МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
I. Формула спеціальностіГалузь педагогічної науки, яка досліджує мету, зміст, методи, засоби, організаційні форми та засоби професійної освіти. Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками, наявність яких в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності. Класифікаційні ознаки спеціальності: - за рівнем організації педагогічного процесу: професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, дистанційна освіта, самоосвіта, освіта дорослих; професійне навчання на виробництві; - за видами об'єктів педагогічного впливу: учні професійно-технічних училищ, студенти (курсанти) вищих навчальних закладів усіх спеціальностей, спеціалісти; слухачі системи післядипломної фахової освіти; слухачі центрів зайнятості та навчальних підрозділів на виробництві; - за структурною складовою педагогічної науки: історія та теорія професійної освіти, часткові дидактики; - за галузевою складовою педагогічної науки (за галузями підготовки фахівців): усі види галузевої освіти; - за характером досліджень: фундаментальні, прикладні, порівняльні; - за психофізичним станом суб'єктів освіти: суб'єкти освіти в нормі, суб'єкти освіти з особливими потребами. II. Напрями досліджень: 1. Історія розвитку професійної освіти та її окремих галузей. 2. Теоретико-методологічні основи професійної освіти. 3. Порівняльна професійна педагогіка. 4. Проблеми сучасного підручника для професійної освіти. 5. Теорія та методика ступеневої освіти у професійних навчальних закладах. 6. Теорія та методика вивчення дисциплін професійно орієнтованих циклів у професійно-технічних вищих навчальних закладах. 7. Теорія та методика професійного навчання дорослого й незайнятого населення. 8. Стандартизація у професійній освіті. 9. Інноваційні процеси у професійній освіті. 10. Післядипломна освіта фахівців. 11. Педагогічні засади професійно-творчого розвитку особистості в системі неперервної професійної освіти. 12. Педагогічна майстерність у професійній підготовці фахівців. 13. Науково-дослідна робота студентів у процесі фахової підготовки. 14. Теорія та методика організації навчально-виробничої, виробничої та навчальної практик у професійно-технічних і вищих навчальних закладах. 15. Підготовка та перепідготовка фахівців у системі дистанційної освіти. 16. Педагогічні технології в неперервній професійній освіті. III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки. Читайте також:
|
||||||||
|