Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Директором школи

Зразок структури річного плану для творчого використання

 

За рекомендацією Т. І. Шамової 1. Короткий аналіз підсумків року і нові завдання 2. Здійснення всеобучу 3. Діяльність педагогічного колективу, спрямована на підвищення якості навчально-виховного процесу 4. Діяльність шкільного колективу щодо удосконалення трудової підготовки учнів 5. Робота школи, сім'ї, громадськості по вихованню учнів. Педагогічна пропаганда серед батьків та населення. Школа як центр виховної роботи в мікрорайоні 6. Робота з педагогічними кадрами 7. Система внутрішнього контролю 8. Зміцнення навчально-матеріальної бази школи 9. Організаційно-педагогічні заходи
За рекомендацією І. II. Жерносіка 1. Вступ 2. Діяльність педагогічного колективу із залучення молоді мікрорайону до навчання 3. Робота педагогічного колективу, спрямована на підвищення якості навчально-виховного процесу 4. Організація трудового навчання, виховання і професійної орієнтації 5. Робота з педагогічними кадрами 6. Підвищення ролі громадськості в житті школи. Координація шкільного управління 7. Зміцнення, раціональне використання навчально-матеріальної бази школи
За рекомендацією В.П. Семенова Вступ (аналіз підсумків і завдання на новий навчальний рік) 1. Організаційно-педагогічні заходи 2. Навчально-методична робота 3. Виховна робота з учнями 4. Система внутрішнього контролю
За структурою Закону України «Про загальну середню освіту» Вступ. Законодавство України про загальну середню освіту 1. Характеристика навчального закладу 2. Педагогічний аналіз за минулий рік. Пріоритетні цілі і завдання, що забезпечують реалізацію права на освіту на новий навчальний рік 3. Організація навчально-виховного процесу (матеріал планується з урахуванням ст. 12—18 Закону України «Про загальну середню освіту») 4. Учасники навчально-виховного процесу (ст. 19—29 Закону України «Про загальну середню освіту») 5. Норми і положення Державного стандарту загальної середньої освіти (ст. 31—34 Закону України «Про загальну середню освіту») 6. Організація контролю та керівництва освітнім закладом (ст. 35—40 Закону України «Про загальну середню освіту») 7. Науково-методичне забезпечення (ст. 41—42 Закону України «Про загальну середню освіту») 8. Фінансово-господарча діяльність, матеріально-технічна база (ст. 43—45 Закону України «Про загальну середню освіту») 9. Міжнародне співробітництво (ст. 46—47 Закону України «Про загальну середню освіту»)

 

 

Таблиця 2


Читайте також:

  1. Братства та братські школи.
  2. Вальдорфські школи
  3. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  4. Виникнення економічної теорії, її напрями, школи і течії.
  5. Виникнення і становлення школи і системи освіти в Київській Русі
  6. Виникнення та характерні особливості класичної школи політичної економії.
  7. Вітчизняні наукові психологічні школи
  8. Деякі психологічні школи вивчення особистості
  9. Завдання психології вищої школи на сучасному етапі реформування вищої освіти в Україні
  10. Завершальний етап розвитку класичної школи
  11. Загальна мета школи




Переглядів: 672

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.