Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стан комп’ютерної грамотності вчителів школи

Для успішного впровадження в освітній процес комп’ютерних технологій сучасний учитель повинен володіти навичками роботі на комп’ютері хоча б на рівні впевненого користувача. Для оцінки рівня володіння персональним комп’ютером (ПК) виділимо 5 рівнів:

а) нульовий рівень (учитель абсолютно не володіє ПК);

б) початковий (введення тексту з клавіатури, демонстрація презентацій і фільмів);

в) середній (введення й редагування тексту, вставка до документу таблиць і графічних об’єктів, створення презентацій на основі існуючих, вміння знаходити інформацію в Інтернет);

г) достатній (використання всіх основних можливостей програм офісного пакету: текстового редактора, табличного процесора, системи електронних публікацій; створення власних презентацій і фільмів; використання Інтернет у підготовці і під час проведення уроків, робота з електронною поштою)

д) високий (створення власних моделей, налаштування ПК, знання основ програмування, створення сайтів за шаблоном тощо)

Протягом останніх трьох років проводився моніторинг комп’ютерної грамотності вчителів. Його результати наведено у таблиці:

 

 

Навчальний рік Відсоток вчителів
Нульовий Початковий Середній Достатній Високий
2009-2010 21% 31% 28% 16% 4%
2010-2011 15% 24% 32% 23% 6%
2011-2012 2% 16% 43% 31% 8%

 

 

 

 


Читайте також:

  1. Братства та братські школи.
  2. Буддійська філософія і її основні школи
  3. Вальдорфські школи
  4. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  5. ВИВЧЕННЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ
  6. Використання комп’ютерної техніки в аудиті.
  7. Виникнення економічної теорії, її напрями, школи і течії.
  8. Виникнення і становлення школи і системи освіти в Київській Русі
  9. Виникнення та характерні особливості класичної школи політичної економії.
  10. Вітчизняні наукові психологічні школи
  11. Деякі психологічні школи вивчення особистості
  12. Директором школи




Переглядів: 1073

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Використання сучасних інформаційних технологій в позакласній роботі | Використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.