МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Енергетичні втрати в компресорі
У поршневих компресорах розрізняють два види енергетичних втрат: індикаторні і втрати на тертя, у результаті яких потужність, що підводиться до вала компресора, збільшується порівняно з теоретичною, що затрачується в циліндрі. Індикаторні втрати обумовлені гідравлічними опорами у всмоктувальних і нагнітальних клапанах і теплообміном у циліндрі компресора. Величина потужності, що затрачується на тертя, залежить від типу, конструктивних розмірів і частоти обертання вала компресора, температури і в’язкості мастила. До механічних втрат належить також потужність, що витрачається на привід масляного насоса. На принципах дії парових компресійних холодильних машин базується робота холодильних установок. Схеми холодильних установок, крім холодильних машин, передбачають також системи охолодження об’єкта (наприклад, холодильника, рефрижераторного потяга чи судна тощо). Системою охолодження називають ту частину холодильної установки, що розташована між регулювальним вентилем і всмоктувальним патрубком холодильної машини (компресора). Вона складається з мережі трубопроводів із запірно-регулювальною арматурою, що охолоджують прилади, апарати і допоміжне обладнання. Призначення охолоджуваної системи - підтримувати заданий температурно-вологий режим охолоджуваного об’єкта. Робота системи припускає розподіл холодильного агента між користувачами холоду на об’єкті і відведення теплоти від них. Відповідно до цього охолоджувач системи класифікують за способом подачі холодильного агента до споживачів холоду, а також за способом відведення теплоти від них. За першою ознакою розрізняють системи безпосереднього охолодження (безнасосні і насосні) і системи з проміжним холодоносієм. У безнасосній системі безпосереднього охолодження холодильний агент надходить в охолоджувальні пристрої від регулювального вентиля. Рідкий холодильний агент циркулює за рахунок різниці тисків конденсації і випаровування. У насосній системі безпосереднього охолодження циркуляція рідкого холодильного агента в низькотемпературному контурі здійснюється за допомогою насоса. При цьому у схему вводиться ємність (ресивер) для змісту визначеного об’єму холодильного агента. Такі системи називаються насосно-циркуляційними. Система з проміжним холодоносієм відрізняється тим, що в охолоджувальних приладах циркулює рідкий холодоносій, що охолоджується холодильним агентом у випарнику холодильної машини. За другою ознакою залежно від способу відведення теплоти від споживачів чи подачі холоду конструкції охолоджуваних приладів поділяють на системи батарейного (панельного), повітряного, змішаного і контактного охолодження. У батареях і панелях теплообмін здійснюється під час переходу теплоти при природній конвекції спочатку від охолоджуваного тіла до повітря, а потім від нього через тонкі стінки охолоджувальних приладів до холодильного агента чи холодоносія. У повітряних системах охолодження рух повітря здійснюється примусово при роботі вентиляторів. Швидкість переміщення повітря порівняно зі швидкістю при природній конвекції зросте у 10–20 разів. У змішаних системах поєднується батарейне і повітряне охолодження. Контактне охолодження припускає відведення теплоти від споживача холоду при безпосередньому контакті з ним охолоджувального приладу.
Читайте також:
|
||||||||
|