицію про заслуховування звіту дисертанта про
проведену роботу та рекомендацію до попереднього розгляду роботи;

— разом з керівником структурного підрозділ)' визначає неофіційних опонентів (рецензентів), залучає до рецензування проведеної роботи інших фахівців (за їх згоди);

— разом з керівником наукового підрозділу та комісії спеціалізова­ної вченої ради визначає профільну провідну установу та офіційних
опонентів;

—несе персональну відповідальність за результати проведеного дослідження.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. Автоматизація управління діяльністю готелю
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  9. Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів
  10. Адаптивні організаційні структури управління.
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 576

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Ад’юнкт (аспірант) як суб’єкт наукової діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.