МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахункові формулиСила опору повітря – формула (3.7). Динамічний фактор за умовами тяги – . (3.10) Масштаб для побудови допоміжної осі ординат номограми навантажень: , (3.11) де а0, а – масштаб, відповідно, допоміжної і основної осі ординат. Динамічний фактор за умовами зчеплення: для повністю завантаженого автомобіля ; (3.12) для ненавантаженого автомобіля , (3.13) де G2, G02 – частина ваги автомобіля, що приходиться на ведучі (в даному випадку задні) колеса автомобіля.
Розв’язок: Із використанням формули (1.7) визначаємо силу опору повітря під час руху автомобіля при раніше визначених значеннях швидкості руху автомобіля у всіх режимах (див. табл. 3.2) (в даному випадку – 45 значень РП) і заносимо отримані результати в табл. 3.4. Із застосуванням формули (3.10) визначаємо значення динамічного фактора (в даному випадку – 45 значень) і заносимо отримані результати в табл. 3.4. За результатами розрахунку будуємо динамічну характеристику автомобіля D=f(v) – залежність динамічного фактору від швидкості руху автомобіля на кожній передачі в коробці передач. З метою визначення тягово-швидкісних властивостей автомобіля при різному завантаженні до динамічної характеристики добудовуємо номограму навантажень. Для цього вісь абсцис продовжуємо вліво на довільну відстань і в її лівому кінці будуємо допоміжну вісь ординат D0. Масштаб допоміжної осі визначаємо на основі масштабу основної осі а=40 мм на 0,1 значення D за формулою (3.11): мм. і наносимо значення динамічного фактору в отриманому масштабі. Однойменні значення шкал D0 i D з’єднується прямими відрізками (рис. 3.3). Для побудови графіку контролю буксування за формулами (3.12). (3.13) обчислюємо значення динамічного фактору за умовами зчеплення для автомобіля з повним навантаженням (Dзч) і без навантаження (D0зч) для різних значень коефіцієнта зчеплення jх, починаючи з 0,1 і до 0,8 (табл. 3.5). Рис. 3.3 - Динамічна характеристика з номограмою навантажень
Таблиця 3.4 - Результати розрахунку динамічної характеристики автомобіля
* напівжирним шрифтом виділено раніше отримані результати, перенесені із табл. 2. Таблиця 3.5 - Розрахункові значення динамічного фактору за умовами зчеплення
Отримані значення наносимо відповідно на осі D i D0 та з’єднуємо їх пунктирними лініями (приклад завершеного динамічного паспорту наведено на рис.3.4).
Рис. 3.4. Динамічний паспорт автомобіля
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|