Об’єднання даних із кількох аркушів на одному аркуші.
Щоб підсумувати результати даних, розміщених на окремих аркушах, і створити звіти, дані з кожного аркуша можна об’єднати в один аркуш (головний аркуш). Аркуші можуть бути в одній книзі з головним аркушем або в різних. Після об’єднання дані простіше оновлювати та підсумовувати як на постійній основі, так і для певних одноразових потреб.
Наприклад, маючи аркуші витрат кожного з регіональних офісів, за допомогою об’єднання даних можна перетворити ці відомості на аркуш корпоративних витрат. Цей головний аркуш може містити загальні й середні показники продажів, рівні поточних резервів і найвищі показники продажів для всієї корпорації.
Вирізняють два основні способи об’єднання даних.
· Об'єднання за розташуванням. Цей метод слід використовувати, коли дані з кількох джерел упорядковані однаково та мають однакові підписи рядків і стовпців. Наприклад, коли у вас є низка аркушів витрат, які створено за одним шаблоном.
· Об'єднання за категорією. Цей метод слід використовувати, коли дані з кількох джерел упорядковані по-різному, але мають однакові підписи рядків і стовпців. Наприклад, цей метод можна використати, коли у вас є низка аркушів з даними щомісячної інвентаризації. Ці аркуші мають однакове оформлення але відрізняються кількістю або назвами предметів.
Дані можна об’єднувати за допомогою команди Об’єднати (вкладка Дані, група Знаряддя для даних), формули або звіту зведеної таблиці.