Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Створення звітів у BPwin

BРwin володіє потужним інструментарієм для генерування звітів. Звіти по моделі викликаються з пункту меню Report. Всього є сім типів звітів:

1. Model Report. Включає інформацію про контекст моделі - назву моделі, точку зору, область, мету, ім’я автора, дату створення тощо.

2. Diagram Report. Звіт по конкретній діаграмі. Включає список об’єктів (робіт, стрілок, сховищ даних, зовнішніх посилань тощо).

3. Diagram Object Report. Найповніший звіт по моделі. Може включати повний список об’єктів моделі (робіт, стрілок з вказанням їхнього типу тощо) і властивості, які визначаються користувачем.

4. Activity Cost Report. Звіт про результати вартісного аналізу. (Буде розглянуто у наступних лабораторних роботах).

5. Arrow Report. Звіт по стрілках. Може містити інформацію зі словника стрілок, інформацію про роботу-джерело, роботу-призначення стрілки і інформацію про розгалуження і злиття стрілок.

6. Data Usage Report. Звіт про результати об’єднання моделі процесів і моделі даних. (Буде розглянуто у наступних лабораторних роботах).

7. Model Consistency Report. Звіт, що містить список синтаксичних помилок моделі.

 

Порядок виконання роботи:

За допомогою BPWin розробити модель в стандарті IDEF0 для виданих викладачем предметних областей:

 

Контрольні питання:

1. Сімейство методологій IDEF. Їхнє призначення.

2. Напрямки SADT-моделювання.

3. Етапи життєвого циклу програмних засобів, для яких найефективніше використання методології SADT.

3. Переваги методології SADT.

4. Для чого призначені моделі AS-IS і TO-BE?

5. Поняття системи і моделі в IDEF0.

6. Формальне визначення моделі в IDEF0.

7. Мета моделі в IDEF0.

8. “Точка зору” моделі в IDEF0.

9. Суб’єкт моделювання в IDEF0. Принцип обмеження суб’єкта.

10. Об’єкти і функції в IDEF0.

11. Правила представлення функціональних блоків на IDEF0-діаграмі.

12. Призначення сторін функціональних блоків на IDEF0-діаграмі.

13. Принцип домінування і його представлення на IDEF0-діаграмі.

14. Призначення стрілок на IDEF0-діаграмі.

15. Опис стрілок на IDEF0-діаграмі.

16. Види відношень між об’єктами і стрілками на IDEF0-діаграмі.

17. Типи взаємозв’язків між блоками на IDEF0-діаграмі.

18. Розгалуження дуг і правила їх позначення на IDEF0-діаграмі.

19. Злиття дуг і правила їх позначення на IDEF0- діаграмі.

20. Глосарії і Словник даних.

21. C-номера. Призначення і правила запису.

22. Бланк реєстру C-номерів IDEF0.

23. Поняття діаграми-нащадка, батьківського блоку, батьківської діаграми в IDEF0-моделі.

24. Контекстна діаграма моделі.

25. Номер вузла IDEF0-діаграми. Призначення і правила запису.

26. Організація зв’язків між IDEF0-діаграмами.

27. Правила заповнення поля ”КОНТЕКСТ” IDEF0-діаграми.

3. Для чого призначені граничні стрілки і як вони будуються?

4. Як задаються властивості роботам в стрілкам?

5. Типи внутрішніх стрілок?

27. Зовнішні стрілки IDEF0-діаграми і система їх позначень.

28. Правила стикування і позначення зовнішніх стрілок діаграми-нащадка з граничними стрілками батьківського блоку.

29. “Тунелювання стрілок”. Призначення і правила позначення.

30. IDEF0-декомпозиція. Визначення, складові, послідовність застосування в IDEF0.

31. Стратегії декомпозиції в IDEF0.

32. Основні етапи процесу моделювання в IDEF0.

33. Призначення циклу автор/читач у процесі моделювання в IDEF0.

34. Роль “бібліотекаря” у процесі моделювання в IDEF0.

35. Роль “Комітету технічного контролю” у процесі моделювання у IDEF0.

36. CASE-засоби, що підтримують технологію IDEF0-моделювання.

37. Як здійснюється експертиза моделі?

38. Де і як фіксується стадія розрабки моделі?

39. Як здійснюється робота з моделлю TO-BE?

40. Як проводиться вартісний аналіз?

41. Що таке властивості, які визначаються користувачем?

42. Як здійснюється аналіз, заснований на властивостях, що визначаються користувачем?

 



Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. ISO 15504. Причини та історія створення
  4. А. Створення власної папки.
  5. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  8. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  9. Алгоритм створення тренінгової програми
  10. АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ ЗВІТІВ
  11. Безкласова адресація та створення підмереж.
  12. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.




Переглядів: 1204

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Властивості, які задаються користувачем | Организация видеонаблюдения на объекте информатизации

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.