Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахункові формули

Коефіцієнт врахування обертових мас – (3.14)

Прискорення автомобіля:

, м/с2. (3.15)

Середнє прискорення в заданому інтервалі швидкостей:

м/с2. (3.16)

Приріст швидкості в заданому інтервалі:

, м/с. (3.17)

Час розгону в заданому інтервалі швидкості:

, с. (3.18)

Середня швидкість в заданому інтервалі:

, м/с. (3.19)

Шлях розгону в заданому інтервалі швидкостей

, м. (3.20)

Зменшення швидкості при переході з нижчої передачі на вищу:

, м/с. (3.21)

Середня швидкість за час перемикання передачі:

м/с; (3.22)

Шлях автомобіля за час перемикання передачі:

м; (3.23)

Розв’язок:

Коефіцієнт врахування обертових мас повністю завантаженого автомобіля (за формулою (3.14)):

 

при ввімкненій 1 передачі в КП:

=1+(0,04+0,04×4,052 =1,70.

при ввімкненій 2 передачі в КП:

=1+(0,04+0,04×2,342 =1,26.

при ввімкненій 3 передачі в КП:

=1+(0,04+0,04×1,3952 =1,18.

при ввімкненій 4 передачі в КП:

=1+(0,04+0,04×1,02 =1,08.

при ввімкненій 5 передачі в КП:

=1+(0,04+0,04×0,8492 =1,07.

Прискорення автомобіля:

при швидкості 1,17 м/с: м/с2.

при швидкості 1,66 м/с: м/с2.

Результати розрахунків зведено в табл. 3.6, а графік прискорень прийнятого до розрахунку автомобіля показано на рис. 3.5.

 

Таблиця 3.6 - Результати розрахунку прискорень автомобіля

Перша передача Друга передача
v D1 f j1 v D2 f j2
1,17 0,255 0,014 1,388 2,02 0,147 0,014 1,035
1,66 0,264 0,014 1,442 2,88 0,152 0,014 1,075
2,50 0,275 0,014 1,505 4,32 0,158 0,014 1,120
3,33 0,280 0,014 1,535 5,76 0,161 0,014 1,139
4,16 0,280 0,014 1,533 7,20 0,160 0,014 1,130
4,99 0,274 0,014 1,499 8,64 0,155 0,015 1,095
5,83 0,262 0,014 1,431 10,1 0,148 0,015 1,033
6,67 0,245 0,014 1,332 11,5 0,136 0,015 0,944
7,49 0,222 0,015 1,199 13,0 0,122 0,016 0,828
Третя передача Четверта передача
v D3 f j3 v D4 f j4
3,38 0,087 0,014 0,607 4,72 0,062 0,014 0,432
4,83 0,090 0,014 0,628 6,74 0,063 0,014 0,441
7,25 0,092 0,014 0,646 10,1 0,063 0,015 0,436
9,67 0,092 0,015 0,642 13,5 0,060 0,016 0,407
12,1 0,090 0,015 0,617 16,9 0,055 0,017 0,353
14,5 0,085 0,016 0,570 20,2 0,048 0,018 0,274
16,9 0,077 0,017 0,502 23,6 0,038 0,019 0,172
19,3 0,067 0,017 0,412 27,0 0,026 0,021 0,044
21,8 0,055 0,018 0,300 30,3 0,011 0,023 -0,107
П’ята передача        
v D3 f j3
5,56 0,052 0,014 0,345        
7,94 0,052 0,015 0,346        
11,9 0,051 0,015 0,325        
15,9 0,047 0,016 0,277        
19,9 0,040 0,018 0,201        
23,8 0,030 0,019 0,099        
27,8 0,018 0,021 -0,032        
31,8 0,003 0,023 -0,190        
               

 

Від’ємні значення прискорення показують, що максимальна швидкість повністю завантаженого автомобіля ГАЗ-33023 перевищує 27 м/с, але менше 30,3 м/с. За графіком прискорень (див. рис. 3.5) знаходимо, що vтах=28 м/с.

 

Рис. 3.5 - Графік прискорень автомобіля

 

Середнє прискорення у інтервалі швидкостей 1,17-1,66 м/с:

м/с2.

Приріст швидкості в першому інтервалі швидкостей:

м/с.

Час розгону в першому інтервалі швидкості:

с.

Середня швидкість в першому інтервалі швидкостей:

м/с.

Шлях розгону в першому інтервалі швидкостей:

м.

