МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ефективність управлінських рішень
У школі оновлюється технологія напрацювання та впровадження управлінських рішень. У практику роботи школи впроваджено технологію колективного прийняття управлінських рішень, яка суттєво впливає на результати діяльності школи, допомагає демократизувати діяльність і забезпечує досягнення оптимальний результатів в навчанні і вихованні учнів. Вже стало системою в роботі школи проведення пролонгованої педради. Рішення педради напрацьовується в ході групових дискусій, мозкового штурму, обговорення, ділового колективного спілкування. Засідання педагогічних рад, нарад, проведених із використанням технології прийняття колективного управлінського рішення, активізують діяльність вчителів, впливають на їхній світогляд, адже вчитель, який бере активну участь у виробленні стратегії діяльності школи, аналізує роботу – свою і колег, приймає дієві рішення і відповідає за їх виконання. Усе це підвищує ефективність управління. Адміністрація школи використовує такі види адміністративних рішень: оперативний, тематичний, цільовий, а за формами – усні, письмові. Письмово оформляються накази, розпорядження, плани роботи школи, рішення педагогічної ради, методичної ради. загальних зборів ( конференцій). За наслідками внутрішкільного контролю у 2011/2012 н.р. було видано накази, які систематизовані за напрямками контролю (контрольно-аналітична діяльність із питань якісного навчання (39 наказів), контроль за веденням шкільної документації (8 наказів), контроль за всеобучем (39 наказів), моніторинг якості освіти (3), державна підсумкова атестація (4), виховна робота (64)), проведення навчальних екскурсій та навчальної практики (110), охорони здоров’я та безпеки життєдіяльності учнів ( 23 накази), кожен із яких має конкретні рішення.
Моніторинг кількості виданих наказів свідчить про те, що в навчальному році, який аналізується,більше уваги було приділено контрольно-аналітичній діяльності із питань якісного навчання, контролю за веденням шкільної документації, контролю за всеобучем. В зв’язку з тим, що, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України навчальні екскурсії та навчальна практика повинна була проводитись протягом навчального року, видано значну кількість наказів відповідного змісту. Дещо збільшилась кількість наказів з охорони здоров’я та безпеки життєдіяльності учнів, що пояснюється збільшенням кількості дитячих травм у побуті та необхідністю посилення роботи по профілактиці травматизму. З 2002 року активізована робота щодо впровадження державно-громадської моделі управління навчальним закладом; пріоритет у прийнятті як стратегічних рішень розвитку школи так і тактичних рішень надається органу громадського самоврядування – загальним конференціям школи, раді школи, до складу якої входять представники учнів, педагогів, батьків. Рада школи – активний учасник у підготовці до щорічного звітування перед батьківською громадськістю ( працює принцип відкритості). Під час звітування директор школи аналізує процес управлінської діяльності, оприлюднює найважливіші результати роботи школи: результати олімпіад, учнівських конкурсів, методичних доробок педагогічного колективу, рейтинг школи за результатами навчання, виховання учнів, результати атестації. З 2006 року в осередку школи за ініціативи батьків створено батьківську громадську організацію, яка діє відповідно Статуту та надає дієву допомогу школі у вирішенні життєво важливих питань. Таким чином, принцип відкритості орієнтує на використання громадського управління, що надає можливість удосконалювання управлінську систему, робити її прозорою, відкритою для всіх учасників навчально-виховного процесу.
3.1.3. Управлінська діяльність на всіх рівнях структури управління школою. Управлінська діяльність в школі здійснювалась адміністрацією школи у складі директора, заступника директора з навчальної роботи, заступників директора з навчально – виховної роботи, заступника директора з господарської роботи, заступника директора з виховної роботи, педагога – організатора, соціального педагога згідно функціональним обов’язкам на відповідних рівнях управління. Роботу кожного члена адміністрації було сплановано, плани узгоджені , на основі їх було розроблено алгоритми роботи з конкретних питань та графік контрольно- аналітичної діяльності. Діяльність кожного підрозділу було направлено на реалізацію загальношкільної проблеми. Протягом навчального року здійснювався моніторинг управлінської діяльності (щосеместрово), вносилися корективи до плану роботи школи. Як правило, проводився щотижневий аналіз виконання плану роботи школи. Управлінська діяльність здійснювалась як по вертикалі (директор - заступники директора - керівники методичних об’єднань - вчителі – учні), так і по горизонталі: між методичними об’єднаннями, між організацією «Родина» та радою школи, спільні педагогічні та учнівські (загальношкільні свята, лінійки, змагання, фестивалі тощо), педагогічні, учнівські та батьківські заходи (урочисті загальношкільні заходи, конкурси « Мама, тато, я – спортивна сім’я» тощо). Було забезпечено всі умови для здійснення освітнього процесу відповідно до чинного законодавства про працю, міжгалузевих і відомчих нормативних документів та локальних актів з охорони праці і Статуту школи, створено безпечні умови експлуатації інженерно - технічних комунікацій, обладнання, здійснено перевірку спортивного інвентаря, проведено випробування та складено акти дозволу на його використання в навчальному процесі. Робота школи була організована в одну зміну, режим роботи було складено згідно нормативних документів та вимог СНіПу ,узгоджено з рай СЕС. На початок навчального року школа була укомплектована необхідною кількістю педагогічних працівників та обслуговуючого персоналу, робочий навчальний план було складено відповідно до Типових навчальних планів у школі І та ІІ ступеня, Типові плани старшої школи складено відповідно до побажань батьків та заяв учнів ( при формуванні профільних класів). Навчальні кабінети забезпечені необхідними меблями, дошками. Проведено косметичний ремонт приміщень школи.
Невирішені питання: - в школі не здійснюється системний моніторинг роботи окремих ланок . Основні завдання: - проводити всебічний системний моніторинг роботи всіх ланок роботи школи; - більш широко використовувати мультимедійні технології та засоби масової інформації для інформування широкого загалу про життя школи;
Читайте також:
|
||||||||
|