Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Базова характеристика туристИЧНОго підприємства

№ з\п Назва статті Характеристика Примітки
1. Назва підприємства (юр. адреса)      
2. Тип підприємства (турагент, туроператор) за формою організації діяльності    
3. Форма власності підприємства    
4. Контактні телефони, факс, адреса електронної пошти, сторінка в Інтернет (якщо є)    
5. Прізвище, ім’я та по батькові керівника    
6. Номер ліцензії та дата її видачі    
7. Штатний розклад: - чисельність персоналу; - посади працівників    
8. Види туризму, якими займається: - внутрішній туризм; - іноземний туризм (в’їзний); - закордонний (виїзний)    
9. Країни або напрями за якими працює фірма        
10. Країни, туристів яких приймає фірма        
11. Регіони України (міста) в які направляє турфірма      
12. Відношення, % – груп туристів – індивідуальних туристів    
13. Типи турів за метою:      
14. Види туристичних маршрутів: - наземний; - водний; - повітряний    
15. Маршрути за видами засобів пересування: - залізничний; - авіаційний; - автобусний; - велосипедний; - пішохідний; - автомобільний; - кінний; - теплохідний; - на байдарках; - комбінований - інші    
16. Маршрути по конфігурації: - лінійний; - круговий; - радіальний; - петельний; - комбінований    
17.     Структура туристичного потоку, %: - сільське-міське населення; - вікова структура; - соціальний склад (робітники, службовці, підприємці, студенти, учні)    
18. Сезонність поїздок, %: - літній період; - зимовий; - на протязі року    
19. Забезпечення туристичних формальностей : - оформлення закордонного паспорту; - відкриття візи; - митні формальності; - валютні формальності; - санітарно-епідеміологічні операції; - страхування    
20. Види туристичних послуг: - транспортне забезпечення; - екскурсійне забезпечення; - харчування; - проживання; - послуги гіда; - тощо    
21. Наявність власного транспортного засобу: - марка; - характеристика транспортного засобу    
22. Автоматизація технологічних процесів: - бази даних; - програмне забезпечення.    

 

ІІ. ТЕХНОЛОГІЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 

№ з\п Назва технологічних процесів, циклів, операцій Характеристика Примітка
Технологія партнерських взаємовідносин
1. Технологічний процес укладання партнерських угод за основними технологічними циклами: - з перевізником; - з засобом розміщення; - з засобом харчування; - з екскурсійним бюро.    
2. Технологічний процес укладання партнерських угод за технологічними циклами просування туристського продукту: - з рекламним агентством; - з поліграфією    
3. Технологічний процес укладання партнерських угод за обслуговуючими технологічними циклами: - з консульством; - ВВІРом    
Технологія створення турпродукту
4. Технологічний цикл створення турпродукту: - розробка маршруту; - визначення строків; - створення програми перебування.    
5. Технологічний цикл надання комплексу обов’язкових послуг на маршруті: - надання транспорту; - надання розміщення; - надання харчування; - трансфер.    
6. Технологічний цикл надання супутніх послуг (визначається тематикою туру)    

 

Додаток 4

Туристична фірма _______________   Адреса фірми: ___________________ ___________________ ___________________ Adress: ___________________ ___________________ ___________________
Тел./факс:__________________   e-mail:_____________________

Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. II.3.3. Общая характеристика
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  8. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  9. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  10. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.




Переглядів: 1631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З дисципліни «Технологія та організація туристичної діяльності» | ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.