МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Використання логічних функцій в EXCELУ наведеній таблиці 2.1 задані результати складання студентами іспитів, а також деякі індивідуальні дані. За даними таблиці вирішити наступні завдання:
Таблиця 2.1
2.1. Вивести прізвища студентів-бюджетників, у яких середній бал більше 10. 2.2. Підрахувати кількість студентів - контрактників, що мають бал з хімії більше середнього з цього предмета. 2.3. Вивести прізвища студентів - контрактників чоловічої статі, що народилися після 1980 року, і визначити їхню кількість. 2.4. Підрахувати кількість студентів- відмінників і вивести їхні прізвища. 2.5. Підрахувати кількість студентів чоловічої статі, що народилися в 1980 році, і вивести їхні прізвища. 2.6. Підрахувати кількість студентів, що мають з інформатики бали, вищі за середнє з цього предмета, і визначити, скільки з них - чоловічої статі. 2.7. Визначити кількість студентів, що мають бали з математики вищі, ніж з фізики, і вивести прізвища цих студентів. 2.8. Підрахувати кількість студентів - бюджетників, що мають бал з фізики, менше середнього з цього предмета. 2.9. Визначити кількість студентів, що мають бали з математики, не вище 9, і вивести їхні прізвища. 2.10. Підрахувати кількість студентів, що народилися в1980 і 1982 роках, і визначити, кого з них менше. 2.11. В таблиці Excel у двох різних стовпцях введені найменування товарів і їхні ціни (не менше 8 шт.). За допомогою вбудованих функцій знайдіть максимальну ціну; виведіть список товарів, ціна яких вище середньої; підрахуйте кількість таких товарів. 2.12. В таблиці Excel у двох різних стовпцях введені прізвища працівників відділу АТС (не менше 8 чол.) і їхні оклади. Визначити кількість працівників, що мають оклад від 2000 до 3000 грн. 2.13. В таблиці Excel у двох різних стовпцях введені прізвища персоналу фірми і їхніх окладів (не менше 8 чол.). Змінити таблицю за наступним правилом: якщо оклад співробітника менше 2000, то йому дається премія з розрахунку 20% від зарплати, у протилежному випадку - з розрахунку 15% від зарплати. 2.14. В таблиці Excel введені прізвища і ріст хлопчиків 1 класу (не менше 20 чол.). Обчислити максимальний, мінімальний і середній ріст. Виведіть список учнів, у яких ріст вище за середній. 2.15. Молокозавод випускає 10 видів молочної продукції, характеристики якої наведені в таблиці Excel. Відома кількість молока, необхідна для одержання 1 кг кожного виду молочної продукції, а також щоденний випуск цієї продукції. Визначити щоденну потребу молока молокозаводу. 2.16. Результати змагань по бігу на 100 м 10спортсменів занесені в таблицю Excelу вигляді списку прізвищ спортсменів і їхніх досягнень. Визначити прізвище переможця й прізвище аутсайдера, а також кількість спортсменів, результати яких відрізняються від результату переможця на 10%. 2.17. Учням 1 – го класу (не менше 15 чол.) щодня видається безкоштовно склянка молока (200 мл.), якщо їхня вага становить менше 30 кг. Прізвища й вага кожного учня задані в таблиці Excel. Визначити, скільки літрів молока буде потрібно щодня для зазначеного класу, визначити також прізвище учня з мінімальною вагою. 2.18. У збиранні помідорів брала участь група з 10 студентів. За кожні 20 кг зібраних помідорів студент одержував 1 кг натурпродукту. Прізвища і вага зібраних помідорів задані в таблиці Excel. Визначити кількість помідорів, видану натурпродуктом для кожного студента, підсумкову кількість натурпродукту. Визначити прізвище студента, що зібрав найбільшу кількість помідорів. 2.19. Є таблиця відомостей про співробітників відділу (10 чол.).
