Матеріали не повинні бути джерелом специфічного запаху в приміщенні
Що потрібно враховувати при покупці будівельного матеріалу?
Продукція повинна мати санітарно-епідеміологічним висновком
Ця вимога стосується абсолютно всієї продукції, яка реалізується на будівельних ринках і в магазинах. Такий сертифікат видається після дослідження матеріалу, в ході якого виявляється його відповідність санітарним нормам і безпеку для здоров'я.
Обов'язково досліджується, виділяє чи продукція шкідливі речовини. Особливо це стосується групи будівельних матеріалів, при виготовленні яких використовувалися хімічні добавки для додання виробу необхідних характеристик, наприклад, міцності.
В якості таких добавок застосовуються відходи різних виробництв - текстильного, хімічного та інших. Але без них у провадженні, наприклад, бітуму, ДВП, ДСП, полімерних матеріалів обійтися не можна, тому подібні матеріали знаходяться в «групі ризику».
Після проходження спеціального тестування, в разі відповідності допустимим нормам вмісту шкідливих речовин продукція, отримує санітарно-гігієнічний сертифікат. З цим документом можна ознайомитися у продавця або фірми-постачальника.
Якщо ви відчуваєте, що матеріал видає неприємний «хімічний» запах, швидше за все, він виділяє токсичні речовини. Поганий запах - це своєрідний «індикатор», що дозволяє припустити, що товар може бути небезпечний для здоров'я. Але слід зауважити, що більшість «шкідливою» будівельної продукції не видає підозрілого запаху, тому надійніше все-таки ознайомитися з санітарно-гігієнічним сертифікатом,що обирається вироби і поцікавитися репутацією фірми-виробника на будівельному ринку.
Перед походом на ринок або в магазин за будівельними матеріалами непогано провести аналіз інформації: з'ясувати, які фірми є провідними у виробництві тих чи інших матеріалів, яка продукція відповідає екологічним вимогам і вашим запитам, а після здійснити порівняння цін.
Завдяки Інтернету всю цю процедуру можна провести досить швидко - благо, всі провідні фірми-виробники мають сайти з докладно представленої інформацією про продукцію, цінах, постачання в магазини. На сайті компаній зазвичай є вся документація, тому числі і санітарно-гігієнічні сертифікати.
Уявімо, що ви шукаєте шпалери, покриття для підлоги і теплоізоляцію (утеплювач) для спальні або дитячої комнати. Шаг 1 - знайти найбільш часто використовувані види матеріалів, представлених на ринке. Шаг 2 - виявити їх особливості і область застосування. Шаг 3 - визначити потрібну вам торговельну марку за заданими параметрами.