МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІТеорія та методика навчання (українська мова) I. Формула спеціальності Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту методів навчання української мови в дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів. Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності. Класифікаційні ознаки спеціальності: - за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта; - за об'єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги; - за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика; - за галузевою складовою педагогічної науки (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта (навчання української мови); - за характером досліджень: прикладні; - за психофізичним станом суб'єктів освіти: суб'єкти освіти в нормі; суб'єкти освіти з особливими потребами. II. Напрями досліджень: 1. Наукове обґрунтування змісту та структури курсу сучасної української мови в навчальних закладах різних освітніх рівнів і типів. 2. Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення української мови. 3. Реалізація системи навчання української мови в підручниках і навчальних посібниках. 4. Методика навчання грамоти. 5. Методика вивчення різних рівнів і аспектів української мови. 6. Методика розвитку умінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності. 7. Методика навчання української мови у школах із російською й іншими мовами навчання національних меншин. 8. Зміст методики навчання української мови у вищих педагогічних навчальних закладах. 9. Лінгводидактичні погляди видатних українських мовознавців, методистів, психологів. 10. Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей. 11. Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання української мови в початкових, середніх і вищих закладах освіти. III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки. ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ Теорія та методика професійної освіти Читайте також:
|
||||||||
|