Внести в таблицю зміни - всім інженерам підвищити оклад на 2000 грн., збільшити стаж всім співробітникам на 1 рік. 2.20. В таблиці Excel у двох різних стовпцях введені прізвища і заробітна плата кожного з 10співробітників відділу. Визначити середню зарплату по відділу, а також кількість співробітників відділу, що одержують зарплату вище середньої. Вивести прізвища цих співробітників. 2.21.В таблиці Excel у трьох різних стовпцях наведені найменування 10 видів виробів, що випускаються підприємством, їхня кількість, а також кількість сировини (в кг), що потрібна для випуску кожного виробу. Визначити загальну кількість сировини для випуску всіх виробів, а також знайти виріб, для виготовлення якого потрібна найбільша кількість сировини. 2.22.В таблиці Excel у двох різних стовпцях введені прізвища 10 робітників і виробіток за денькожного з них. Визначити прізвище робітника, що дав максимальний виробіток, і прізвище робітника, що дав мінімальний виробіток. 2.23.Є таблиця відомостей про співробітників відділу (10 чіл.).
Підрахувати кількість співробітників відділу, у яких стаж більше 10 років, і вивести їхні прізвища. 2.24.В таблиці Excel,у стовпці А введені дійсні числа (10 шт). Визначити кількість від’ємних і кількість додатних чисел у блоці, а також, яких чисел більше. 2.25.Для формування збірної країни по хокею попередньо обрано 10 гравців. На основі протоколу складена таблиця, в якій зафіксовані прізвища спортсменів і штрафний час кожного гравця в кожній грі (ігор-5). Вивести список збірної, враховуючи, що гравці, оштрафовані більше, чим на 10 хвилин, з кандидатів у збірну виключаються. 2.26.В таблиці Excel у двох стовпцях введені прізвища й річні оцінки з інформатики кожного з 10 студентів групи. Вивести прізвища студентів, оцінка яких менше середньої оцінки по групі, а також максимальну й мінімальну оцінку. 2.27.В таблиці Excel у стовпці А введені суми торговельних угод. Зроблено 10 угод за день. Торговельний агент одержує доплату у вигляді відсотка від суми зробленої угоди. Якщо обсяг угоди перевищує 5000 грн., то доплата становить 5%; якщо обсяг менше 3000 грн., - то 2%, в інших випадках - 3%. Визначити доплату торговельного агента за максимальну й мінімальну угоди, а також загальну суму доплати.
2.28.Задано наступну таблицю, в якій відображені відомості про продаж книг:
Знайти середню і максимальну кількість проданих книг за тематиками, а також їхню загальну кількість. В поля, позначені х, ввести необхідні формули. 2.29. В таблиці Excel в окремих стовпцях введені прізвища і зарплата кожного з 10 співробітників фірми за січень, лютий і березень місяці поточного року. Підрахувати суму виплат щомісяця, суму виплат кожному працівникові фірми, а також середню зарплату співробітників. Вивести прізвища співробітників, у яких сумарна зарплата вище за середнє значення. 2.30.Є таблиця відомостей про співробітників відділу (10 чіл.).
За знання іноземної мови нараховується надбавка до окладу у розмірі 12%. Підрахувати надбавку за знання мови, середній, максимальний і мінімальний оклади. 2.31. Наведено фрагмент таблиці туристської фірми з деякими індивідуальними даними (дані і їх кількість можна змінювати за бажанням студента). За даними таблиці 2.2 вирішити наступні завдання: Таблиця 2.2
2.32. Вивести прізвища туристів жіночої статі, які вилітають бізнес-класом і підрахувати їх кількість. 2.33. Підрахувати кількість туристів, що прямують до Туреччини економ класом. 2.34. Вивести прізвища туристів чоловічої статі, що прямують до Німеччини, і визначити їхню кількість. 2.35. Підрахувати кількість туристів жіночої статі, що прямують до США, і вивести їхні прізвища. 2.36. Підрахувати кількість туристів, що вилітають першим класом, скільки з них - чоловічої статі. 2.37. Підрахувати кількість туристів жіночої статі, що вилітають в Німеччину. і вивести прізвища цих туристів. 2.38. Підрахувати кількість рейсів МАУ і вивести список країн, до яких вони прямують. 2.39. Визначити кількість туристів, що користуються МАУ, і вивести їхні прізвища. 2.40. Підрахувати кількість квитків вартості менш 400 у.о. і вивести назву їх авіакомпаній.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|