![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лінійні алгоритми5.1.Задано довжину ребра куба. Знайти об’єм і площу його бічної поверхні. 5.2.Задано два додатних числа а і b. Знайти їх середнє арифметичне й середнє геометричне. 5.3.Задано катети прямокутного трикутника. Знайти його гіпотенузу й площу. 5.4.Визначити площу правильного n-кутника зі стороною а, описаного біля кола радіуса R. 5.5.Два опори R1 і R2 з'єднані паралельно. Знайти загальний опір з'єднання. 5.6.Задано гіпотенузу і катет трикутника. Знайти другий катет і площу трикутника. 5.7.Задано сторону рівностороннього трикутника. Знайти площу цього трикутника. 5.8.Відома довжина кола. Знайти площу круга. 5.9.Обчислити період гармонійних коливань маятника довжиною L. 5.10.Визначити час падіння каменя на поверхню землі з висоти h. 5.11.Знайти площу рівнобічної трапеції з основами а і b, і кутом a (у радіанах) при більшій основі а. 5.12.Знайти площу кільця, внутрішній радіус якого дорівнює R1, а зовнішній – R2 (R2>R1). 5.13.У прямокутному трикутнику задані два катети. Знайти радіуси вписаного й описаного кола. 5.14.Трикутник заданий довжинами сторін. Знайти радіус вписаного й описаного кола. 5.15.Знайти об’єм і площу бічної поверхні прямокутного паралелепіпеда, якщо задані 3 сторони: а, b і c. 5.16.Знайти суму n членів арифметичної прогресії з першим елементом а і різницею d. 5.17.Трикутник заданий двома сторонами і кутом між ними. Знайти радіус описаного кола. 5.18.Площина задана рівнянням Аx+Вy+Cz+D=0. Знайти відстань від точки P (x0,y0,z0) до даної площини. 5.19.Обчислити площу і периметр трикутника по двох сторонах і кутом між ними. 5.20.Задано гіпотенузу і катет трикутника. Знайти другий катет і радіус описаного кола. 5.21.Трикутник заданий довжинами своїх сторін. Знайти довжини висот. 5.22.Обчислити периметр трикутника і його площу за формулою Герона. 5.23.Задано площу круга S. Обчислити довжину кола C. 5.24.Знайти відстань між точками А(x1,y1,z1) і B(x2,y2,z2) . 5.25.Задані: висота конуса h і радіус основи конуса r. Знайти об’єм конуса і повну поверхню конуса. 5.26.Задані v1, v2, t1, t2. Нехай змішано v1 літрів води температури t1 з v2 літрами води температури t2. Обчислити об’єм і температуру суміші, що утворилася. 5.27.Трикутник заданий координатами (x1,y1), (x2,y2), (x3,y3) своїх вершин. Знайти периметр трикутника. 5.28.Для готування вапняно-цементного розчину необхідно А % вапняного тіста, В % білого цементу, C % кухонної солі, D % пігменту, інше становить вода. Скласти програму знаходження необхідної кількості води F для готування Q кг розчину. 5.29.Знайти суму членів арифметичної прогресії Sn за заданим значенням першого члена прогресії а1, різниці d, параметра n. 5.30.Знайти суму членів геометричної прогресії Sn за заданим значенням першого члена прогресії b1, знаменника q, параметра n.
Читайте також:
|
||||||||
|