Сукупний надлишок споживачів та формування ринкового попиту на певний товар
Тоді коли споживач згоден заплатити за економічні блага вищу ціну, ніж він фактично заплатить, виникає надлишок споживача.
Рис. 9 Надлишок споживача
Сукупний надлишок споживачадорівнює сумі всіх надлишків.
Р сукупний надлишок споживача
S
РЕ E
D
Q
Рис. 10.Сукупний надлишок споживача
Читайте також: - I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
- IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
- V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
- VII. За видами товарів і послуг
- XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
- А) Товар і його властивості.
- Автомати для продажу штучних товарів
- Автоматизовані інформаційні системи для технічного аналізу товарних, фондових та валютних ринків.
- АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
- Адреси світових товарних бірж в інтернеті
- Акціонерне товариств.
- Акціонерне товариство «Аско»
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|