МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
I. Формула спеціальностіГалузь педагогічної науки, яка досліджує мету, зміст, методи, засоби, організаційні форми та засоби професійної освіти. Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками, наявність яких в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності. Класифікаційні ознаки спеціальності: - за рівнем організації педагогічного процесу: професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, дистанційна освіта, самоосвіта, освіта дорослих; професійне навчання на виробництві; - за видами об'єктів педагогічного впливу: учні професійно-технічних училищ, студенти (курсанти) вищих навчальних закладів усіх спеціальностей, спеціалісти; слухачі системи післядипломної фахової освіти; слухачі центрів зайнятості та навчальних підрозділів на виробництві; - за структурною складовою педагогічної науки: історія та теорія професійної освіти, часткові дидактики; - за галузевою складовою педагогічної науки (за галузями підготовки фахівців): усі види галузевої освіти; - за характером досліджень: фундаментальні, прикладні, порівняльні; - за психофізичним станом суб'єктів освіти: суб'єкти освіти в нормі, суб'єкти освіти з особливими потребами. II. Напрями досліджень: 1. Історія розвитку професійної освіти та її окремих галузей. 2. Теоретико-методологічні основи професійної освіти. 3. Порівняльна професійна педагогіка. 4. Проблеми сучасного підручника для професійної освіти. 5. Теорія та методика ступеневої освіти у професійних навчальних закладах. 6. Теорія та методика вивчення дисциплін професійно орієнтованих циклів у професійно-технічних вищих навчальних закладах. 7. Теорія та методика професійного навчання дорослого й незайнятого населення. 8. Стандартизація у професійній освіті. 9. Інноваційні процеси у професійній освіті. 10. Післядипломна освіта фахівців. 11. Педагогічні засади професійно-творчого розвитку особистості в системі неперервної професійної освіти. 12. Педагогічна майстерність у професійній підготовці фахівців. 13. Науково-дослідна робота студентів у процесі фахової підготовки. 14. Теорія та методика організації навчально-виробничої, виробничої та навчальної практик у професійно-технічних і вищих навчальних закладах. 15. Підготовка та перепідготовка фахівців у системі дистанційної освіти. 16. Педагогічні технології в неперервній професійній освіті. III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки. Читайте також:
|
||||||||
|