МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Способи подання текстуСпособи подання десяткових чисел Найпростішим способом можуть бути представлені цілі додатні десяткові числа. Розглянемо спосіб їх побудови. Як відомо, ціле додатне десяткове число використовує 10 цифр від 0 до 9. Кожний його розряд має вагу, яка є степенем числа 10. Наприклад, будову 5-розрядного десяткового числа 38097 можна представити так:
Сума значень розрядів дає значення числа “тридцять вісім тисяч дев’яносто сім”. По аналогії, ціле додатне двійкове число використовує дві цифри – нуль та одиницю. Кожний його розряд має вагу, яка є степенем двійки. Наприклад, будову 6-розрядного двійкового числа 101101 можна представити так:
Сума значень розрядів двійкового числа 101101 дає значення його десяткового еквіваленту, тобто 1011012=32+8+4+1=4510. Будь-який текст складається із знаків. Ці знаки людина розрізняє за їх накресленням, і завдяки цьому може їх читати. Але комп’ютер розрізняти знаки тексту таким способом не здатний. Тому для комп’ютерного подання використовується інший спосіб, а саме: кожний знак тексту позначають (кодують) певним числом. Саме в такому вигляді знаки і зберігаються, і обробляються. Але якщо виникає необхідність вивести текст на екран, то використовують спеціальні кодові таблиці, в яких кожному коду ставиться у відповідність зображення. І таким чином, на екран виводиться не код, а відповідне зображення знаку. Будь-які кодові таблиці підпорядковані певним стандартам. Зокрема, тривалий час (з 1960-х років) в комп’ютерах використовувався розширений стандарт ASCII. У відповідності з цим стандартом для кодування кожного знаку потрібний 1 байт, тобто 8-розрядне двійкове число. Таким способом можна закодувати 256 знаків, коди яких мають значення від 0 до 255. Перші 128 знаків незмінні – це літери латинського алфавіту, цифри, розділові знаки, дужки тощо. Наступні 128 знаків – змінні і можуть належати різним національним алфавітам. Код ASCII є 8-бітним (однобайтовим) і його основний недолік полягає в тому, що неможливо користуватись одночасно декількома мовами через малу кількість можливих кодів. Тому у 1993 році був розроблений новий 31-бітний стандарт кодування знаків Unicode. Кількість можливих кодів цього стандарту дуже велика і становить 231. На даний момент реальні потреби в кодах становлять менше 0,1% цього числа. Саме тому в сучасних комп’ютерах прийнято скорочену 16-бітову версію Unicode, в яку входять всі основні алфавіти світу. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|