МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Види і загальна характеристика нормативних актівПравові акти поділяються на закони і підзаконні акти. Закони – це прийняті акти органу законодавчої влади, що врегульовують найважливіші суспільні відносини і мають вищу юридичну силу щодо інших правових актів. Закон є незаперечним, має вищу юридичну силу. Серед законів розрізняють: Конституцію України, конституційні закони і звичайні закони. Конституція України – це основний закон держави, який закріплює державний і суспільний лад,особливості взаємовідносин особи і держави, організації та здійснення державної влади,встановлює принципи регулювання суспільних відносин. Конституції бувають: 1. Писані і неписані. 2. Жорсткі і гнучкі. В першому випадку внесення змін і доповнень до них ускладнена і здійснюється, наприклад, шляхом референдуму, а в другому випадку процедура внесення змін і доповнень спрощена і здійснюється парламентом у тому ж порядку. У якому приймаються звичайні закони. 3. Постійні і тимчасові. Рефере́ндум – в державному праві прийняття електоратом (виборцями) рішення з конституційних, законодавчих чи інших внутрішньо- чи зовнішньополітичних питань. Плебісцит – це різновид референдуму, на якому вирішуються питання зміни статусу території, чи приєднання території до іншої. Умови проведення референдуму і його процедура регулюються конституціями і законодавством країн. В залежності від предмету, способу проведення і сфери застосування розрізняють: референдум конституційний (на всенародне голосування виноситься проект конституції чи конституційні поправки) і законодавчий (предмет референдуму – проект закону). Референдум — один з елементів так званої прямої демократії (безпосередньої демократії). В Німеччині референдуми законодавчо заборонені після Другої світової війни — це пов'язано з тим, що гітлерівський режим був затверджений шляхом плебісцитів. Важливо додати, що і українці вже мають досвід проведення аналогічного заходу - 1 грудня 1991 року відбувся Всеукраїнський референдум про проголошення незалежності України, під час якого 90,32% виборців підтримали суверенний статус нашої держави.
Конституційні закони – доповнюють, змінюють або замінюють Конституцію. Вони, як і Конституція, врегульовують найважливіші відносини, що складаються у процесі організації та здійснення державної влади. Звичайні закони – врегульовують усі інші суспільні відносини – цивільно-правові, трудові, сімейні, кримінальні.
На основі й на виконання законів різними органами державної влади видаються підзаконні акти – акти, що деталізують і розвивають положення, які закріплені у законах і не містять положень, що суперечать положенням, викладеним в законах. Види підзаконних актів: v Постанови парламенту; v Укази і розпорядження Президента; v Постанови і розпорядження уряду; v Накази, статути, положення, інструкції міністерств і відомств (відомчі правові акти); v Розпорядження голів та наказів керівників підрозділів місцевих державних адміністрацій; v Рішення місцевих рад та їх виконкомів; v Розпорядження місцевих голів та голів районних і обласних рад.
Читайте також:
|
||||||||
|