Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

 

При оцінюванні курсової роботи перш за все враховуються:

· рівень складності задачі вибраної для проектування;

· ступень адекватності інструментальних засобів вибраних для реалізації задачі;

· ритмічність роботи над проектом;

· своєчасність захисту відповідно до графіку;

· якість розв’язання задачі;

· якість представлення та відповідей на запитання під час захисту проекту;

· ступень загального володіння питаннями, що вирішували­ся в кур­совому проекті;

· якість оформлення пояснювальної записки.


ЛІТЕРАТУРА

1. Власюк В. Х., Круподьорова Л. М. Програмування мовою Сі, Вінниця, ВДТУ, 2001, 67 с.

2. Проценко В.С., Чаленко П. Й., Ставровський А. Б. Техніка програмування мовою СІ. – Київ: “Либідь”, 1993.

3. Касаткин А. И., Вальвачев А. Н. Профессиональное программирование на языке СИ. От Turbo C k Borland C++. – Минск: Выщ. школа, 1992.

4. Глушаков С. В., Коваль А. В., Смирнов С. В., Язык программирования С++. – Харьков: “Фолио”, 2002.

5. Майкл Хаймен. Borland C++. – Киев: Диалектика, 1996.

6. Герберт Шилдт, Полный справочник по С. – Москва-Санкт-Петербург-Киев: “Вильямс”, 2002.

7. Стивен Прата Язык программирования Си.Лекции и упражнения.” DiaSoft”,Киев –2000 .

8. Климова Л. М. С++. Практическое программирование, МГТУ , Москва, 2001.

9. ГОСТы СССР ВСКД 2,201-80, 2,301-68, 2.004-79, 2.701-84, 2.710-81,

10. ДСТУ 3008 – 95, ДСТУ 7,1:2006.

11. Павловская Т.А. Программирование на С++. – С.-Пб.: БХВ, 2000.

12. Грицюк Ю.І. Програмування мовою С++ : навч. посібн. / Ю.І. Грицюк, Т. Є. Рак. – Львів : Вид-во Львівського ДУ БЖД, 2011. – 292 с.

13. Крячков А.В. Сухинина И. В. Программирование на Си и С++. Практикум Учебное пособие, М., ”Горячая линия. Телеком” ,-2000.


Додаток А

Форма N Н-6.01 ______________Вінницький національний технічний університет_________________ (повне найменування вищого навчального закладу) _____________________кафедра комп’ютерних наук____________________________ (повна назва кафедри)

КУРСОВА РОБОТА

з _дисципліни «Алгоритмізація та програмування» (назва дисципліни) на тему: Розробка ігрової програми «кубик – рубик»  

 

  Студента __ курсу ____________ групи напряму підготовки _6.050101- комп’ютерні науки__ __________________________________________ (прізвище та ініціали) Керівник ____професор Перевозніков С.І._____ _____________________________________________ (посада, вчене звання, науковий ступінь, прізвище та ініціали) Національна шкала ___________________________ Кількість балів: __________ Оцінка: ECTS _______  
Члени комісії ________________ (підпис) ___________________________ (прізвище та ініціали)
________________ (підпис) ___________________________ (прізвище та ініціали)
________________ (підпис) ___________________________ (прізвище та ініціали)
    м. _Вінниця_ - 2013 рік

 


Додаток Б

 

Індивідуальне завдання на курсову роботу

Міністерство освіти та науки України

Вінницький національний технічний університет

Інститут інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії

Кафедра комп’ютерних наук

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. каф. КН, д.т.н., проф.

____________ С. І. Перевозніков

«__» _____________ 20__ р.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. А) загальні критерії
  10. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  11. Актуальні методи соціальної роботи
  12. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік літературних джерел | Цели производственной практики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.