МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відпуск лікарських засобів з аптекиВизначення роздрібних цін на готові лікарські засоби Після приймання в аптеці лікарських засобів і виробів медичного призначення необхідно встановити роздрібні ціни на них. В Україні для цього використовують два підходи - державне та ринкове регулювання. Формування цін при державному регулюванні здійснюється відповідно до алгоритму, наведеного на рис. 3.4.
Відповідно до постанов КМ України від 17 жовтня 2008 року № 955 і від 25 березня 2009 року № 333 державне регулювання цін застосовується для лікарських засобів і виробів медичного призначення, включених до Національного переліку основних лікарських засобів і виробів медичного призначення (крім наркотичних засобів, прекурсорів та медичних газів). При цьому для ліків, які реалізуються населенню, граничні постачальницько-збутові надбавки повинні бути не вище 12 відсотків оптово-відпускної ціни, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки - не вище 25 відсотків закупівельної ціни; На лікарські засоби і вироби медичного призначення (крім наркотичних засобів, прекурсорів і медичних газів), що придбаваються державними та комунальними закладами охорони здоров'я за бюджетні кошти, граничні постачальницько-збутові надбавки встановлюються на рівні не вище 10 % оптово-відпускної ціни, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки - не вище 10 % закупівельної ціни. Ціни на лікарські засоби і вироби медичного призначення вітчизняного виробництва з оптово-відпускною ціною виробника нижче 12 гривень за упаковку, не підлягають державному регулюванню цін, крім придбавання їх за бюджетні кошти. З метою дотримання граничного розміру постачальницько-збутової надбавки суб'єкт господарювання при продажу (реалізації) у сфері оптової торгівлі зазначає розмір оптово-відпускної ціни у первинних документах для проведення господарських операцій з відпуску товару. Варто зазначити, що рівні торгівельних (роздрібних ) надбавок 10 і 25 відсотків відповідають значенням коефіцієнта торгових надбавок (націнок) 1,1 і 1,25. Під коефіцієнтом торгових надбавок розуміють відношення роздрібної ціни до закупівельної або оптово-відпускної ціни (при прямих закупках аптекою ліків у виробника). Постановою КМ України від 25 березня 2009 року № 333 до Національного переліку основних лікарських засобів і виробів медичного призначення віднесено 215 позицій препаратів за міжнародною непатентованою або загальноприйнятою назвою діючої речовини (речовин) (понад 2 тис. торговельних назв). Залежно від приналежності лікарського засобу до цього переліку та виду його відпуску з аптеки існують різні варіанти формування роздрібних цін (табл. 3.3 і 3.4). Як видно з даних табл. 3.4, у разі відсутності лікарських засобів у зазначеному вище переліку при їх відпуску амбулаторним хворим та іншим лікувально-профілактичним закладам ціни формуються у вільному (ринковому) режимі ціноутворення, тобто розмір торговельної надбавки визначається самостійно аптекою. При цьому застосовують: • диференціювання величини торгової надбавки залежно від попиту на різні ліки; • єдину надбавку на всі лікарські засоби; • підхід, який враховує рекламну активність фармацевтичних фірм щодо конкретних ліків; • диференційований підхід у залежності від величини оптової ціни виробника (митної вартості) (на дорожчі ліки - націнка менша). Розмір торгової надбавки залежить також від розвитку конкурентного середовища в конкретному населеному пункті. Читайте також:
|
||||||||
|