Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗГАЛУЖЕНІ АЛГОРИТМИ

6.1. Для заданих a і b одержати

6.2. В комп'ютер надходять результати змагань по плаванню для трьох спортсменів. Вибрати і надрукувати кращий результат.

6.3. Задано координати двох точок. Визначити, чи лежать вони на одному колі із центром на початку координат.

6.4. Визначити, чи належить точка з координатами (x,y) колу радіуса R із центром на початку координат.

6.5. Визначити, чи належить задана точка (х,у) заштрихованій області (рис. 6.1).

 
 

 


Рис. 6.1.

6.6. Скласти програму рішення квадратного рівняння ax2+bx+c=0

6.7. Для заданих a, b, c одержати z = max[min(a,b),c].

6.8. Задані x, y, z. Обчислити max(x+y+z,хуz).

6.9. Задані a, b, c. Перевірити, чи виконується нерівність а<b<c.

6.10. Визначити, чи належить задана точка (х,у) заштрихованій області (рис. 6.2).

 

 

 
 

 


Рис. 6.2.

 

6.11. Скласти програму рішення двох рівнянь із двома невідомими за правилом Крамера.

6.12. Вводяться координати трьох векторів =(х,в,z); =(u,v,t); =(b,f,t). Визначити, чи є компланарними вектори , , .

6.13. Вводяться координати векторів =(х,в,z), =(u,v,t). Визначити, чи є колінеарними вектори: = 2 + 4 , = З - .

6.14. У продажі книг у книгарні бере участь комп'ютер. Скласти програму, що запитує вартість книг, кількість грошей, внесених покупцем, а також визначає належну здачу (якщо грошей заплачено більше), друкує "СПАСИБІ", якщо здача не потрібна або видає повідомлення про недостатність внесеної суми.

6.15. Задано дійсні числа а, b, c. З'ясувати, чи існує трикутник із заданими сторонами.

6.16. Визначити, чи лежить точка (x,y) усередині кільця, утвореного колами з радіусами R1 й R2 (R1>R2) та із центром на початку координат.

6.17. Задано площі круга S1=70 і квадрата S2=36,74. Визначити, чи поміститься квадрат у колі.

6.18. Скласти програму для визначення кращого віку кандидатури для вступу в шлюб, користуючись міркуванням: вік дівчини дорівнює половині віку чоловіка плюс 7, вік чоловіка визначається відповідно як подвоєний вік дівчини мінус 14. Програма повинна запитувати стать і вік вступаючого в шлюб.

6.19. Задано змінні х і у. З'ясувати, чи належить точка з координатами (х,у) кільцю із центром на початку координат із зовнішнім радіусом 3 і із внутрішнім радіусом 2,5.

6.20. Задано три числа. Підняти до квадрата ті з них, значення яких від'ємні.

6.21. Літак летить із пункту А в пункт В (відстань між якими S) із власною швидкістю v1. Скласти програму розрахунку часу польоту, якщо в шляху може бути вітер зі швидкістю v2. Програма повинна запитувати, чи є вітер взагалі, а також його напрям, а саме: зустрічний або попутний.

6.22. При облицюванні стіни робота вважається виконаною, якщо ширина швів між плитками d<c, де c - деякий норматив. Скласти програму для виведення на екран напису "Робота зроблена" або "Робота не зроблена", якщо на стіні довжиною L в один рядок покладено N плиток шириною 1.

6.23. Визначити, чи лежить точка (х,у) усередині еліпса х2/169+y2/25=1.

6.24. Визначити, чи перетинаються коло із центром у точці (х11) і радіусом R1 і коло із центром у точці (x2,y2) і радіусом R2.

6.25. Визначити, чи лежить точка (х,у) усередині кільця, утвореного колами з радіусами R1 і R2 (R1>R2), і центром в точці (x1,y1 ).

6.26. Визначити вартість Q т зерна, вологість якого А %. Відомо, що тонна зерна базової вологості (А1 %) коштує C грн, надбавка за кожен відсоток вологості нижче базису становить Р грн, знижка на кожен % вологості вище базису становить R грн.

6.27. Визначити номер чверті площини, в якій знаходиться точка (х,у).

6.28. Перерозподілити значення змінних х и у так, щоб у х виявилося більше із цих значень, а в у - менше.

6.29. З'ясувати, чи пройде цегла з ребрами а, b, c у прямокутний отвір зі сторонами х и у. Просовувати цеглу в отвір дозволяється тільки так, щоб кожне з ії ребер було паралельне або перпендикулярне кожній із сторін отвору.

6.30. Задано числа а, b, c. Подвоїти ці числа, якщо a³b³c, і замінити їхніми абсолютними значеннями, якщо це не так.

Примітки до розділу 6:

1. Рішення системи 2-х рівнянь із 2-мя невідомими у випадку, якщо , за правилом Крамера описується наступними формулами: , , де ,

2. Необхідною і достатньою умовою колінеарності двох векторів x=(x1,x2,x3) і y=(y1,y2,y3) є:

3. Необхідною і достатньою умовою компланарності 3-х векторів х=(x1,x2,x3), в=(y1,y2,y3), z=(z1,z2,z3) є:


Читайте також:

  1. Алгоритми
  2. Алгоритми арифметичних операцій над цілими невід’ємними числами у десятковій системі числення.
  3. Алгоритми групи KWE
  4. Алгоритми керування ресурсами
  5. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  6. Алгоритми побудови дерев екстремальної ваги
  7. Алгоритми розрахунків
  8. Алгоритми симетричного і асиметричного шифрування
  9. Алгоритми та блок-схеми
  10. Алгоритми шифрування в електронних картах
  11. Введение в алгоритмизацию.
  12. Вопрос 5. Алгоритмизация и программирование решения правовых задач.




Переглядів: 1253

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лінійні алгоритми | Приклад виконання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.