Тема 3. Економічна характеристика продукції підприємства
3.1. Загальна характеристика та методи виміру продукції підприємства
3.2. Товарна політика підприємства та механізм її здійснення
3.3. Життєвий цикл товару та його значення для розробки товарної політики підприємства
3.4. Асортиментна політика підприємства
3.5. Розробка та правова охорона товарної марки
Читайте також: - I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
- II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
- II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
- III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
- IV група- показники надійності підприємства
- L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
- WEB - сайт підприємства в Інтернет
- XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
- А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
- Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
- Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
- Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|