МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальна мета школиШкола і виховання О.Декролі. Поліна Кергомар про дошкільне виховання і дитячі садки у франції. НЕ 1.5. Школи і методи виховання дітей дошкільного віку французьких просвітителів 1. Поліна Кергомар про дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. 2. Школа і виховання О.Декролі. 3.Нова французька школа С.Френе
(1838-1925) Поліна Керroмар - прогресивна діячка у галузі дошкільного виховання,організатор народної освіти у Франції кінця ХІХ - початку ХХ ст. Великого значення надавала створенню материнських шкіл, розробленню програми виховання в них, пропагувала ідеї суспільного дошкільного виховання. У праці «Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи»(1838), уривки з якої наводяться нижче, П. Кергомар висвітлює питання організації, змісту і методів роботи в материнських школах, а також найважливіші теоретичні положення щодо ролі початкового виховання, форми його здійснення, побудови педагогічного процесу. Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи Виховне значення материнської школи Материнська школа є виховним закладом. Проте до цього часу материнська школа дбала переважно лише про зовнішню дисципліну, тобто лише про один найменш важливий бік виховання. Завдяки зовнішній дисципліні усуваються штовханина й шум, досягається тиша, без якої неможливе навчання. Це, звичайно, успіх, але тут доречно буде сказати, що бувають перемоги, рівнозначні поразкам. Торжество дисципліни було поразкою виховання.
Овід Декролі (1871-1932)- бельгійський педагог, лікар і психолог кінця ХІХ - початку ХХ ст. виходячи з ідеалістичної теорії інтересів і потре6, розро6ив програму розвитку дітей, яку побудовано на комплексах, так званих центрах інтересів; створив систему дидактичних ігор,спрямованих на сенсорне виховання в дошкільному віці. Система О. Декролl вплинула на побудову педагогічного процесу в школах та дошкільних закладах різних країн. У пропонованих уривках з творів О. Декролі простежуються мета програма і методи виховання дітей, основою яких є діяльність. Школа має відповідати своїй загальноосвітній меті, співпрацювати з батьками в підготовці дитини до суспільного життя, найближчого майбутнього. Ця підготовка здійснюється в найкращих умовах у процесі ознайомлення дітей з життям у самому житті, яке, зрозуміло, охоплює і суспільне життя. Це ознайомлення припускає щодо програми вибір тем, вправ у двох основних галузях знань: а) пізнання дитиною своєї власної індивідуальності; сприяння формуванню ії особистості таким чином, щоб допомогти їй усвідомити своє Я, а отже, зрозуміти свої потреби, свої прагнення, свою мету і, врешті-решт, свій ідеал, спираючись водночас на свої творчі сили для досягнення цього ідеалу; 6) пізнання умов, які створює людство, і природного середовища, в якому дитина живе, від якого вона залежить і на яке вона має впливати для того, щоб ці потреби, прагнення та ідеали стали доступними і щоб потім вони здійснювалися за умовн широкого врахування потреб, прагнень, мети й ідеалів людей, умов пристосування до них і можливості сприяти їм, тобто бути свідомо й активно солідарним. Виходячи з цього, ми можемо спробувати визначити принципи, програму, методи й організацію школи, які підходять для дитини у віці орієнтування, у виборі професії й початку середньої освіти. Дитина має знати, як вона живе, чому вона їсть, п'є, дихає, яким чином вона може рухатись, що відбувається в її грудях, ногах, руках, голові тощо; деякою мірою - яке призначення мають шкіра, волосся, зуби, слина, сльози тощо. Як вона виробляє теплоту, рух, силу, як вона відчуває холод, голод, втому та ін. Зрозуміло, часткова відповідь на цю загадку викликає бажання розібратися й в інших загадках, які стосуються житrя навколишніх предметів, батьків, людей інших краін і часів, тварин і рослин, природи і всього світу. Цей інтерес є лише продовженням, розширенням того інтересу. який спонукав дитину з наймолодшого віку пізнавати всіма можливими засобами саму себе спочатку з фізичного, а потім з розумового та морального боку.
Читайте також:
|
||||||||
|