МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Методичні рекомендації щодо проведення маркетинг-консалтингута оформлення результатів самостійної роботи. Вступ. У вступі потрібно чітко сформулювати актуальність обраної теми дослідження, вказати мету, об’єкт, предмет та визначити основні завдання.
І. Характеристика зовнішнього маркетингового середовища ТМ “…”. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища проводиться за такими напрямками: 1. Історія розвитку компанії. Необхідно представити історію виникнення досліджуваної торгової марки та етапи становлення компанії, яка її контролює. В даному підрозділі також зазначаються основні види продукції даної ТМ та загальна інформація про діяльність підприємства. За умови існування інших, контрольованих даною компанією, торгових марок доцільно зазначити їх перелік й надати стислу інформацію про них. Основним джерелом отримання інформації є данні всесвітньої мережі Інтернет та друкованих періодичних видань. Ілюстрації до текстового матеріалу оформлюються відповідно зразків, представлених на рис.1.1. – 1.4.
Рис. 1.4. Зовнішній вигляд продукції ТМ "Tchibo". 2. Огляд коньюктури вітчизняного ринку відповідної продукції. В даному підрозділі оцінюється місце продукції даної торгової марки серед аналогічної продукції на вітчизняному ринку, наводиться інформація про конкурентів, лідерів і аутсайдерів ринку та визначаються основні тенденції розвитку. Доцільно проілюструвати текст діаграмами і графіками, що відображають розподіл часток ринку серед основних виробників та динамічні зрушення за останні 3-5 років (рис.1.5.-1.7.). Основним джерелом отримання інформації є данні всесвітньої мережі Інтернет та друкованих періодичних видань.
3. Характеристика зовнішнього маркетингового середовища торгового закладу. Аналізується розташування магазинів, зручність потрапляння до нього, наявність парковки та зовнішнє оформлення закладів торгівлі, через які реалізується продукція досліджуваної ТМ. Необхідно оцінити район, в якому знаходиться кожний із досліджуваних магазинів, наявність та розмір стоянки для автомобілів покупців, зручність транспортних розв’язок й близькість до зупинок громадського транспорту. Також необхідно визначити основних конкурентів та з’ясувати “плюси” і “мінуси” досліджуваного об’єкту відносно них. Доцільно представити план-схему району міста, де розташований магазин (рис. 1.8.) та проілюструвати розділ фотографіями зовнішнього вигляду магазину (рис.1.9.)
Даний підрозділ ґрунтується на власних висновках студента з мінімальним використанням сторонніх інформаційних джерел. Логічним підсумком даного розділу вбачаєтьсяаналіз впливу факторів мікро- і макросередовища на конкурентну позицію даної торгової марки. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|