МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура циклу.Завдання 2 Структура розгалуження Завдання 1 Практична робота Розгалуження і цикл 1. Повторення теорії – тестування або усне опитування. 2. Розібрати детально завдання 1 з домашнього завдання. 3. До завдання 3 записати програми циклами дляі поки. 4. Практична робота по завданнях 1-3. 1. Визначити, чи може цеглина, що має форму прямокутного паралелепіпеда з ребрами a,b,c, пройти через прямокутник зі сторонами x і y. 2. Визначити, чи є ціле число N парним. 3. Визначити, чи є серед трьох чисел a,b,c хоча б одна пара рівних між собою чисел. 4. Визначити, чи є трикутник зі сторонами a,b,c рівностороннім. 5. Визначити, чи є серед трьох чисел a,b,c хоча б одна пара взаємно протилежних чисел. 7. Визначити, чи ї чотирикутник зі сторонами a,b,c,d ромбом. 8. Підрахувати кількість від`ємних чисел серед чисел m,n,p. 9. Визначити, чи ї серед цілих чисел A,B,C хоча б одне парне. 10. Визначити, чи ї серед трьох чисел a,b,c пара взаємно протилежних чисел. 11. Визначити кількість додатних чисел серед чисел a,b,c. 12. Підрахувати кількість пар взаємно обернених чисел серед трьох чисел а,b,c. 13. Визначити кількість цілих чисел серед трьох чисел a,b,c. 14. Числа a і b виражають довжини катетів одного прямокутного трикутника, a c і d - другого. Визначити, чи є ці трикутники рівними. 15. Визначити, чи знаходиться точка M(a,b) всередині одиничного кола з центром в початку координат. 16. Визначити, чи знаходиться точка M(a,b) всередині прямокутника зі сторонами A,B. Початок координат співпадає з точкою перетину діагоналей прямокутника і сторони паралельні осям координат. 1. Скласти програму знаходження суми всіх чисел кратних трьом від 10 до N. 2. Скласти програму знаходження суми всіх парних чисел від N до 50. 3. Скласти програму виведення на екран квадратів всіх натуральних чисел менших за 20. 4. Скласти програму знаходження суми кубів всіх двохзначних чисел кратних 5. 5. Скласти програму виведення на екран модуля всіх непарних чисел від m до 10. 6. Скласти програму знаходження суми коренів квадратних цілих чисел від 0 до 50. 7. Скласти програму знаходження добутку всіх чисел, які діляться без остачі на 4 і лежать в межах від -20 до 20. 8. Скласти програму знаходження суми всіх чисел кратних трьом з відрізка [n,50]. 9. Скласти програму знаходження суми всіх парних чисел від N до 50. 10. Скласти програму обчислення суми всіх двохзначних чисел кратних 4. 11. Запишіть програму виведення на екран чисел, обернених до чисел кратних трьом, від 1 до 50. 12. Записати виведення на екран квадратів всіх парних чисел від 1 до 35. 13. Скласти програму обчислення суми кубів всіх непарних чисел з інтервалу N-100. 14. Скласти програму виведення на екран модуля всіх непарних чисел від m до 10. 15. Скласти програму обчислення суми членів послідовності S=1+1/4+1/9+1/16+...+1/144. 16. Скласти програму обчислення суми членів послідовності S=X+X2+X3+X4+…+XN, N,X –задане. 17. Запишіть програму виведення на екран значень виразу Н=2*cos(X-6X2)+4 для X=5,4,...,0,1,2,3,4 18. Скласти програму обчислення суми квадратів X(і) для і=2,3,...,20 для Y=x(і-1)2, x-задане число. 19. Скласти програму обрахунку суми квадратів всіх чисел кратних 5 з інтервалу 15-М. 20. Запишіть програму виведення на екран чисел, протилежних до чисел кратних трьом, від 1 до 50. 21. Знайти суму всіх непарних чисел від -100 до 100. 22. Скласти програму виведення на екран кубів всіх натуральних чисел менших за 20. 23. Скласти програму знаходження суми кубів всіх двохзначних чисел кратних 6. 24. Скласти програму обчислення добутку членів послідовності D=-1*(1/2)*(-1/3)*(1/4)*(-1/5)*...*(-1/2N-1)*(1/2N). 25.Скласти програму обчислення суми членів послідовності S=1-2+3-4+5-6+...-2N. Читайте також:
|
||||||||
|