Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СТРУКТУРА ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬОНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Прокомментируйте использованные переводчиком приемы стилистической адаптации научно-технического текста:

1. The success of Einstein's theory again required thinking of light as "quantified". The indivisible quantum of light is called the photon, and it has the energy hv. This success served to give further support to Planck's quantum hypothesis for black body radiation.
Успех эйнштейновской теории снова потребовал рассматривать свет как поток неделимых частиц, называемых фотонами и имеющих энергию hv, и послужил дальнейшей поддержкой планковской квантовой гипотезе излучения абсолютно твердого тела.


2. Classically, we should expect the stopping voltage to be different for different intensities. Furthermore we should not expect any simple direct dependence of the stopping voltage on the frequency of the light used.
С точки зрения классической теории, можно ожидать, что запирающее напряжение будет различным для различных интенсивностей, но не будет зависеть от длины волны падающего света.

 

3. The limitations of the existing theories must be adequately understood if they are not to be used in places where they are not valid.

Ограничения существующих теорий должны быть обязательно поняты. Это поможет избежать применения этих теорий в тех случаях, когда они несправедливы.

 

4. We shall discover in the succeeding sections of this chapter that...

В последующих разделах данной главы будет показано, что

5. The spectral lines provide one dramatic example of the discreteness in nature.
Спектральные линии являются примером дискретности в природе. ...


6. Having successfully obtained the expression for the experimental results for black body radiation...
Получив формулу, соответствующую экспериментальным результатам для излучения абсолютно черного тела...

7. The success of Planck's bold new theory in explaining black body radiation...
Успех новой теории Планка в объяснении излучения абсолютно черного тела...

 

8. Modern technology is growing at a very rapid rate, and new devices are appearing on the horizon much more frequently.
Современная техника развивается настолько быстро, что новые типы приборов появляются значительно чаще, чем это было раньше.


9. The fuel system is designed to store liquid gasoline and to deliver it to the engine cylinders in the form of vapor mixed with air.
Система питания предназначается для заправки жидким топливом и подачи его в цилиндры в виде смеси паров бензина с воздухом.

10. a fuel pump, which pulls the gasoline through the fuel line

бензонасос, обеспечивающий подачу горючего по бензопроводу

 

11. In the not too distant future, whole circuits will be fabricated in single crystals. The engineers who design such devices will need to know both circuits and devices.
В не столь отдаленном будущем целые схемы будут создаваться в одном кристалле. Поэтому инженерам, которым придется конструировать такое устройство, необходимо знать как схемы, так и приборы

 

12. We know the primary coil in the ordinary transformer to have more turns than the secondary one.

Известно, что первичная обмотка обычного трансформатора имеет больше витков, чем вторичная

13. Fig. 10 gives a drawing of a bulb; the filament will be seen in the centre.

На рис. 10 приводится чертеж электрической лампы; нить накала видна в центре.


 

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬОНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«Право Світової організації торгівлі»

1. Опис предмета навчальної дисципліни

 

Предмет:Міжнародні економічні відносини

 

Курс: Підготовка магістрів Підвищення кваліфікації Напрям, спеціальність, Освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
  Кількість кредитів, відповідних ЕСТS: 2   Модулів: 2   Змістових модулів: 2   Загальна кількість годин Тижневих годин – 3     Шифр та назва напряму – 0601 „Право”   Шифр та назва спеціальності – 7.06.01.01. „Правознавство”   Освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр   За вибором ВНЗ   Рік підготовки – 6   Семестр – 1   Лекції – 20 Семінари – 6 Практичні – відсутні Самостійна робота – 49 Індивідуальна робота –   Вид контролю – залік

 

 

2. Мета:отримати загальне уявлення про організацію та здійснення торгівлі товарами та послугами в межах Світової організації торгівлі (СОТ) і оволодіти понятійним і термінологічним апаратом права СОТ.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  4. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  5. IY.3. Общество и его структура.
  6. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  7. VІ. План та організаційна структура заняття
  8. А) Структура економічних відносин.
  9. Агропромисловий комплекс та його структура
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Алгоритм створення тренінгової програми




Переглядів: 455

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Актуальність теми. | Методичне забезпечення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.