Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рейтингові оцінки із змістових модулів

Термін навчання, тижні Номер змістового модуля Навчальне навантаження, год. Кредити ЕСТS Рейтингова оцінка змістового модуля, бали
мінімальна розрахункова реальна
1–2 0,5
3–6 1,0
7–11 1,0
12–16 0,5
Всього 3,0

 

На рейтинг з навчальної роботи можуть впливати рейтинг з додаткової роботи R ДР та рейтинг штрафний R ШТР.

З додаткової роботи студент може отримати 10% від R ДИС, і його рейтинг з додаткової роботи становить R ДР = 0,10 · 100 = 10 балів.

R ШТР = 5% R нр = 5 балів

 
 

Враховуючи R ДР та R ШТР, сумарний рейтинг студента з навчальної роботи становить R НР = 65 + 10 – 0 = 75 балів (за умови, якщо R ШТР = 0).

Рейтинг студента з навчальної роботи R HP визначається за формулою:

де R(1)зм, ... R(n)зм – рейтингові оцінки із змістових модулів за 100-бальною шкалою;

n – кількість змістових модулів;

K(1)зм, ... K(n)зм – кількість кредитів ЕСТS, передбачених робочим навчальним планом для відповідного змістового модуля;

Kдис = K(1)зм +…+ K(n)зм – кількість кредитів ЕСТS, передбачених робочим навчальним планом для дисципліни у поточному семестрі.

Формулу можна спростити, якщо прийняти K(1)зм =…= K(n)зм. Тоді вона буде мати вигляд:

 
 

Студенти, які з навчальної роботи набрали 60 і більше балів, можуть не складати екзамен, а отримати екзаменаційну оцінку "Автоматично", відповідно до набраної кількості балів, переведених в національну оцінку та оцінку ЕСТS. У такому випадку рейтинг студента з дисципліни дорівнює його рейтингу з навчальної роботи


Читайте також:

  1. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  2. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  3. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  4. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  5. Атестація як особливий метод оцінки персоналу
  6. Атестація як система оцінки співробітників.
  7. Аудиторський ризик і методи його оцінки
  8. Бази оцінки, відмінні від ринкової вартості
  9. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  10. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  11. Вибір системи обліку оцінки діяльності підприємства
  12. Види вартісної оцінки продукції сільського господарства




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для зручності підрахунків засвоєння матеріалу змістових модулів, так же як і складання екзамену, оцінюється за 100-бальною шкалою. | Для допуску до атестації студенту необхідно набрати не менше 60 балів з кожного змістового модуля, а загалом – не менше, ніж 42 бали з навчальної роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.