Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета, завдання курсу, вимоги до основних знань студентів

Грехова О.Т. – асистент кафедри економічної теорії

 

Відповідальний за випуск:

 

Костюченко Т.І. – кандидат економічних наук,

зав. кафедрою економічної теорії і суспільних наук

 

Рецензенти:

 

 

Бєляєв В.С. – кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної теорії

 

 

Методичні вказівки друкуються у відповідності з рішенням

кафедри економічної теорії і суспільних наук

від _______, протокол №

 

Друкується за рішенням методичної комісії економічного

факультету МДАУ, протокол №____ від ________

 

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Мета, завдання курсу, вимоги до основних знань студентів

Навчально-методичний комплекс ув'язаний із Законом України „Про вищу освіту", інструктивними вказівками Міністерства освіти України, відповідає нормативній програмі професійно-орієнтованих дисциплін, нормативній програмі фундаментального циклу підготовки бакалаврів (спеціалістів) напряму „Економіка і підприємництво”, Положенню Миколаївського державного аграрного університету про структурно-модульну систему навчання, затвердженому рішенням вченої ради університету.

Нормативний навчальний курс “Мікроекономіка” є логічним продовженням навчальної дисципліни «Основи економічної теорії». В ньому розглядаються основні проблеми мікроекономічної теорії: теорія поведінки споживача з моделюванням поведінки споживача на ринку товарів та формування ринкового попиту; теорія виробництва на основі виробничої функції та витрат; взаємодія суб'єктів ринку за умов різних ринкових ситуацій на ринках товарів і факторів виробництва: загальна ефективність конкурентних ринків та інституціональні аспекти ринкового господарства.

Мета дисципліни: пізнання методологічних принципів мікроекономічного аналізу економічної поведінки суб'єктів ринку.

Форми контролю: виступи на семінарі, поточне і тематичне тестування, виконання контрольних робіт, іспит.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ КУРСУ:

□ формування знань про закономірності поведінки економічних

суб'єктів в ринкових умовах;

□ озброєння універсальним інструментарієм прийняття обґрунтованих

рішень щодо здійснення вибору за наявності обмежених ресурсів і

альтернативних можливостей:

□ надання знання принципів раціональної поведінки економічних

мікросистем у ринкових умовах;

□ оволодіння прийомами мікроекономічного аналізу, методикою

виконання техніко-економічних розрахунків, пов'язаних з аналізом і обґрунтуванням раціональної поведінки мікросистем у ринкових умовах.

Вимоги до основних знань студентів

Студент повинен знати:

• загальнотеоретичні положення, що характеризують економічну поведінку господарських суб'єктів в умовах ринкової економки;

• особливості реалізації економічних законів на мікрорівні господарської системи;

• моделі функціонування підприємств на комерційних засадах;

• принципи і методи мікроекономічного аналізу;

Студент повинен вміти:

• вільно орієнтуватися у теоретичному матеріалі курсу;

• володіти методикою виконання техніко-економічних розрахунків;

• обґрунтувати раціональність поведінки фірм і домогосподарств;

реально і творчо оцінювати стан і діяльність мікросистем в ринкових умовах.

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  7. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  8. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  9. II. Завдання на проект.
  10. III. Актуалізація набутих знань
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зразок заяви здобувача | Місце мікроекономіки в системі навчальних дисциплін

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.