Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прикмети граничного стану ДМ

Зазвичай використовують чотири класа технічного стану: добрий, задовільний, незадовільний і аварійний. Можливі варіанти: добрий, приємлемий, допустимий і недопустимий. Визначення кордонів розпізнання технічних станів має важливе значення при вирішенні прикладних задач діагностування машин. Правильний і своєчасний вибір ремонтного впливу дозволяє не тільки запобігти виникненню аварійних ситуацій, але і суттєво продовжити строк служби механізму.

Дослідами встановлено, що зношення деталей в часі протікає нерівномірно. Залежність зношування більшості деталей рухливих спряжень може бути представлено у вигляді трьо ділянок: період припрацювання, період нормальної роботи, період прискореного (аварійного) зношення.

Період припрацювання характеризується підвищеною швидкістю зношування, яка поступово зменшуться і наближується до деякого постійного значення, яке характерне для нормальної роботи спряження.

Період нормальної роботи деталі характеризується тим, що швидкість зношування на протязі всього періоду залишається постійною.

Період прискореного (аварійного) зношування настає після того, як зазори в рухливих спряженнях досягнуть таких значень, при яких порушується режим нормальної змазки і рідинне тертя переходить в граничне або навіть сухе. Це призводить до різкого підвищення температури і зниженню в’язкості мастила. В спряженні створюються сприятливі умови для інтенсивного розвитку різноманітних видів зношення, і в першу чергу зношення внаслідок заїдання.

Значне збільшення зазорів призводить до появи ударних навантажень, які також призводять до збільшення швидкості зношення, або навіть до поломок окремих деталей і виходу машини з ладу.

Зношення деталі, при якому її наступне використання в машині стає недопустимим через порушення нормальної роботи вузла чи машини в цілому, називається гранично допустимим.


Читайте також:

  1. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  2. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  3. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.
  4. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.
  5. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  6. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  7. Аналіз стану й оцінка рівня нормування праці
  8. Аналіз стану основних засобів
  9. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.
  10. Аналіз сучасного стану зайнятості і безробіття в Україні.
  11. Аналіз сучасного стану податкової безпеки
  12. Аналіз сучасного стану податкової безпеки




Переглядів: 588

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИЗНАЧЕННЯ ПРИЧИН ПОЛОМОК | Граничне зношення підшипників кочення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.