МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
При оцінюванні курсової роботи перш за все враховуються: · рівень складності задачі вибраної для проектування; · ступень адекватності інструментальних засобів вибраних для реалізації задачі; · ритмічність роботи над проектом; · своєчасність захисту відповідно до графіку; · якість розв’язання задачі; · якість представлення та відповідей на запитання під час захисту проекту; · ступень загального володіння питаннями, що вирішувалися в курсовому проекті; · якість оформлення пояснювальної записки. ЛІТЕРАТУРА 1. Власюк В. Х., Круподьорова Л. М. Програмування мовою Сі, Вінниця, ВДТУ, 2001, 67 с. 2. Проценко В.С., Чаленко П. Й., Ставровський А. Б. Техніка програмування мовою СІ. – Київ: “Либідь”, 1993. 3. Касаткин А. И., Вальвачев А. Н. Профессиональное программирование на языке СИ. От Turbo C k Borland C++. – Минск: Выщ. школа, 1992. 4. Глушаков С. В., Коваль А. В., Смирнов С. В., Язык программирования С++. – Харьков: “Фолио”, 2002. 5. Майкл Хаймен. Borland C++. – Киев: Диалектика, 1996. 6. Герберт Шилдт, Полный справочник по С. – Москва-Санкт-Петербург-Киев: “Вильямс”, 2002. 7. Стивен Прата Язык программирования Си.Лекции и упражнения.” DiaSoft”,Киев –2000 . 8. Климова Л. М. С++. Практическое программирование, МГТУ , Москва, 2001. 9. ГОСТы СССР ВСКД 2,201-80, 2,301-68, 2.004-79, 2.701-84, 2.710-81, 10. ДСТУ 3008 – 95, ДСТУ 7,1:2006. 11. Павловская Т.А. Программирование на С++. – С.-Пб.: БХВ, 2000. 12. Грицюк Ю.І. Програмування мовою С++ : навч. посібн. / Ю.І. Грицюк, Т. Є. Рак. – Львів : Вид-во Львівського ДУ БЖД, 2011. – 292 с. 13. Крячков А.В. Сухинина И. В. Программирование на Си и С++. Практикум Учебное пособие, М., ”Горячая линия. Телеком” ,-2000. Додаток А
КУРСОВА РОБОТА
Додаток Б
Індивідуальне завдання на курсову роботу Міністерство освіти та науки України Вінницький національний технічний університет Інститут інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії Кафедра комп’ютерних наук ЗАТВЕРДЖУЮ Зав. каф. КН, д.т.н., проф. ____________ С. І. Перевозніков «__» _____________ 20__ р. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|