Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Продукція автосервісу.

Стан і динаміка лісового фонду дають можливість в цілому оцінити екологічний стан лісів лісгоспу на рік лісовпорядкування. Усі види господарської діяльності велися згідно чинних нормативних актів. Вони були направлені на підвищення якісного стану і продуктивності лісів, збереження і підвищення їх захисних властивостей. Негативного впливу на навколишнє середовище господарська діяльність не спричинила.

Окремі частини і ділянки лісового фонду зазнають шкідливого впливу розташованих поблизу промислових і сільськогосподарських підприємств, внаслідок чого відбувається часткове всихання, сповільнений ріст і ослаблення деревостанів, сильне пошкодження окремих дерев, погіршення загального санітарного стану лісового фонду.

Найбільше шкідливо на ліс впливають промислові підприємства, а також місцеве населення, які використовують лісові масиви для звалищ сміття. Крім того, випасання худоби в лісових насадженнях також наносить шкоду розвитку та стану деревостанів і лісового середовища в цілому.

Про характер джерела та розмір шкідливого впливу на ліс можливо зробити висновки тільки на основі постійних спостережень.

Тому, про обсяги, площі та характеру шкідливого впливу на лісові насадження без даних постійних спостережень, в даний час привести не має можливості.

Екологічний стан лісів на рік лісовпорядкування слід вважати задовільним.

 

Розділ 3. Якість продукції автосервісу

Продукція автосервісу.

Продукцією автосервісу – це товари, продукти та послуги, які автосервіс пропонує споживачам для задоволення потреб. До них можна віднести

1. Ремонт та обслуговування автомобіля,

2. Переобладнання, тюнінг та реставрацію автомобілів,

3. Запасні частини та матеріали,

4. Додаткове обладнання та аксессуари,

5. Послуги автосервісу

6. Розширений продукт

7. Турбота про автомобіль

8. Турбота про клієнта.

Будь який з цих продуктів включає в себе елемент обслуговування споживачів та безпосередньо товари чи послуги. Якість обслуговування споживачів оцінюється ними безпосередньо в процесі обслуговування, а якість товарів чи технічних послуг з обслуговування та ремонту автомобілів – може проявлятися протягом часу.

Для забезпечення якості продукції автосервісу необхідні такі умови:

1. Треба постійно вивчати потреби споживачів,

2. Створювати та постійно трансформувати (покращувати) систему обслуговування та самі товари,

3. Розробляти та постійно удосконалювати стандарти обслуговування

4. Постійно контролювати та аналізувати рівень задоволеності споживачів.

Ці умови є необхідними для забезпечення ефективності, стабільності та розвитку бізнесу.

Вивчення потреб споживачів є основою для розробки стандартів обслуговування. Якщо потреби точно ідентифіковані, то результатом виконання стандартів обслуговування буде задоволеність споживачів. З цієї причини робота з вивчення потреб споживачів має бути постійною та приоритетною.

Стандарти обслуговування – це задокументовані вимоги до організації процесу та методів обслуговування. Вони реалізуються у вигляді правил роботи персоналу. Вони повинні в повній мірі забезпечувати задоволеність споживачів. На практиці зустрічаються невідповідності, які спричиняють неякісне обслуговування. Можна виділити найбільш важливі з них[ Cахно є.Ю., Дорош М.С,Ребенок А.В.Менеджмент сервісу: теорія та практика:Навч. Посіб,- К Центр учбової літератури, 2010. – 328с]:

1. Невідповідність уявлення керівництва про очікування споживачів,

2. Стандарти не відповідають уявленю керівництва про бажані вигоди та очікування споживачів,

3. Надані послуги не відповідають стандартам,

4. Обіцянки первищують реальні можливості (бажане видається за дійсне),

5. Сприйняття наданої послуги не відповідає очікуванням споживачів.

Висновок: якість продукції автосервісу оцінює клієнт. Невідповідність наданої послуги очікуванням клієнтів обумовлена сукупність приведених вище невідповідностей.

Відповідність стандартів обслуговування очікуванням споживачів ще не обовязково є умовою забезпечення лояльності клієнтів. Недостатньо знати чи відповідає продукція очікуванням клієнтів, треба оцінити особливі позитивні відмінності продукції конкурентів: якщо вони вищі, то результат може бути негативним.

