МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 5. Західноєвропейська культура в ХІХ ст. та УкраїнаРозвиток освіти і наукових знань в ХІХ ст. у світі. Нобелівська премія, її перші лауреати. Особливості розвитку освіти і науки в Україні. Перші українські університети. Освітня та наукова діяльність В. Каразіна, М. Остроградського, М. Кибальчича, І. Пулюя, В. Вернадського, І. Мечникова тощо. «Національне відродження» в Україні («Історія Русів», фольклористична діяльність М. Максимовича, М. Цертелєва, Харківський гурток романтиків, «Руська трійця», закарпатські народні будителі тощо). Художні течії в мистецтві ХІХ – початку ХХ ст. Європи та України (посткласицизм, романтизм, реалізм, імпресіонізм, символізм та їхня художня специфіка). Особливості розвитку української літератури. Особливості розвитку мистецтва (архітектура, скульптура, живопис, музика, театр тощо). Вплив Валуєвського циркуляру і Емського указу на розвиток української культури. Тема 6. Культура ХХ ст. Модернізм як провідний художній метод ХХ ст., основні течії. Здобутки та втрати української культури в ХХ ст. Особливості розвитку української культури в 1917–1920 рр. Становище української культури у 1920–1930-х рр. Політика українізації. Здобутки і втрати української культури під час Великої Вітчизняної війни. Культура радянської України другої половини ХХ ст. Проблеми української культури в сучасних умовах. Постмодернізм. Масова культура. Культурні здобутки діячів української еміграції (О. Архипенко, Лео Моль, О. Теліга, О. Ольжич, «Нью-Йоркська група», МУР, І. Багряний тощо). ТЕМАТИКА ЛЕКЦІЙНИХ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ Тема 1. Вступ. Витоки української культури Лекція 1. Предмет і завдання курсу «Історія української культури». 2. Структура, складові частини і функції культури, її концепції. Культура і цивілізація. 3. Історичні передумови виникнення української культури.
Семінарське заняття 1. Ранні форми культури на українських землях. Трипільська культура. 2. Культура епохи раннього залізного віку (кіммерійці, скіфи, сармати, грецькі міста-держави Північного Причорномор’я). 3. Культура слов’янського населення України.
Реферати 1. Давня історія України в музеях світу. 2. Золота пектораль: дискусія про скіфське золото. 3. Неоязичництво та причини його популярності в незалежній Україні. Лев Силенко.
Читайте також:
|
||||||||
|