Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Базові та корпусні деталі.

Тема 5 Ремонт базових та корпусних деталей верстата.

Питання:

1. Базові та корпусні деталі верстатів.

2. Ремонт направляючих станин.

2.1 Перевірка направляючих на прямолінійність, паралельність та спіральну звернутість.

2.2 Визначення величини зносу направляючих.

2.3 Способи ремонту направляючих.

2.4 Способи підвищення зносу стійкості направляючих в процесі ремонту.

3. Ремонт подовжніх та поперечних направляючих каретки супорта, поворотних та верхніх салазок токарного верстата.

4. Ремонт передньої та задньої бабок токарного верстата.

 

Базова деталь - це основна частина верстату (машини), на якій монтують всі механізми та складальні одиниці.

До базових деталей відносяться станини верстатів, пресів, молотів, рами машин та ін.

Корпусні. деталі - це коробки швидкостей, коробки подач та ін.. маючих цільове призначення, в яких розміщені групи валиків, зубчатих коліс, шпинделів, опор, муфт та ін. деталей.

Станіті являються основною базовою частиною верстата, на якій змонтовані усі його механізми, відносно станіни орієнтуються і переміщуються рухомі механізми верстата та оброблювані на ньому деталі.

Помилка у відносному положенні поверхонь станини , визначаючих положення приєднувальних до неї деталей, яка з'являється в наслідок неякісної обробки, зносі, деформації, невірного монтажу, або встановлення, являються причиню втрати верстатом точності обробки деталі.

У металорізальних верстатах використовуються направляючі ковзання та кочення. Направляючи кочення можуть бути зроблені одним цілим зі станиною або накладні, виготовлені із загартованої сталі, або спеціальних пластикових синтетичних матеріалів, антифрикційних металів та ін.

Форма направляючих ковзання буває різна: прямокутного профілю, призматичного, трикутного та типу "хвіст ластівки" (рис28)- зустрічається найчастіше.

 

 

 

 

Рисунок 5.1— Направляючі ковзання станин верстатів: а - прямокутна, б - призматична та трикутна; в - V - подібна; г - типу "хвіст ластівки"

 

У верстатах широко використовуються гідростатичні та аеростатичні направляючі.

У гідростатичних направляючих масло під тиском подається між поверхнями тертя, в результаті, створюється масляний шар, сприяючий зменшенню тертя (Рис. 27)

Насосом 1 масло подається через дроселі 3 і 6 до карманів 4 і 5 з постійним тиском, котрий регулюється переливним клапаном 2

 

 

 

 

 

Рисунок 5.2— Схема закритих гідростатичних направляючих

Гідростатичні направляючі використовуються для верстатів з підвищеною точністю та верстатів з ЧПК, їх використання дозволяє підвищити точність, вантаж-під'ємність, швидкість переміщень і знизити потужність холостого ходу.

Аеростатичні направляючі аналогічно гідростатичним відрізняються

тим, що у несучі кармани 4 і 5 (рис .29) нагнітається стиснене повітря з певним тиском.

Направляючі кочення представляють собою сполучення роликових або шарикових опор у спряженні з термічними обробляючими металевими накладними направляючими (планками) з цементує мої сталі, загартованої до твердості 58-60 НRС. Опори кочення являються собою сепаратори з роликами або кульками і роликові опори у вигляді

Опори кочення забезпечують рівномірне переміщення механізмів при повільних та високих швидкостях та маленькому коефіцієнті тертя, знизують потужність двигунів приводів подач. забезпечують підвищену жорсткість, точність та довговічність.

Направляючі верстатів повинні бути точно оброблені, т.я. від цього залежить якість обробки деталей. Вони повинні бути добре захищенні від стружки і гарно змазуватись.

Ремонт направляючих виконують різними способами, як шліфуванням, струганням, фрезеруванням та ін.

Використання того чи іншого способу ремонту направляючих залежить від характеру та величини зносу, а також від оснащення підприємства спеціальним ремонтним обладнанням.

 

2 Ремонт направляючих станін

 


Читайте також:

  1. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  2. Базові (ключові) цінності.
  3. Базові елементи управління проектом
  4. Базові емоції
  5. Базові засади менеджменту
  6. Базові конкурентні стратегії Портера
  7. Базові корпоративні стратегії
  8. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.
  9. Базові поняття
  10. Базові поняття про класифікацію медичної техніки
  11. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  12. Базові поняття управління проектами.




Переглядів: 2499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складання зубчастих і черв'ячних передач | Універсальний місток для перевірки направляючих. Перевірка направляючих на паралельність, прямолінійність та спіральну звернутість.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.