МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Клєутін Михайло ГригоровичВипускник 1965 року відділення «Промислове та цивільне будівництво». У 1978 р. закінчив Ворошиловградський машинобудівельний інститут за спеціальністю «інженер-механік». Почав свою виробничу діяльність у 1963 р. слюсарем на лікеро-горілчаному заводі. З 1964 по 1966 рр. працював у Казахстані, а в 1966 р. повернувся до Луганська. Працював у БМУ-5 тресту «Ворошиловградканалспецбуд» прорабом і старшим прорабом. У 1978 р. розпочав роботу у Ворошиловградському виробничому управлінні водопровідно-каналізаційного господарства на посаді головного інженера. З 1982 по 1984 рр. служив в лавах Радянської Армії. Виконував інтернаціональний обов’язок в Афганістані. З 1984 по 1989 рр. працював у Ворошиловградському управлінні механізації №2 майстром, старшим прорабом, начальником. З 1984 по 2002 рр. Михайло Григорович – директор міського комунального підприємства «Міськводоканал». З 2003 року виконував обов’язки начальника виробничо-технічного відділу, головного інженера, заступника генерального директора, генерального директора ВКП «Луганськводоканал». Нагороджений медаллю «За бойові заслуги» та нагрудним знаком «Почесний працівник житлово-комунального господарства України» другого ступеня.
Коротчаєв Дмитро Іванович Закінчив технікум у 1929 р. Розпочав трудову діяльність на невеликій залізничній станції Магдагачі в Уссурійській тайзі. Працював на спорудженні шляхів на лініях Москва-Донбас, Пенза-Валуйки. Велика заслуга у переобладнанні станцій Воскресенськ, Столбова. Під керівництвом Дмитра Івановича побудовані залізниці Новокузнецьк-Абакан, Аскиз-Абаза, західна ділянка лінії Абакан-Тайшет. У 1967 р. Д.І.Коротчаєв направлений на будівництво залізниці Тюмень-Тобольськ-Сургут начальником управління транспортного будівництва «Тюменьбудзалізниця». Коротчаєв Д.І. – Герой Соціалістичної Праці, заслужений будівельник СРСР, почесний транспортний будівельник, нагороджений орденом Леніна та медаллю «Серп і Молот». Рішенням колегії Міністерства транспортного будівництва й президії ЦК профспілки робітників залізничного транспорту і транспортного будівництва засновано премію радянських профспілок імені Д.І. Коротчаєва за високі досягнення результатів у Всесоюзному соціалістичному змаганні, дострокове виконання планових завдань, багаторічну плідну працю в транспортному будівництві.
Читайте також:
|
||||||||
|