В кінцевому результаті споживач при вирішені проблеми в автосервісі очікує:

- відповідного ставлення до себе,

- вирішення проблеми за ціну, яка відповідає якості,

- час вирішення відповідає очікуванням клієнта.

Потреби споживачів можуть задовольнятися шляхом безпосередньо обслуговування та ремонту автомобілів та шляхом надання послуг, тобто, за умов, коли обслуговування та ремонт автомобілів супроводжується обслуговування клієнтів. Обслуговування клієнтів може мати різні форми, які покладені в основу маркетингових концепції обслуговування (про них йдеться мова в параграфі____.

3.2. Формування попиту на послуги автосервісу. Автомобіль, як технічна система, потребує обслуговування та ремонту для підтримки його технічного стану у відповідності до технічних умов виробника. Обсяги робіт по обслуговування та ремонту автомобілів залежать від багатьох факторів та не можуть бути меншими необхідних, визначених та регламентованих заводом – виробником для підтримки роботоздатності автомобіля. Цей мінімально необхідний обсяг робіт з обслуговування та ремонту називається технічною потребою. Вони встановлюютьсявиходячи з технічних умов та залежить від показників надійності, довговічності, ремонтопридатності, безвідмовності, умов експлуатації , інших факторів.

Технічна потреба - це регламентний чи визначений на основі статистики обсяг робіт з обслуговування та ремонту автомобілів необхідний для підтримки автомобіля в технічно справному стані (вимірюється в трудомісткості - нормо годинах).

На основі технічної потреби формується та визначається попит на роботи та послуги автосервісу.

Попит на роботи та послуги автосервісу – це сума коштів, яку споживачі автосервісу витратили на товари, виконання робіт, отримання послуг для підтримки та оновлення робото здатності автомобіля. Попит на послуги автосервісу визначається платоспроможністю споживачів, цінами на товари, роботи та послуги та іншими факторами.

У залежності від платоспроможності та інших факторів ринок послуг автосервісу розподіляється на різні сегменти, кожного з яких має характерний для цього сегменту попит та для кожного з яких автосервіс має формувати свою пропозицію, яка максимально відповідає вимогам цього сегменту. Іншими словами, продукція автосервісу для кожного сегменту має свої, характерні лише для цього сегменту, особливості та ознаки.

Технічна потреба та попит автосервісу порівнюється між собою через ціни на послуги автосервісу ( попит поділеній на ціну показує трудомісткість робіт, які виконані автосервісом). Як свідчать дослідження, попит на роботи та послуги автосервісу знаходиться на рівні 48% від технічної потреби.[4] Таке співвідношення обумовлено рівнем платоспроможності, самообслуговуванням у сегменті ринку недорогих автомобілів та автомобілів зі значним терміном експлуатації, неповним та несвоєчасним виконанням профілактичних та ремонтних робіт, використанням несправних автомобілів

Попит на роботи та послуги автосервісу може бути вирежений через трудомісткість, як відношення загальної суми попиту до ціни на послуги. Зрозуміло, що у зв’язку з тим, що ціна на послуги для кожного сегменту ринку має різне значення, для задоволення одного і того ж попиту у різних сегментах ринку буде потрібна не однакова трудомісткість та потужність автосервісу. Так при високій ціні задоволення певної величини попиту потребує меншої трудомісткості і, відповідно, потужності, а при низькій ціні задоволення тієї ж величини попиту потребує значно більшої трудомісткості та потужності.

Наприклад: Попит на послуги становить 1,2 млн. грн. При ціні 200 грн за нормо годину для задоволення цього попиту потрібно виконати 6 000 нормо годин трудомісткості, а мати два поста потужності; при ціні 100 грн - 12 000 нормо годин трудомісткості і 4 поста, тобто, у двічі більше.

Попит підпорядкований Закону підвищення потреб.

 


Читайте також:

  1. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  2. Більш надійна продукція відомих фірм
  3. Будівельна продукція. Кадри, нормування і продуктивність праці
  4. ГАЛУЗЬ, ПІДПРИЄМСТВО ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЯ
  5. Галузь, підприємство та його продукція
  6. ЛЕКЦІЯ 1. ПРОДУКЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА. ОБҐРУНТУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА
  7. Продукція машинобудування. Види виробів
  8. Продукція поштового зв'язку та її облік




Переглядів: 2022

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
рекреаційного призначення | Закон підвищення потреб

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.