Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Універсальний місток для перевірки направляючих. Перевірка направляючих на паралельність, прямолінійність та спіральну звернутість.

Характер зносу і технічні вимоги на ремонт направляючих станин

Поверхні 3, 4 і 6 (рис. 87, а) напрямні по яких переміщається задня бабка токарного верстата, значно менше зношуються, ніж поверхні 7 і 8 передньої направляючої супорта. Дещо менше зношуються поверхні 1, 2, 10. Поверхні 5, 9, 11 і 12 практично не зношуються. Різна величина зносу поверхонь, направляючих пояснюється тим, що при переміщенні складальних одиниць, задньої бабки і супорта на ці поверхні діє різна за величиною навантаження сила.
Виходячи з ГОСТ 18097-72 при ремонті станин токарних верстатів слід виконувати такі вимоги:

- напрямні повинні бути прямолінійні, що допускається опуклість 0,02 мм на 1000 мм довжини;

- поверхні 2, 3, 4, 6, 7 і 8 повинні бути паралельні У горизонтальній площині і не мати спіральної зігнутості і звернутості, допустиме відхилення 0,02 мм на 1000 мм довжини;

- поверхні 7 і 8 повинні бути паралельні поверхням 11 і 12 під рейку, допустиме відхилення 0,10 мм на всю довжину станини;

- поверхні 3 і 4 повинні бути паралельні поверхням 7 і 8, допустиме відхилення 0,03 мм на, всю довжину станини;

- поверхні 1 і 10 повинні бути паралельні до поверхонь 2, 7 і 8, допустиме відхилення 0,03 мм на всю довжину станини.

Довговічність напрямних станини в основному залежить від режиму роботи верстата і якості технічного обслуговування.

Перед початком ремонту направляючи станин перевіряють на паралельність, прямолінійність та спіральну зверненість за допомогою універсальних пристроїв. Деякими з цих розповсюджених пристроїв с мостики рівні (рис. З0)

 

Рисунок 5.3— Вивірка станіни на стенді

1 - основа мостика; 2,5,7 - різьбові колонки; 3,10 - рівні; 4,8 - опори;

6 - площадка для рівня; 9 - підп'ятники; 11 - рамний рівень; 12 - балочка;

13 - поверхність для кріплення коробки подач

 

Горизонтальне положення направляючих станіни перевіряється по рівню 10, а поперечне - по рамному рівню 11 (рис. 30)

Для перевірки прямолінійності, паралельності і спіральної вивернутості, направляючих станин, існують різні універсальні пристосування. Один з таких пристроїв - місток - показано на рис. 92, а-е. Цей місток має підставку Т-подібної форми з шарнірними опорами 2, 5, 7, 4 і 8 (див. рис. 88), закріпленими на різьбових колонках. Опори з колонками 5 і 7 можна переміщати у вертикальному напрямку, а додаткові опори 4 та 8 - у горизонтальному напрямку по поздовжніх пазах підставки. Опора 2 з колонкою допускає горизонтальне і вертикальне переміщення. Всі опори забезпечені підп'ятниками 9, які можна встановлювати на різні кути.

При перевірці направляючих різного типу опори містка розташовуються по-різному. Паралельність вже відомих нам за рис. 87, а направляючих поверхонь 3, 4, 6 і базових поверхонь 11 і 12 перевіряють універсальним містком наступним чином. Місток встановлюють опорами на поверхні 3, 4 і 6 і підводять один з індикаторів до поверхні 12. Потім починають переміщати місток вздовж направляючих, спостерігаючи за показаннями стрілки індикатора. На поверхні 9 позначають крейдою або фарбою ділянки, на яких стрілка індикатора має найбільші відхилення. Точно так же визначають відхилення стрілки індикатора на поверхні 9. Якщо показання індикатора на поверхні 9 і 12 збігаються, то за базову беруть поверхню 9, так як показники індикаторів тоді виходять більш стійкими і точними. Якщо ж показання індикатора на поверхнях 9 і 12 відрізняються один від одного, то на поверхні 9 вишабровуют контрольні майданчики - маяки - в раніше помічених місцях. Шабруванням зрівнюють відхилення поверхонь маяків з відхиленнями поверхні 12.

На рис. 92 а наведено приклад перевірки напрямних трикутного профілю, що часто зустрічаються у станин токарно-револьверних верстатів. Чотири опори містка (з них на, малюнку видно тільки дві) поміщені на лівій призматичній направляючій, а одна опора 3 встановлена на одній стороні правої направляючої. Переміщаючи пристосування вздовж направляючих, визначають за індикатором 4 паралельність нижньої лівої направляючої; за рівнем 2, розташованому перпендикулярно направляючим, встановлюють їх спіральну викрученість тобто відхилення від паралельності в горизонтальній площині.

На Рис. 92, 6 показано установка пристосування на станині токарного верстата для перевірки паралельності середніх напрямних з базовою поверхнею, тобто площиною під зубчасту рейку (зображена зліва короткою жирною лінією), та перевірки на спіральну викрученість.

Паралельність перевіряють індикатором 4, а спіральну викрученість - рівнем 2 (1,3 - опори). Застосовуючи різні тримачі для кріплення індикатора, універсальним містком можна контролювати паралельність осі ходового гвинта і викрученість станини токарного верстата, паралельність між базовою площиною для кріплення коробки подач і кронштейном ходового гвинта. Точність перевірок описаним пристосуванням залежить від точності рівня і індикатора. На рис. 92 в, г, д, е наведено наладки універсального містка для перевірки направляючих різних профілів та розмірів які часто зустрічаються.

 

 

Рисунок 5.4— Схема перевірки направляючих за допомогою універсального мостика

 

Рис. 31, а: перевірка паралельності та звернутість направляючих призматичного профілю, токарно-револьверного верстату.

Мостик встановлюють опорами 1 і 3 на направляючі та переміщують далі по направляючим, рівнем 2, встановленому в поперечному7 направленні, перевіряється звернутість станіни, а індикатором 4 - паралельність лівої внутрішньої направляючої до базових зовнішніх направляючих.

Рис. 31, б: перевірка паралельності та звернутість середніх направляючих токарно-гвинторізного верстата.

 

Мостик опорами 1 і 3 встановлюють на плоску та призматичну направляючі, переміщуючи мостик вздовж направляючих, індикатором 4 перевіряють паралельність внутрішньої осьової направляючої, тобто плоскість під зубчасту рейку, відносно базових зовнішніх направляючих; рівнем 2 перевіряється зверненість станини.

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  5. Аналітична перевірка звітності
  6. Блок перевірки умови
  7. Ванна мийна, 2 – стіл виробничий, 3 – універсальний привод, 4 – стіл з ванною, 5 – шафа холодильна.
  8. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  9. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  10. Види оцінювання та процедура перевірки
  11. Визначення величини зносу направляючих.
  12. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання




Переглядів: 754

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Базові та корпусні деталі. | Відновлення направляючих шабруванням

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.