Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Теорія та методика навчання (українська мова)

I. Формула спеціальності

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту методів навчання української мови в дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності. Класифікаційні ознаки спеціальності:

- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

- за об'єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

- за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

- за галузевою складовою педагогічної науки (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта (навчання української мови);

- за характером досліджень: прикладні;

- за психофізичним станом суб'єктів освіти: суб'єкти освіти в нормі; суб'єкти освіти з особливими потребами.

II. Напрями досліджень:

1. Наукове обґрунтування змісту та структури курсу сучасної української мови в навчальних закладах різних освітніх рівнів і типів.

2. Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення української мови.

3. Реалізація системи навчання української мови в підручниках і навчальних посібниках.

4. Методика навчання грамоти.

5. Методика вивчення різних рівнів і аспектів української мови.

6. Методика розвитку умінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

7. Методика навчання української мови у школах із російською й іншими мовами навчання національних меншин.

8. Зміст методики навчання української мови у вищих педагогічних навчальних закладах.

9. Лінгводидактичні погляди видатних українських мовознавців, методистів, психологів.

10. Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

11. Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання української мови в початкових, середніх і вищих закладах освіти.

III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки.

ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Теорія та методика професійної освіти


Читайте також:

  1. I. Формула спеціальності
  2. I. Формула спеціальності
  3. I. Формула спеціальності
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2
  6. Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2
  7. Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2
  8. Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2
  9. Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2
  10. Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2
  11. Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2
  12. Для спеціальності 5.090512, групи З 5Т - 1,2




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Формула спеціальності | I. Формула спеціальності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.