Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вітчизняні наукові психологічні школи

Сенсорний бар’єр. Усі психологічні техніки, що сприяють виходу у сферу несвідомого спочатку активізують органи чуття. Виникають різноманітні фізичні відчуття в тілі (долається фізичний бар’єр), виникають безадресні емоції радості або смутку так, що хочеться плакати або сміятися. Можливо, вони раніше часто стримувались (долається емоційний бар’єр).Можуть виникати зорові образи – кольорові плями, геометричні фігури, пейзажі тощо. (долається образний бар’єр). Можуть виникати зміни у слуховій зоні: з’являється дзвін у вухах, дзижчання, звуки високої частоти, що може супроводжуватись тактильними відчуттями у різних частинах тіла. Усі ці сенсорні відчуття у своїй сукупності являють собою «сенсорний бар’єр».

2.Індивідуальне несвідомевиявляється у спогадах про різні події, конфлікти, витіснені з пам’яті і що мали високу емоційну значущість, психологічні і тілесні травми, що були витіснені, але що впливають на різні емоційні і психосоматичні розлади – депресії, тривожність, сексуальні порушення, мігрені, астми і т.ін. Особливо виявляються і виринають травми, що несли небезпеку життю, оскільки залишають надто сильний відбиток у психіці. Спогади із біографії проявляються не поодиноко, а утворюютьдинамічні поєднання – системи конденсованого досвіду. (СКО),що можуть супроводжуватись фантазіями. На цьому рівні переживання, пов’язані із переживанням смерті виникають лише у тих, кому дійсно довелося зустрітися у житті із смертельною небезпекою.

3.Рівень народження і смерті (перинатальні матриці).Переживання смерті і нового народження, переживання родової травми є суттю цього рівня психіки, тобто перинатального рівня несвідомого. Проявляється такого роду досвід у чотирьох «базових перинатальних матрицях» - БМП. Перинатальні матриці – це глибинні структури несвідомої психіки, що містять інформацію про переживання і відчуття організму з моменту зачаття до завершення процесу народження. Перинатальні матриці у звичних умовах не усвідомлюються людиною, хоча здатні суттєво впливати на її здоров’я, психіку, поведінку і життя. Під час сеансів, наприклад холотропного дихання можна проникнути у сферу перинатальних матриць, усвідомити і пережити інформацію, що в них міститься, у символічній чи у реальній формі.

4. Трансперсональна область психіки.У ній виявляється зв’язок людини з космосом, коли свідомість виступає за звичні межі і долає обмеження часу і простору. Трансперсональні переживання інтерпретуються досліджуваними як їх повернення в історичні часи і дослідження свого біологічного і духовного минулого, коли людина проживає спогади з життя предків, із життя інших культур, інших історичних періодів, епізоди наче б то своїх власних попередніх втілень. Ці переживання ясно вказують, що якимось незбагненним поки що способом кожен з нас має інформацію про увесь Всесвіт, про усе суще, кожен має потенційний емпіричний доступ до усіх її частин.


Читайте також:

  1. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  2. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  3. Біологічні і психологічні теорії.
  4. Братства та братські школи.
  5. Вальдорфські школи
  6. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  7. Виникнення економічної теорії, її напрями, школи і течії.
  8. Виникнення і становлення школи і системи освіти в Київській Русі
  9. Виникнення капіталізму у Франції. Наукові погляди А. Монкрет’єна
  10. Виникнення та характерні особливості класичної школи політичної економії.
  11. Вітчизняні бюджетні класифікації




Переглядів: 977

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Західні наукові психологічні школи | Судові прецеденти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.