МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
I. Формула спеціальностіГалузь науки, яка вивчає загальні засади педагогіки як науки, методологію педагогіки, історію педагогічної думки та освіти. Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності. Класифікаційні ознаки спеціальності: - за галузями педагогічної науки: теорія загальної педагогіки; історія освіти та педагогічної думки; - за складовими педагогічної науки: теорія, методологія педагогіки; методи педагогічних досліджень; історія загальної освіти, педагогічної науки, етнопедагогіка; - за характером досліджень: фундаментальні, порівняльну; - за охопленням: національна, вітчизняна, зарубіжна, порівняльна, теорія та історія педагогіки; - за психофізіологічним станом суб'єктів освіти: суб'єкти освіти в нормі, суб'єкти освіти з особливими потребами. II. Напрями досліджень: 1. Теоретичні проблеми педагогіки: терміни, поняття, склад і структура науки. 2. Соціокультурні детермінанти розвитку сучасної освіти. 3. Теоретичні засади педагогічної думки. 4. Цінності сучасної освіти. 5. Філософія освіти в системі соціогуманітарного знання. 6. Педагогіка в системі наукового знання. 7. Єдність і розбіжності педагогічної науки і практики. 8. Освіта та громадянське суспільство: тенденції взаємовпливів. 9. Формування світоглядних орієнтацій сучасної молоді - теорія та методологія; 10. Природні, суспільні та біологічні закономірності педагогічного процесу. 11. Розвиток особистості у структурі педагогічної науки. 12. Теоретико-методологічні засади реформування системи освіти. 13. Глобалізаційні процеси у світі, їх вплив на розвиток освітньої системи. 14. Світові тенденції розвитку освіти і педагогічної науки – порівняльний аналіз. 15. Порівняльна педагогіка як напрям педагогічної науки. 16. Формування педагогічних процесів і освітньо-виховних систем. 17. Релігійна педагогіка в системі соціогуманітарного знання. 18. Методологія та теорія неперервної освіти як концептуальна основа формування інтелектуального потенціалу держави. 19. Методологічні та загальнотеоретичні проблеми проведення історико-теоретичних досліджень. 20. Джерелознавство як складова педагогічних досліджень. 21. Розвиток національної педагогіки. 22. Культурно-антропологічна історія освіти. 23. Українська народна педагогіка в її історичному контексті. 24. Історія розвитку освіти в Україні в різні історичні періоди. 25. Дитинство як об'єкт історико-педагогічного знання. 26. Персоналія в історико-педагогічному дискурсі. 27. Розвиток історії зарубіжної педагогіки як системи. III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:педагогічні науки. Читайте також:
|
||||||||
|