Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



I. Формула спеціальності

Галузь педагогічної науки, яка досліджує теоретичні й методичні основи соціалізації людини, соціокультурних процесів; вивчає особливості соціального виховання; виховні можливості соціального середовища й умови соціалізації особистості; розглядає закономірності функціонування й поширення культурних цінностей та взаємодії й взаємозв'язку особистості й мікро- та макросоціуму; розкриває педагогіку соціальної роботи; відображує проблеми та потреби соціально-педагогічної практики та фахової підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників у міжнародному та вітчизняному досвіді.

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об'єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов'язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

- за структурною складовою педагогічної науки: соціальна педагогіка, соціальна робота, культурно-просвітня діяльність;

- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта; позашкільна освіта; освіта дорослих; неурядові організації; притулки для неповнолітніх; заклади соціального спрямування; культурні заклади та центри; пенітенціарна система; сім'я; дорослі; територіальна громада;

- за напрямами досліджень: соціально-педагогічна діяльність у сфері шкільної та позашкільної освіти; соціальна робота; освіта дорослих; пенітенціарна педагогіка; кризова педагогіка; теорія й організація культурно-просвітницької діяльності;

- за категоріями суб'єктів: суб'єкти системи освіти; суб'єкти з особливими потребами; групи "ризику" і вразливі категорії населення;

- за характером досліджень: фундаментальні, порівняльні, прикладні;

- за охопленням: національна, вітчизняна, зарубіжна, порівняльна соціальна педагогіка.

II. Напрями досліджень:

1. Теорія та історія розвитку соціальної педагогіки та соціальної роботи в Україні й за кордоном.

2. Зміст, форми та методи соціально-педагогічної й соціальної роботи.

3. Інноваційні моделі й технології розвитку особистості у соціокультурному контексті та культурно-дозвіллєвій діяльності в соціумі.

4. Соціальний патронаж і соціальна підтримка вразливих категорій населення.

5. Соціальний супровід прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу.

6. Статево-рольова соціалізація особистості в сімейно-побутовому середовищі, у навчально-виховних і позашкільних закладах.

7. Соціально-педагогічна підтримка та соціальна робота з дітьми та молоддю з особливими потребами.

8. Соціалізація дітей, учнівської та студентської молоді в навчальних закладах різного типу.

9. Формування особистості в різних видах соціально значущої діяльності.

10. Тендерна соціалізація особистості.

11. Соціально-педагогічні чинники розвитку дитячо-підліткових і молодіжних ініціатив, дитячих і молодіжних об'єднань і організацій.

12. Соціально-педагогічні засади діяльності культурно-освітніх і культурно-дозвіллєвих установ (клуби, парки, бібліотеки, музеї, культурні центри), туристичні заклади.

13. Соціально-педагогічні аспекти профілактики девіантної поведінки та різних видів адикцій у дітей і молоді.

14. Основи соціально-педагогічного консультування.

15. Фахова підготовка соціальних педагогів, спеціалістів із соціальної роботи, організаторів культурно-просвітницької діяльності.

16. Соціально-виховні інститути в системі соціалізації особистості.

17. Соціально-педагогічна робота з сім'ями різного типу.

18. Технології соціальної педагогіки й соціальної роботи.

19. Проблеми розвитку соціальної педагогіки й соціальної роботи за кордоном.

20. Порівняльна соціальна педагогіка.

21. Ресоціалізація позбавлених волі, соціальна реабілітація неповноправних.

III. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки.



Читайте також:

  1. I. Формула спеціальності
  2. I. Формула спеціальності
  3. Абсолютні й відносні посилання у формулах
  4. Барометрическая формула. Распределение
  5. Барометрична формула
  6. Барометрична формула. Больцманівський розподіл молекул в
  7. Барометрична формула. Розподіл Больцмана частинок у зовнішньому потенціальному полі
  8. Вступне звернення і заключна формула ввічливості
  9. Втрати енергії вздовж круглого трубопроводу. Формула Пуазейля і коефіцієнт Дарсі.
  10. Грування, тобто має місце формула
  11. Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2




Переглядів: 870

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Додаток Е

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.