МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Моделювання роботи навчального закладу3.1 .1. Планування діяльності навчального закладу Планування діяльності навчального закладу здійснюється відповідно до Законів України « Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи, Концепції розвитку школи тощо. Планування вимагає серйозного опрацювання нормативних і концептуальних документів розвитку системи освіти в Україні, аналізу роботи всіх підрозділів школи. Основними документами щодо планування роботи школи є: - концепція розвитку навчального закладу; - перспективна програма діяльності та розвитку закладу сформована їз розрахунку на п’ять років; -річний план роботи школи, складений на основі аналізу роботи за минулий рік та перспективної програми розвитку школи; - план-графік роботи школи, складений по місяцям, по тижням; - робочий навчальний план на навчальний рік. Річний план роботи школи протягом останніх років має декілька модифікацій, метою створення яких є пошук оптимальної структури і змісту. У річному плані чітко визначено проблему й головні завдання, над реалізацією яких працює школа. Річний план уточнює і доповнює перспективний план, він передбачає конкретні управлінські дії, спрямовані на реалізацію концептуальних прогнозів розвитку школи. Головними завданнями, які стояли перед педагогічним колективом були: удосконалення його роботи із збереження шкільного контингенту й виконання законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови»; забезпечення безперервності навчально-виховного процесу, орієнтованого на індивідуальний розвиток особистості школяра; реалізація особистісно зорієнтованого підходу до навчання й виховання через упровадження інтерактивних технологій на всіх ступенях навчання; реалізація Концепції профільного навчання на ІІІ ступені; підвищення мотивацій учительського й учнівського колективів до творчого розвитку й самоосвітньої діяльності; удосконалення системи контролю за навчальними досягненнями учнів через моніторингову систему САДКШУ; удосконалення інформаційно-аналітичної системи керування; створення належних умов для охорони життя й здоров’я дітей. План - графік роботи школи складено на основі річних планів роботи шкільних структурних підрозділів, матеріал систематизовано в окремі блоки, розподілено за місяцями, тижнями навчального року. На основі річного плану роботи здійснюється помісячне, потижневе та щоденне планування роботи педагогічного та учнівського колективів. Контроль за діяльністю здійснюється згідно із запланованим розділом внутрішкільного контролю. У графік внутрішкільного контролю входить контроль за викладанням навчальних предметів, документацією, участю вчителів у науково-методичній, виховній, громадській роботі, творчих професійних конкурсах і виставках. Одним із об’єктів контролю за діяльністю вчителів є контроль за веденням журналів, виконання навчальних планів та програм, календарним та поурочним плануванням, перевіркою зошитів, плануванням виховної роботи ( докладніше –в наказах «Про стан ведення шкільної документації», « Про стан викладання предметів», « Про підсумки методичної роботи за рік».) У школі склалась система внутрішкільного контролю за виконанням річного плану роботи, наказів, раніше прийнятих рішень. Результати внутрішкільного контролю доводяться до відома членів педагогічного колективу на засіданнях педагогічних рад, нарад за участю директора, щотижнево обговорюються на адміністративних організаційно-інструктивних нарадах (ОІН), мета яких – ознайомлення членів педколективу з - інструктивно-нормативними педагогічними документами, що визначають основні напрямки навчально-виховного процесу, - внутрішньою управлінською інформацією, - результатами роботи школи в певних проектах, - проміжними результатами роботи вчителів з певних напрямків, тем, - аналізом проведених протягом робочого тижня в школі заходів , - щотижневим плануванням роботи школи. Такі організаційно-інструктивні наради в школі проводяться щопонеділка . Передують ОІН наради адміністрації, які проводяться щоп’ятниці. Метою наради є - аналіз роботи школи за тиждень за всіма напрямками ( управлінська діяльність, методична, виховна, господарча робота), корегування при необхідності планів діяльності школи в окремих питаннях ( строки, форми проведення заходів, і т.інше), планування на тиждень згідно річного плану роботи школи. На основі матеріалів наради адміністрації формується план роботи школи на тиждень, який доводиться до відома педколективу та є обов’язковим для виконання в школі. Робочий навчальний план складений на підставі типового плану МОН України, має пояснювальну записку. Години інваріантної складової відповідають програмам із навчальних предметів; варіативна складова використовується з урахуванням освітніх запитів школярів і їхніх батьків ( на підставі заяв). Особлива увага приділяється плануванню профільного навчання, в основі якого – бажання й здібності учнів, кадрове, програмно-методичне забезпечення та навчально-матеріальна база. Протягом останніх років на зміну економічного профілю впроваджено природничо-математичний та художньо-естетичний профілі, що свідчить про більш свідомий підхід старшокласників до вибору майбутньої професії. Стан планування структурних підрозділів (виховна робота, робота соціального педагога, шкільного психолога , шкільна бібліотека, гуртки, секції) узгоджено із річним планом. Календарне планування з навчальних предметів відповідає вимогам навчальних програм, теми доцільно розбито за тематичним оцінюванням.. Стан поурочного планування постійно контролюється адміністрацією школи. Аналіз планів, скорегованих та складених на робочі тижні, свідчить, що загалом на 98 % вони відповідають річному плану роботи школи. Щорічно в січні та травні місяці проводиться аналіз роботи школи за семестр, рік, в тому числі і аналіз виконання річного плану. В 2011 р. було проведено комплексне оцінювання роботи з конкретних напрямків, що дає змогу більш об’єктивно оцінити стан розвитку школи та знайти резерви переведення його на більш високий рівень. На основі даних та висновків, представлених в основних документах школи ( накази з методичної та виховної роботи, інформації з різних питань роботи школи, матеріалів роботи педагогічної ради школи, методичних об’єднань, аналітичних матеріалів нарад за участю директора школи для кількісно точної та об’єктивної характеристики стану функціювання, було створено факторно - критеріальну модель діяльності, яка розроблена на засадах кваліметрії. Експертна група, яку було створено для проведення оцінювання роботи школи, виділила основні фактори та критерії даної моделі. За фактори взято основні напрямки локального моніторингу, кожен фактор представлено у вигляді сукупності простих властивостей- критеріїв. . За підсумками роботи школи протягом І та ІІ семестру маємо результати:
Таким чином було проведено комплексне оцінювання роботи з конкретних напрямків діяльності школи, що дає змогу більш об’єктивно оцінити стан розвитку школи та знайти резерви переведення його на більш високий рівень
У порівнянні з минулим навчальним роком
Такі показники свідчать про те, що робота школи планується та аналізується, що дає змогу адміністрації постійно контролювати, оцінювати та регулювати процеси управління. Роботу кожного члена адміністрації сплановано, плани узгоджені, на основі їх було розроблено алгоритм роботи з конкретних питань та графік внутрішкільної діяльності. Отже, система планування в школі чітка, спрямована на кінцевий результат – підвищення якості освіти, формування творчого педагогічного колективу, здатного ефективно навчати, виховувати учнів і сприяти їхньому розвиткові.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|