Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



I. Формула спеціальності

Галузь науки, яка вивчає загальні засади педагогіки як науки, методологію педагогіки, історію педагогічної думки та освіти.

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

- за галузями педагогічної науки: теорія загальної педагогіки; історія освіти та педагогічної думки;

- за складовими педагогічної науки: теорія, методологія педагогіки; методи педагогічних досліджень; історія загальної освіти, педагогічної науки, етнопедагогіка;

- за характером досліджень: фундаментальні, порівняльну;

- за охопленням: національна, вітчизняна, зарубіжна, порівняльна, теорія та історія педагогіки;

- за психофізіологічним станом суб'єктів освіти: суб'єкти освіти в нормі, суб'єкти освіти з особливими потребами.

II. Напрями досліджень:

1. Теоретичні проблеми педагогіки: терміни, поняття, склад і структура науки.

2. Соціокультурні детермінанти розвитку сучасної освіти.

3. Теоретичні засади педагогічної думки.

4. Цінності сучасної освіти.

5. Філософія освіти в системі соціогуманітарного знання.

6. Педагогіка в системі наукового знання.

7. Єдність і розбіжності педагогічної науки і практики.

8. Освіта та громадянське суспільство: тенденції взаємовпливів.

9. Формування світоглядних орієнтацій сучасної молоді - теорія та методологія;

10. Природні, суспільні та біологічні закономірності педагогічного процесу.

11. Розвиток особистості у структурі педагогічної науки.

12. Теоретико-методологічні засади реформування системи освіти.

13. Глобалізаційні процеси у світі, їх вплив на розвиток освітньої системи.

14. Світові тенденції розвитку освіти і педагогічної науки – порівняльний аналіз.

15. Порівняльна педагогіка як напрям педагогічної науки.

16. Формування педагогічних процесів і освітньо-виховних систем.

17. Релігійна педагогіка в системі соціогуманітарного знання.

18. Методологія та теорія неперервної освіти як концептуальна основа формування інтелектуального потенціалу держави.

19. Методологічні та загальнотеоретичні проблеми проведення історико-теоретичних досліджень.

20. Джерелознавство як складова педагогічних досліджень.

21. Розвиток національної педагогіки.

22. Культурно-антропологічна історія освіти.

23. Українська народна педагогіка в її історичному контексті.

24. Історія розвитку освіти в Україні в різні історичні періоди.

25. Дитинство як об'єкт історико-педагогічного знання.

26. Персоналія в історико-педагогічному дискурсі.

27. Розвиток історії зарубіжної педагогіки як системи.

III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:педагогічні науки.


Читайте також:

  1. I. Формула спеціальності
  2. I. Формула спеціальності
  3. Абсолютні й відносні посилання у формулах
  4. Барометрическая формула. Распределение
  5. Барометрична формула
  6. Барометрична формула. Больцманівський розподіл молекул в
  7. Барометрична формула. Розподіл Больцмана частинок у зовнішньому потенціальному полі
  8. Вступне звернення і заключна формула ввічливості
  9. Втрати енергії вздовж круглого трубопроводу. Формула Пуазейля і коефіцієнт Дарсі.
  10. Грування, тобто має місце формула
  11. Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2




Переглядів: 827

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток В | ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.