МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимоги до знань та уміньПЕРЕДМОВА Навчальною дисципліною передбачається опанування методологією дослідження державно-правових явищ, належний рівень загальнотеоретичних правових понять та категорій, суттєвості, змісту та форм держави і права, системи основних прав, свобод та обов’язків людини, поняття правової держави та її співвідношення з громадянським суспільством, структури права й законодавства, правових форм діяльності держави, правового регулювання суспільних відносин, місця законності та правопорядку в правовій і політичній системах. Вимоги до знань та умінь ЗНАТИ: - предмет загальної теорії держави та права; - основні й допоміжні методи дослідження держави і права; - різноманіття концепцій про походження держави і права; - поняття й ознаки держави, форми її правління та державного устрою; - поняття права, його функції, форму та соціальну цінність; - закономірність побудови правової держави; - структуру права й законодавства; - правотворчість, правозастосування й тлумачення норм права; - поняття про правомірну поведінку, правопорушення та юридичну відповідальність; - законність і правопорядок. УМІТИ: - володіти загальнотеоретичними поняттями й категоріями; - використовувати теоретичні знання в юридичній практиці; - знаходити необхідну юридичну та іншу суспільну літературу для поповнення своїх теоретичних знань; - давати аналіз і тлумачення нормам права, нормативно-правовим актам; - використовувати правові процедури захисту прав і свобод людини; - обґрунтовувати законність і доцільність правових рішень, що приймаються. Тематичний план з курсу “Теорія держави і права” (денна форма навчання)
Тематичний план з курсу “Теорія держави та права” (заочна форма навчання)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|