Для успішного впровадження в освітній процес комп’ютерних технологій сучасний учитель повинен володіти навичками роботі на комп’ютері хоча б на рівні впевненого користувача. Для оцінки рівня володіння персональним комп’ютером (ПК) виділимо 5 рівнів:
а) нульовий рівень (учитель абсолютно не володіє ПК);
б) початковий (введення тексту з клавіатури, демонстрація презентацій і фільмів);
в) середній (введення й редагування тексту, вставка до документу таблиць і графічних об’єктів, створення презентацій на основі існуючих, вміння знаходити інформацію в Інтернет);
г) достатній (використання всіх основних можливостей програм офісного пакету: текстового редактора, табличного процесора, системи електронних публікацій; створення власних презентацій і фільмів; використання Інтернет у підготовці і під час проведення уроків, робота з електронною поштою)
д) високий (створення власних моделей, налаштування ПК, знання основ програмування, створення сайтів за шаблоном тощо)
Протягом останніх трьох років проводився моніторинг комп’ютерної грамотності вчителів. Його результати наведено у таблиці: