МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахункові формулиСила опору повітря – формула (3.7). Динамічний фактор за умовами тяги – . (3.10) Масштаб для побудови допоміжної осі ординат номограми навантажень: , (3.11) де а0, а – масштаб, відповідно, допоміжної і основної осі ординат. Динамічний фактор за умовами зчеплення: для повністю завантаженого автомобіля ; (3.12) для ненавантаженого автомобіля , (3.13) де G2, G02 – частина ваги автомобіля, що приходиться на ведучі (в даному випадку задні) колеса автомобіля.
Розв’язок: Із використанням формули (1.7) визначаємо силу опору повітря під час руху автомобіля при раніше визначених значеннях швидкості руху автомобіля у всіх режимах (див. табл. 3.2) (в даному випадку – 45 значень РП) і заносимо отримані результати в табл. 3.4. Із застосуванням формули (3.10) визначаємо значення динамічного фактора (в даному випадку – 45 значень) і заносимо отримані результати в табл. 3.4. За результатами розрахунку будуємо динамічну характеристику автомобіля D=f(v) – залежність динамічного фактору від швидкості руху автомобіля на кожній передачі в коробці передач. З метою визначення тягово-швидкісних властивостей автомобіля при різному завантаженні до динамічної характеристики добудовуємо номограму навантажень. Для цього вісь абсцис продовжуємо вліво на довільну відстань і в її лівому кінці будуємо допоміжну вісь ординат D0. Масштаб допоміжної осі визначаємо на основі масштабу основної осі а=40 мм на 0,1 значення D за формулою (3.11): мм. і наносимо значення динамічного фактору в отриманому масштабі. Однойменні значення шкал D0 i D з’єднується прямими відрізками (рис. 3.3). Для побудови графіку контролю буксування за формулами (3.12). (3.13) обчислюємо значення динамічного фактору за умовами зчеплення для автомобіля з повним навантаженням (Dзч) і без навантаження (D0зч) для різних значень коефіцієнта зчеплення jх, починаючи з 0,1 і до 0,8 (табл. 3.5). Рис. 3.3 - Динамічна характеристика з номограмою навантажень
Таблиця 3.4 - Результати розрахунку динамічної характеристики автомобіля
* напівжирним шрифтом виділено раніше отримані результати, перенесені із табл. 2. Таблиця 3.5 - Розрахункові значення динамічного фактору за умовами зчеплення
Отримані значення наносимо відповідно на осі D i D0 та з’єднуємо їх пунктирними лініями (приклад завершеного динамічного паспорту наведено на рис.3.4).
Рис. 3.4. Динамічний паспорт автомобіля
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|