Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2

 

1. Оборотні засоби. Джерела формування оборотних засобів на підприємстві.

2. Розрахунок кількості натурального палива, як що звісна кількість умовного?

3. Задача.

Визначити фондовіддачу та фондомісткість по ТЕС потужністю 2000 МВт, якщо час використання потужності – 6000 годин на рік, кв.п. – 7%, кпит. – 560 грн./кВт

 

 

Викладач Бондаренко Л.Д.

 

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 32

 

З дисципліни “Економіка енергетики”

Для спеціальності 5.090512, групи З 5Т - 1,2

 

1. Склад і структура виробничого персоналу. По яким категоріям вона розраховується?

2. Тарифи на електро і тепло енергії.

3. Задача.

Методом рівномірного нарахування визначити щорічну суму амортизаційних відрахувань по ТЕС потужністю 4000 МВт, кпит – 420 грн/кВт, nа – 8%.

 

Викладач Бондаренко Л.Д.

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 33

 

З дисципліни “Економіка енергетики”

Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2

1. Продуктивність праці. Назвіть основні шляхи підвищення продуктивності праці.

2. Характеристика умовно-постійних і умовно-змінних витрат.

3. Задача.

Визначити чисельність ПВП КЕС з турбінами К-500, чотири енергоблоки, питома чисельність ПВП – 0,9 чол. / МВт.

 

Викладач Бондаренко Л.Д.

 

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 34

 

З дисципліни “Економіка енергетики”

Для спеціальності 5.090512, групи З 5Т - 1,2

 

1. Плинність кадрів і як вона впливає на продуктивність праці? Назвіть основні шляхи підвищення продуктивності праці.

2. Знайдіть відмінність і проведіть тотожність між поняттям “економічний ефект” і “соціальний ефект”.

3. Задача.

Визначити загальні витрати умовного і натурального палива по ТЕС з турбінами К- 300, число енергоблоків 3, якщо питомі витрати умовного палива 311 г.у.п. / (кВт∙год); hу = 6400 год/рік, Qнр =35100 кДж/м3 .

 

Викладач Бондаренко Л.Д.

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 35

 

З дисципліни “Економіка енергетики”

Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2

 

1. Класифікація кадрів.

2. Назвіть основні шляхи підвищення ефективності виробництва.

3. Задача.

Визначити суму витрат на виробництво продукції по ТЕС потужністю 1500 МВт, hу = 6300 год/рік, собівартістю 1кВт∙год електроенергії – 8,6 коп.

 

 

Викладач Бондаренко Л.Д.

 

 

Міністерство освіти і науки

Київський енергетичний технікум

 

Е К З А М Е Н А Ц І Й Н И Й Б І Л Е Т № 36

 

З дисципліни “Економіка енергетики”


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. I. Формула спеціальності
  3. I. Формула спеціальності
  4. I. Формула спеціальності
  5. Алгоритми групи KWE
  6. Блок групи приміщень адміністрації
  7. Блок групи приміщень громадського харчування
  8. Важливою ознакою класифікації є принцип побудови перетворювачів кодів, згідно з яким їх можна поділити на чотири групи.
  9. Варіанти групи крові
  10. ВДТ залежно від категорії та групи робіт
  11. Визначення групи крові та резус-фактора людини за допомогою тест-реагентів «Цоліклон»
  12. Вимоги до керівника групи




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для спеціальності 5.090512, групи З 5 Т-1,2 | Для спеціальності 5.090512, групи З 5Т - 1,2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.