МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахункові формулиКоефіцієнт врахування обертових мас – (3.14) Прискорення автомобіля: , м/с2. (3.15) Середнє прискорення в заданому інтервалі швидкостей: м/с2. (3.16) Приріст швидкості в заданому інтервалі: , м/с. (3.17) Час розгону в заданому інтервалі швидкості: , с. (3.18) Середня швидкість в заданому інтервалі: , м/с. (3.19) Шлях розгону в заданому інтервалі швидкостей , м. (3.20) Зменшення швидкості при переході з нижчої передачі на вищу: , м/с. (3.21) Середня швидкість за час перемикання передачі: м/с; (3.22) Шлях автомобіля за час перемикання передачі: м; (3.23) Розв’язок: Коефіцієнт врахування обертових мас повністю завантаженого автомобіля (за формулою (3.14)):
при ввімкненій 1 передачі в КП: =1+(0,04+0,04×4,052)× =1,70. при ввімкненій 2 передачі в КП: =1+(0,04+0,04×2,342)× =1,26. при ввімкненій 3 передачі в КП: =1+(0,04+0,04×1,3952)× =1,18. при ввімкненій 4 передачі в КП: =1+(0,04+0,04×1,02)× =1,08. при ввімкненій 5 передачі в КП: =1+(0,04+0,04×0,8492)× =1,07. Прискорення автомобіля: при швидкості 1,17 м/с: м/с2. при швидкості 1,66 м/с: м/с2. Результати розрахунків зведено в табл. 3.6, а графік прискорень прийнятого до розрахунку автомобіля показано на рис. 3.5.
Таблиця 3.6 - Результати розрахунку прискорень автомобіля
Від’ємні значення прискорення показують, що максимальна швидкість повністю завантаженого автомобіля ГАЗ-33023 перевищує 27 м/с, але менше 30,3 м/с. За графіком прискорень (див. рис. 3.5) знаходимо, що vтах=28 м/с.
Рис. 3.5 - Графік прискорень автомобіля
Середнє прискорення у інтервалі швидкостей 1,17-1,66 м/с: м/с2. Приріст швидкості в першому інтервалі швидкостей: м/с. Час розгону в першому інтервалі швидкості: с. Середня швидкість в першому інтервалі швидкостей: м/с. Шлях розгону в першому інтервалі швидкостей: м. Зважаючи на допоміжну роль п’ятої (підвищуючої) передачі, для подальших розрахунків її не приймаємо до уваги. За графіком прискорень визначаємо початкові швидкості перемикання передач: м/с; м/с; м/с. Вважаючи час перемикання передач tп=2с, знайдемо зменшення швидкості при переході з першої передачі на другу: м/с. При переході з другої передачі на третю =0,28 м/с, а при переході на пряму передачу =0,33 м/с. Швидкості в кінці переходу в м/с: з першої передачі на другу =7,49-0,28=7,21 м/с; з другої передачі на третю =12,7 м/с; з третьої передачі на пряму =21,4 м/с. Середні швидкості за час перемикання передач: м/с; м/с; м/с. Шлях автомобіля за час перемикання передач: м; м; м. Результати розрахунків зведені в таблицю 3.7. Графіки часу та шляху розгону прийнятого до розрахунку автомобіля наведено на рис. 3.6.
Таблиця 3.7 - Результати розрахунків розгінних характеристик автомобіля
Із аналізу отриманого графіку (див. рис. 6) можна встановити, наприклад, що час розгону повністю завантаженого автомобіля ГАЗ-33023 до швидкості 25 м/с (90 км/год) становить 59 с. Шлях, що при цьому пройде автомобіль, становить приблизно 1 км 50 м. Для аналізу динаміки розгону не повністю завантаженого автомобіля необхідно врахувати відповідні зміни значень динамічного фактору. Для аналізу динаміки розгону автомобіля на дорогах із малим коефіцієнтом зчеплення необхідно врахувати обмеження динамічного фактору за умовами зчеплення. Рис. 3.6 - Графік часу та шляху розгону автомобіля, прийнятого для розрахунку
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|