МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нова французька школаНова французька школа С.Френе Селестен Френе(1896-1966) Педагог-гуманіст Селестен Френе створив у Франції в першій половині ХХ ст. так звану нову школу, в якій впроваджував ідеї гуманістичної та демократичної педагогіки. Його педагогічні ідеї, спрямовані переважно на організаuію навчально-виховної роботи в школі, мають безпосереднє значення і для побудови педагогічного процесу в сучасних дошкільних начальних закладах. У визначенні загальної мети ниховання С. Френе наголошує на максимальному розвиткові особистості дитини в «розумно організованому суспільстві, яке служитиме йому та якому він служитиме сам». С. Френе сформулював актуальні для сучасної освітньої системи "принципи педагогічної діяльності: «Дитина сама будує свою осо6истість, а ми їй у цьому допомагаємо», «Школа майбутнього - школа праці», «Світла голова та вмілі руки краще, ніж розум, перевантажений непотрібними знаннями» та ін. У його працях окреслено систему методів та прийомів роботи з дітьми в різних вікових груп, спрямованих на досягнення виховної мети та втілення запропонованих принципів. Він також виокремив етапи виховання дитини: виховання в сім'ї (від народження приблизно до двох років) - дитячий заповідник. (від 2-х до чотирьох років) - дитячий садок; (від 4-х до семи років) та початкова школа. Практичне керівництво з матеріальної, технічної і педагогічної організації народної нової школи. Дитячі садки для дітей віком від 4-х років. Це проміжна стадія між вихованнян в сім'ї, яке доповнюється в разі необхідності вихованням в «дитячому заповіднику», та школою. На попередньону етапі дитина починає пізнавати навколишнє середовище, а потім, спираючись на набутий раніше досвід, - створювати свою осо6истість. У чотири роки вона вже намагається прмусити середовище служити со6і. На цьому етапі виховання, так само як і на попередньому, ми заперечуємо доцільність уроків, в якій би захоплюючій формі вони не давались. Потрібні лише умови, найбільш зручніші для роботи-гри; матеріали, знаряддя і технічні засоби для забезпечення гри-роботи та роботи-гри; організація всієї виховної діяльності відповідно до формування особистості дитини у процесі праці. Слід визнати, що в цій галузі чимало вже зроблено і що деякі практичні кроки як у Франції, так і за кордоном надзвичайно близькі до наших настанов. Було б несправедливим не згадати тут, що всі педагоги в боргу перед Декролі, Монтессорі, а також перед усіма відданими своїй справі виховательками, чиї імена заслужено користуються доброю славою у французьких дитячих садках. Читайте також:
|
||||||||
|