МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Іменний покажчик.Ататюрк Мустафа Кемаль (1880-1938 рр.) – турецький державний, політичний та воєнний діяч, засновник і перший президент Турецької республіки. Мурад І (1359-1389 рр.) – султан, третій правитель Османської імперії. Османи – династія турецьких султанів. Заснована Османом І Газі (правив 1299/1300 – 1324 або 1326). Найвідоміші представники: Мехмед ІІ Фатіх. («Завойовник» 1444-1481). Сулеман І Кунуні («Законодавець» 1520-1566). Всього 25 правителів. Останній султан з династії Османів Меїмед VІ Вахіледдін (1918-1922 рр.) залишив Туреччину після ліквідації султанату 1922 р. Великі національні збори вибраи принца імперії – Абдул-Меджида. Через скасування 1924 р. Халіфату всі члени династії Османів виїхали з країни. Осман І Газі (бл. 1258-1324 за ін. док. 1326) – турецький султан, засновник династії Османів. Після смерті свого батька Ертогрула (бл. 1281 р.) очолив турецьке плем’я кайи і став правителем прикордонного уділу в державі сельджуків. З остаточним розпадом сельджуцького султанату (поч. XIV ст.) володіння Османа перетворилися на самостійне князівство – Османські емірати. Незабаром члени племені кайи почали називати себе османами (точніше – османці). Поступово територія емірату в наслідок завойовницьких війн у Малій Азії розширилась і стала ядром майбутньої Османської імперії. Запитання і завдання для самоконтролю: 1. Охарактеризуйте діяльність Османа І. 2. Коли виникла та припинила існування Османська імперія? 3. Османська імперія за часів Мурада І (1359-1389 рр.). 4. Із яких суспільних верств складалося турецьке суспільство? 5. Що Вам відомо про боротьбу Балканських народів проти Турецької навали? 6. Які органи влади складають управлінську піраміду Сербії і Болгарії у ХІХ ст.? 7. Охарактеризуйте владу і сьогунат феодальної Японії. 8. Із яких верств складався суспільний лад Японії у ХІХ ст.? 9. Яка форма устрою у Японії? Чи змінювалася вона за роки існування держави? 10. Хто за Конституцією Японії 1889 р. здійснює: а) законодавчу владу; б) виконавчу владу; в) судову владу? 11. Які джерела Японського буржуазного права Ви знаєте? 12. Вкажіть, які з наведених понять і визначень відповідають одне одному. Заповніть таблицю, наведену в кінці питання.
Схеми Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|