МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Управління науковою діяльністю на кафедріОсновною структурною ланкою ВНЗ є кафедра, де, власне, й проводиться найбільша кількість наукових робіт. Керує такою роботою завідувач кафедри, що призначається ректором із числа найбільш кваліфікованих науково-педагогічних працівників, що мають науковий ступінь. Начальник (завідувач) кафедри як суб'єкт наукової діяльності виконує такі повноваження: — організовує роботу кафедри та визначає разом з іншими науковцями кафедри основні пріоритетні напрямки наукової та науково-технічної діяльності підрозділу; — проводить самостійні або разом з іншими членами кафедри наукові дослідження; — організовує наукове співробітництво з іншими кафедрами на науковими установами; — організовує роботу наукових семінарів, проблемних груп, круглих столів; — ініціює у встановленому порядку проведення наукових та науково-практичних конференцій і вносить відповідні пропозиції керівництву наукової установи; — несе персональну відповідальність перед Вченою радою за проведення на кафедрі наукових на науково-технічних розробок; — керує науковою діяльністю кафедри. Він може доручити координацію наукових розробок на кафедрі провідним ученим; — розподіляє наукове навантаження між членами кафедри та іншими особами; — контролює наукову на науково-технічну діяльність підлеглих; — має право перерозподілити навантаження і збільшити його обсяг тим членам кафедри, які плідно займаються науковою діяльність і роблять вагомий внесок і розвиток науки; — оцінює проведену роботу; — звітує про проведену наукову та науково-технічну діяльність. Керівник кафедри повинен встановлювати творчі та особисті стосунки з провідними вченими за профілем діяльності. Наскільки керівник кафедри є активним у проведенні наукових досліджень, підтримує в цьому своїх членів, настільки є вагомими здобутки кафедри. Порядком перерозподілу функціональних обов'язків завідувач кафедри може призначити заступника з наукових питань з найбільш досвідчених науковців і доручити йому координацію наукових досліджень. При виконанні досліджень молодими науковцями багато залежить від призначеного наукового керівника, який: — визначає напрямки та програму наукової діяльності колективу; — узгоджує з іншими науковцями плани проведення робіт та координує їх між виконавцями; — несе персональну відповідальність за результати наукових досліджень; — контролює роботу підлеглих членів творчих колективів; — вносить корективи у проведення досліджень. — разом з дисертантом та замовником узгоджує тему майбутнього дисертаційного дослідження. Інколи він визначає її самостійно з урахуванням схильностей та здібностей дисертанта, загальної проблематики наукової установи та її наукового підрозділу; — перевіряє обрану тему та її напрям на дисертабельність та перспективи захисту; — допомагає дисертантові підготовити обґрунтування та план роботи, затверджує підготовлений план роботи; — разом з дисертантом вносить пропозицію про затвердження теми в установленому порядку на кафедрі чи іншому науковому підрозділі та Вченій раді. Якщо попередньо тема обговорюється на засіданні координаційної чи погоджувальної ради, то бере участь у її обговоренні; — контролює роботу над темою, прищеплює здобувачу навички наукової роботи, етику спілкування у науковому співтоваристві; встановлює час та тематику основних розділів галузевої науки, з яких дисертант повинен пройти теоретичну Та практичну підготовку, оцінює її рівень; — виносить рішення про готовність дисертанта до складання кандидатського іспиту зі спеціальності; — оцінює роботу аспіранта і вирішує питання про доцільність подальшого перебування ад'юнктом чи аспірантом, про що у планах підготовки та звітах про їх виконання робить відповідні записи; надає аспіранту методичну допомогу в проведенні дослідження, спрямовує його та консультує з проблемних питань; — перевіряє наукові статті аспіранта, надає дозвіл (рецензію) на їх опублікування; — визначає напрямки та форми апробації отриманих результатів; — вносить зміни у плани дослідження відповідно до потреб Та з урахуванням стану розробки того чи іншого наукового напрямку в науці та потреб практики; — дає висновок за результатами проведеного дослідження; — вносить пропозицію про заслуховування звіту дисертанта про — разом з керівником структурного підрозділ)' визначає неофіційних опонентів (рецензентів), залучає до рецензування проведеної роботи інших фахівців (за їх згоди); — разом з керівником наукового підрозділу та комісії спеціалізованої вченої ради визначає профільну провідну установу та офіційних —несе персональну відповідальність за результати проведеного дослідження.
Читайте також:
|
||||||||
|