Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки.

Турецька держава, названа Османською в ім’я свого засновника Осман-бея, виникла наприкінці ХІІІ ст. у західній частині Малої Азії. Там, в колишній візантійській провінції Фригії, осіло кочове плем’я Кайі, яке входило до союзу тюркомовних огрузьких племен. Саме цю обставину слід мати на увазі, готуючись до відповіді на перше питання заняття. За підручником з’ясуйте внутрішній лад Турецького (Османського) емірату та створення Османської імперії.

Одним із вузлових питань даної теми є занепад Туреччини в ХVII-XVIII ст. та боротьба балканських народів проти турецького ярма, тому готуючись до відповіді на друге питання семінарського заняття необхідно проаналізувати процес занепаду промисловості, включаючи військове виробництво. З’ясуйте, чому найбільш сильним виявився національно-визвольний рух на Балканах та роль духовенства в цей боротьбі за незалежність.

Відповідь на третє питання заняття пов’язана з аналізом утворення на Балканах незалежних держав Сербії, Болгарії та Румунії. Занотуйте до конспекту, суспільний та державний лад цих держав.

Для висвітлення четвертого питання важливо з’ясувати, чому розвинутий феодалізм в Японії був у більшій мірі суто японським явищем на основі вивчення і аналізу підручника знати які суспільні стани були у Японії і їх правове положення.

Готуючись до відповіді на п’яте питання слід врахувати що Японія почала розвиватися по капіталістичному шляху набагато пізніше за Європейські країни і США. У середині ХІХ ст. Японія була типово феодальною країною, що штучно була ізольована її правителями від зовнішнього світу. Студентам треба законспектувати процес прийняття Конституції Японії 1889 р. та повноваження органів влади. Далі з’ясуйте та охарактеризуйте право Японії і які питання воно регулює.

Словник термінів:

Беглебеї– правителі великих областей (Османська імперія).

Дзен-буддизм (медитація)– поєднав у собі елементи багатьох буддистських напрямів. Дзен визнає реальність феноменального світу, але сприймає його як неістинний, ілюзорний.

Даймью – великі феодали у Японії.

Джизія – подушний податок (Османська імперія).

Заїмі – поважні ленники у Османській імперії.

Закят – податок на користь мусульман, що потребують допомоги, своєрідна милостиня.

Канун-Наме – перший кодекс турецького феодального права.

Казнаскери – головні судді (Османська імперія).

Мамлюки, мамелюки – гвардійці єгипетських султанів.

Мейдзі-імн – буржуазна революція у Японії в 1867-1868 рр.

Райя – земля, яка виділялася у спадкове тримання селянину (Османська імперія).

Синтоїзм – вірування японських племен.

Сангхах – вищі релігійні посади у монастирях Японії.

Сьогун – голова держави і військового уряду феодальної Японії.

Тимар і зеамет – феодальне володіння у Турецькому еміраті.

Тимаріоти – дрібні ленники у Османській імперії.

Тюре – місцеве звичаєве право у Османській імперії.

Яничари – турецька регулярна піхота, створена в другій половині ХІV ст. султаном Мурадом І.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  3. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  4. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  5. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  6. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  7. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  8. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  9. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  10. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  12. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура Цивільного кодексу Німеччини. | Іменний покажчик.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.