МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вітчизняні наукові психологічні школиСенсорний бар’єр. Усі психологічні техніки, що сприяють виходу у сферу несвідомого спочатку активізують органи чуття. Виникають різноманітні фізичні відчуття в тілі (долається фізичний бар’єр), виникають безадресні емоції радості або смутку так, що хочеться плакати або сміятися. Можливо, вони раніше часто стримувались (долається емоційний бар’єр).Можуть виникати зорові образи – кольорові плями, геометричні фігури, пейзажі тощо. (долається образний бар’єр). Можуть виникати зміни у слуховій зоні: з’являється дзвін у вухах, дзижчання, звуки високої частоти, що може супроводжуватись тактильними відчуттями у різних частинах тіла. Усі ці сенсорні відчуття у своїй сукупності являють собою «сенсорний бар’єр». 2.Індивідуальне несвідомевиявляється у спогадах про різні події, конфлікти, витіснені з пам’яті і що мали високу емоційну значущість, психологічні і тілесні травми, що були витіснені, але що впливають на різні емоційні і психосоматичні розлади – депресії, тривожність, сексуальні порушення, мігрені, астми і т.ін. Особливо виявляються і виринають травми, що несли небезпеку життю, оскільки залишають надто сильний відбиток у психіці. Спогади із біографії проявляються не поодиноко, а утворюютьдинамічні поєднання – системи конденсованого досвіду. (СКО),що можуть супроводжуватись фантазіями. На цьому рівні переживання, пов’язані із переживанням смерті виникають лише у тих, кому дійсно довелося зустрітися у житті із смертельною небезпекою. 3.Рівень народження і смерті (перинатальні матриці).Переживання смерті і нового народження, переживання родової травми є суттю цього рівня психіки, тобто перинатального рівня несвідомого. Проявляється такого роду досвід у чотирьох «базових перинатальних матрицях» - БМП. Перинатальні матриці – це глибинні структури несвідомої психіки, що містять інформацію про переживання і відчуття організму з моменту зачаття до завершення процесу народження. Перинатальні матриці у звичних умовах не усвідомлюються людиною, хоча здатні суттєво впливати на її здоров’я, психіку, поведінку і життя. Під час сеансів, наприклад холотропного дихання можна проникнути у сферу перинатальних матриць, усвідомити і пережити інформацію, що в них міститься, у символічній чи у реальній формі. 4. Трансперсональна область психіки.У ній виявляється зв’язок людини з космосом, коли свідомість виступає за звичні межі і долає обмеження часу і простору. Трансперсональні переживання інтерпретуються досліджуваними як їх повернення в історичні часи і дослідження свого біологічного і духовного минулого, коли людина проживає спогади з життя предків, із життя інших культур, інших історичних періодів, епізоди наче б то своїх власних попередніх втілень. Ці переживання ясно вказують, що якимось незбагненним поки що способом кожен з нас має інформацію про увесь Всесвіт, про усе суще, кожен має потенційний емпіричний доступ до усіх її частин. Читайте також:
|
||||||||
|