МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант 11Росподіл дітей 1-го року життя і дітей які мають рахіт за характером вигодовування в районах діяльності поліклінік А і Б
Варіант 12 Росподіл школярів і дітей які страждають на міопію по класам школи А і Б в місті Н.(в абс числах)
Практичне заняття №5
ТЕМА: РЯДИ ДИНАМІКИ ТА ЇХ АНАЛІЗ. 1.Навчальна мета: Ознайомитися з можливостями, умовами та методикою аналізу динамічних рядів . 2. Вихідні знання та вміння: Знати: Динамічні ряди. Визначення, типи динамічних рядів. Показники динамічного ряду: рівень ряду, абсолютний приріст, темп приросту, темп росту, значення 1% приросту. Методику обчислення показників, їх значення та застосування в медичній статистиці. Перетворення та вирівнювання ряду: обчислення групової та змінної середньої, вирівнювання за способом найменших квадратів. Уміти: Обчислювати й оцінювати показники динамічного ряду. Проводити перетворення й вирівнювання динамічного ряду різними методами.
3.Питання для самопідготовки : 1. Визначення динамічного ряду. 2. Якими величинами можуть бути представлені рівні рядів динаміки? 3. Види динамічних рядів. 4. Показники динамічного ряду, методика їхнього обчислення та значення для аналізу явища. 5. У яких випадках проводять вирівнювання динамічних рядів? 6. Методи вирівнювання рядів динаміки.
4. Література: 1. Біостатистика / під редакцією член-кора АМН України, проф.. В.Ф. Москаленка – Київ: Книга Плюс, 2009. 2. Соціальна медицина та організація охорони здоров'я / Під загальною редакцією Ю.В. Вороненка, В.Ф. Москаленка. - Тернопіль: Укрмедкнига. 2000. - с.73 - 78. 3.Социальная гигиена и организация здравоохранения / Под ред. Н.Ф. Серенко, В.В. Ермакова-М. Медицина, 1984, с.123 - 139. 4. Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров'я / під редакцією Ю.В. Вороненка. - Київ: Здоров'я. 2002. с.68 - 77. 5.Основи клінічної епідеміології та доказової медицини. Навчальний посібник / під. Редакцією Л.М.Скакуна.- Тернопіль: ТДМУ, 2008.- 372 с.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|