Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Умовності та спрощення при виконанні креслення деталі

відповідно до ГОСТ 2. 305 – 68 «Изображения – виды, разрезы, сечения»

- зображення симетричних деталей допускається показувати вполовину по осі або лінії обриву (трохи більше 1/2);

- якщо предмет має кілька однакових рівномірно розташованих елементів (наприклад, отворів) допускається показувати один, а інші спрощено-осьовими лініями;

- допускається зображувати частину предмета з зазначенням кількості елементів (наприклад, колесо з зазначенням кількості спиць колеса);

- лінії перетину поверхонь допускається зображувати не точно побудованими, а колами, що їх замінюють;

- лінії переходудопускається зображувати умовнопрямими або зовсім не показувати;

- допускається показувати нерозсіченими:непустотілі вали, болти, гвинти, гайки, шпильки, заклепки, зуби зубчастих коліс, ручки, спиці (маховиків, шківів, зубчастих коліс), тонкі стінки ребер жорсткості, кульки, шайби, шатуни, шпонки, шпинделі). Якщо в таких елементах є місцеві свердління, заглибини і т.п., то їх виявляють за допомогою місцевих розрізів

- елементи креслення (пластини, отвори, фаски, заглиблення тощо) із розмірами на кресленні 2 мм і менше зображують у збільшеному масштабі в порівнянні з прийнятим для всього креслення;

- незначну конусність або ухилдопускається показувати зі збільшенням;

- довгі предмети допускається зображувати з розірваннями, але при цьому вказувати реальні розміри;

- суцільні сітки, плетінки, орнаменти, рельєф, накатку показують частково;

- якщо на зображенні треба виділити плоскі поверхні предмета, то на них суцільними тонкими лініями проводять діагоналі;

- для спрощення креслення і зменшення кількості зображень допускається замість повного зображення вказувати лише контур шпонкового пазу (рис. 59), отвору в маточинах коліс.

 

 


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. V. СПРОЩЕННЯ ЗОБРАЖЕНЬ
  3. VII. МАШИНОБУДІВНЕ КРЕСЛЕННЯ
  4. Базові та корпусні деталі.
  5. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  6. Вибір матеріалу деталі
  7. ДЕТАЛІ ЗНІМНИХ ОРТОДОНТИЧНИХ АПАРАТІВ
  8. Деталі й елементи радіоелектронних кіл
  9. ДЕТАЛІ МАШИН
  10. Деталі обертання
  11. Деталі стін і фундаментів каркасних будівель
  12. Дискретні радіодеталі, побудовані на основі провідникових і




Переглядів: 1087

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання креслення аркушів № 4 і № 5 КР–2 | Варіанти завдань до аркушів № 4 і № 5 КР-2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.