МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
I. Формула спеціальностіГалузь педагогічної науки, яка досліджує теоретичні й методичні основи соціалізації людини, соціокультурних процесів; вивчає особливості соціального виховання; виховні можливості соціального середовища й умови соціалізації особистості; розглядає закономірності функціонування й поширення культурних цінностей та взаємодії й взаємозв'язку особистості й мікро- та макросоціуму; розкриває педагогіку соціальної роботи; відображує проблеми та потреби соціально-педагогічної практики та фахової підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників у міжнародному та вітчизняному досвіді. Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності. Класифікаційні ознаки спеціальності: - за структурною складовою педагогічної науки: соціальна педагогіка, соціальна робота, культурно-просвітня діяльність; - за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта; позашкільна освіта; освіта дорослих; неурядові організації; притулки для неповнолітніх; заклади соціального спрямування; культурні заклади та центри; пенітенціарна система; сім'я; дорослі; територіальна громада; - за напрямами досліджень: соціально-педагогічна діяльність у сфері шкільної та позашкільної освіти; соціальна робота; освіта дорослих; пенітенціарна педагогіка; кризова педагогіка; теорія й організація культурно-просвітницької діяльності; - за категоріями суб'єктів: суб'єкти системи освіти; суб'єкти з особливими потребами; групи "ризику" і вразливі категорії населення; - за характером досліджень: фундаментальні, порівняльні, прикладні; - за охопленням: національна, вітчизняна, зарубіжна, порівняльна соціальна педагогіка. II. Напрями досліджень: 1. Теорія та історія розвитку соціальної педагогіки та соціальної роботи в Україні й за кордоном. 2. Зміст, форми та методи соціально-педагогічної й соціальної роботи. 3. Інноваційні моделі й технології розвитку особистості у соціокультурному контексті та культурно-дозвіллєвій діяльності в соціумі. 4. Соціальний патронаж і соціальна підтримка вразливих категорій населення. 5. Соціальний супровід прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу. 6. Статево-рольова соціалізація особистості в сімейно-побутовому середовищі, у навчально-виховних і позашкільних закладах. 7. Соціально-педагогічна підтримка та соціальна робота з дітьми та молоддю з особливими потребами. 8. Соціалізація дітей, учнівської та студентської молоді в навчальних закладах різного типу. 9. Формування особистості в різних видах соціально значущої діяльності. 10. Тендерна соціалізація особистості. 11. Соціально-педагогічні чинники розвитку дитячо-підліткових і молодіжних ініціатив, дитячих і молодіжних об'єднань і організацій. 12. Соціально-педагогічні засади діяльності культурно-освітніх і культурно-дозвіллєвих установ (клуби, парки, бібліотеки, музеї, культурні центри), туристичні заклади. 13. Соціально-педагогічні аспекти профілактики девіантної поведінки та різних видів адикцій у дітей і молоді. 14. Основи соціально-педагогічного консультування. 15. Фахова підготовка соціальних педагогів, спеціалістів із соціальної роботи, організаторів культурно-просвітницької діяльності. 16. Соціально-виховні інститути в системі соціалізації особистості. 17. Соціально-педагогічна робота з сім'ями різного типу. 18. Технології соціальної педагогіки й соціальної роботи. 19. Проблеми розвитку соціальної педагогіки й соціальної роботи за кордоном. 20. Порівняльна соціальна педагогіка. 21. Ресоціалізація позбавлених волі, соціальна реабілітація неповноправних. III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки. Читайте також:
|
||||||||
|