МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Управління науковою діяльністю на кафедріОсновною структурною ланкою ВНЗ є кафедра, де, власне, й проводиться найбільша кількість наукових робіт. Керує такою роботою завідувач кафедри, що призначається ректором із числа найбільш кваліфікованих науково-педагогічних працівників, що мають науковий ступінь. Начальник (завідувач) кафедри як суб'єкт наукової діяльності виконує такі повноваження: — організовує роботу кафедри та визначає разом з іншими науковцями кафедри основні пріоритетні напрямки наукової та науково-технічної діяльності підрозділу; — проводить самостійні або разом з іншими членами кафедри наукові дослідження; — організовує наукове співробітництво з іншими кафедрами на науковими установами; — організовує роботу наукових семінарів, проблемних груп, круглих столів; — ініціює у встановленому порядку проведення наукових та науково-практичних конференцій і вносить відповідні пропозиції керівництву наукової установи; — несе персональну відповідальність перед Вченою радою за проведення на кафедрі наукових на науково-технічних розробок; — керує науковою діяльністю кафедри. Він може доручити координацію наукових розробок на кафедрі провідним ученим; — розподіляє наукове навантаження між членами кафедри та іншими особами; — контролює наукову на науково-технічну діяльність підлеглих; — має право перерозподілити навантаження і збільшити його обсяг тим членам кафедри, які плідно займаються науковою діяльність і роблять вагомий внесок і розвиток науки; — оцінює проведену роботу; — звітує про проведену наукову та науково-технічну діяльність. Керівник кафедри повинен встановлювати творчі та особисті стосунки з провідними вченими за профілем діяльності. Наскільки керівник кафедри є активним у проведенні наукових досліджень, підтримує в цьому своїх членів, настільки є вагомими здобутки кафедри. Порядком перерозподілу функціональних обов'язків завідувач кафедри може призначити заступника з наукових питань з найбільш досвідчених науковців і доручити йому координацію наукових досліджень. При виконанні досліджень молодими науковцями багато залежить від призначеного наукового керівника, який: — визначає напрямки та програму наукової діяльності колективу; — узгоджує з іншими науковцями плани проведення робіт та координує їх між виконавцями; — несе персональну відповідальність за результати наукових досліджень; — контролює роботу підлеглих членів творчих колективів; — вносить корективи у проведення досліджень. — разом з дисертантом та замовником узгоджує тему майбутнього дисертаційного дослідження. Інколи він визначає її самостійно з урахуванням схильностей та здібностей дисертанта, загальної проблематики наукової установи та її наукового підрозділу; — перевіряє обрану тему та її напрям на дисертабельність та перспективи захисту; — допомагає дисертантові підготовити обґрунтування та план роботи, затверджує підготовлений план роботи; — разом з дисертантом вносить пропозицію про затвердження теми в установленому порядку на кафедрі чи іншому науковому підрозділі та Вченій раді. Якщо попередньо тема обговорюється на засіданні координаційної чи погоджувальної ради, то бере участь у її обговоренні; — контролює роботу над темою, прищеплює здобувачу навички наукової роботи, етику спілкування у науковому співтоваристві; встановлює час та тематику основних розділів галузевої науки, з яких дисертант повинен пройти теоретичну Та практичну підготовку, оцінює її рівень; — виносить рішення про готовність дисертанта до складання кандидатського іспиту зі спеціальності; — оцінює роботу аспіранта і вирішує питання про доцільність подальшого перебування ад'юнктом чи аспірантом, про що у планах підготовки та звітах про їх виконання робить відповідні записи; надає аспіранту методичну допомогу в проведенні дослідження, спрямовує його та консультує з проблемних питань; — перевіряє наукові статті аспіранта, надає дозвіл (рецензію) на їх опублікування; — визначає напрямки та форми апробації отриманих результатів; — вносить зміни у плани дослідження відповідно до потреб Та з урахуванням стану розробки того чи іншого наукового напрямку в науці та потреб практики; — дає висновок за результатами проведеного дослідження; — вносить пропозицію про заслуховування звіту дисертанта про — разом з керівником структурного підрозділ)' визначає неофіційних опонентів (рецензентів), залучає до рецензування проведеної роботи інших фахівців (за їх згоди); — разом з керівником наукового підрозділу та комісії спеціалізованої вченої ради визначає профільну провідну установу та офіційних —несе персональну відповідальність за результати проведеного дослідження.
Читайте також:
|
||||||||
|