Зважаючи на допоміжну роль п’ятої (підвищуючої) передачі, для подальших розрахунків її не приймаємо до уваги.

За графіком прискорень визначаємо початкові швидкості перемикання передач:

м/с; м/с; м/с.

Вважаючи час перемикання передач tп=2с, знайдемо зменшення швидкості при переході з першої передачі на другу:

м/с.

При переході з другої передачі на третю =0,28 м/с, а при переході на пряму передачу =0,33 м/с.

Швидкості в кінці переходу в м/с:

з першої передачі на другу =7,49-0,28=7,21 м/с;

з другої передачі на третю =12,7 м/с;

з третьої передачі на пряму =21,4 м/с.

Середні швидкості за час перемикання передач:

м/с; м/с; м/с.

Шлях автомобіля за час перемикання передач:

м; м; м.

Результати розрахунків зведені в таблицю 3.7. Графіки часу та шляху розгону прийнятого до розрахунку автомобіля наведено на рис. 3.6.

 

Таблиця 3.7 - Результати розрахунків розгінних характеристик автомобіля

v j jср Dv Dt t vср DS S
1,17 1,388          
1,66 1,442 1,42 0,50 0,35 0,35 1,42 0,50 0,50
2,50 1,505 1,47 0,83 0,57 0,92 2,08 1,18 1,68
3,33 1,535 1,52 0,83 0,55 1,47 2,91 1,60 3,27
4,16 1,533 1,53 0,83 0,54 2,01 3,75 2,03 5,30
4,99 1,499 1,52 0,83 0,55 2,56 4,58 2,51 7,82
5,83 1,431 1,46 0,83 0,57 3,13 5,41 3,07 10,89
6,66 1,332 1,38 0,83 0,6 3,73 6,24 3,76 14,65
7,49 1,199 1,27 0,83 0,66 4,39 7,08 4,65 19,31
7,22 1,140 - -0,27 6,39 7,36 14,72 34,03
8,64 1,095 1,12 1,42 1,27 7,66 7,93 10,09 44,11
10,1 1,033 1,06 1,44 1,35 9,01 9,37 12,68 56,80
11,5 0,944 0,99 1,44 1,46 10,5 10,8 15,76 72,55
13,0 0,828 0,89 1,44 1,63 12,1 12,2 19,92 92,47
12,7 0,620 - -0,28 14,1 12,8 25,65 118,12
14,5 0,570 0,6 1,82 3,05 17,2 13,6 41,51 159,63
16,9 0,502 0,54 2,42 4,51 21,7 15,7 70,85 230,49
19,3 0,412 0,46 2,42 5,29 18,1 95,94 326,42
21,8 0,300 0,36 2,42 6,79 33,7 20,5 139,52 465,94
21,4 0,240 - -0,33 35,7 21,6 43,18 509,12
23,6 0,172 0,21 2,17 10,6 46,3 22,5 237,89 747,01
27,0 0,044 0,11 3,37 31,2 77,6 25,3 790,09 1537,10

Із аналізу отриманого графіку (див. рис. 6) можна встановити, наприклад, що час розгону повністю завантаженого автомобіля ГАЗ-33023 до швидкості 25 м/с (90 км/год) становить 59 с. Шлях, що при цьому пройде автомобіль, становить приблизно 1 км 50 м.

Для аналізу динаміки розгону не повністю завантаженого автомобіля необхідно врахувати відповідні зміни значень динамічного фактору.

Для аналізу динаміки розгону автомобіля на дорогах із малим коефіцієнтом зчеплення необхідно врахувати обмеження динамічного фактору за умовами зчеплення.

Рис. 3.6 - Графік часу та шляху розгону автомобіля, прийнятого для розрахунку

 



Читайте також:

  1. Безпосереднє обчислення з використанням формули Ньютона-Лейбніца.
  2. Введення формули в комірку.
  3. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  4. Вирівнювання формули
  5. Вітальні формули
  6. Вставка 2. Коментарі до використання цієї формули
  7. Вывод сформулируйте самостоятельно.
  8. Выводы сформулируйте самостоятельно.
  9. Девіз та завдання біхевіоризму.Закони навчання.Формули поводження.
  10. Еквівалентні розрахункові схеми
  11. Електронні формули
  12. Емпіричні формули. Побудова формули лінійної залежності методом найменших квадратів




Переглядів: 642

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження розгінних властивостей автомобіля | Розрахунок уповільнення, часу і шляху гальмування автомобіля.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.